Gå til innhold

Bygge terrasse nå? Hva tenker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er mild vinter, regn, men plussgrader. Vi tenkte å bygge ny terrasse på våren men tenker nå om dagene om vi ikke like så greit kan gjøre det nå.

Hva tenker dere?

Anonymkode: b70fb...eea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem det.

Anonymkode: 37d11...e43

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke noe problem det.

Anonymkode: 37d11...e43

Takk for at du svarte.:) 

Like greit å gjøre det nå tenker jeg, ikke noe snø så langt øye kan se, heller ikke kulde. 😅

Ts

• Liker 1
Skrevet

Bygg terrasse. For når du begynner snur plutselig en vind oppe i Russland og en kald gufs feier over landet og gir oss hvit jul. 

Typisk

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at det ikke er tele i bakken.

Anonymkode: d24d4...0c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå setter vi alltid bort slik. Men har flere ganger hatt større prosjekt utendørs i januar-februar. Da er det rolig i bransjen, og prisene er generelt mer behagelige. 

Anonymkode: 3a477...9f2

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (3 timer siden):

Bygg terrasse. For når du begynner snur plutselig en vind oppe i Russland og en kald gufs feier over landet og gir oss hvit jul. 

Typisk

Typisk ja, haha.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå setter vi alltid bort slik. Men har flere ganger hatt større prosjekt utendørs i januar-februar. Da er det rolig i bransjen, og prisene er generelt mer behagelige. 

Hm, jeg tror at du har rett i det men jeg tenker at alt er blitt dyrere siden corona og bare blir dyrere.

Vi har hatt et firma i dag hos oss, og de sier det kommer på 60.000,- med moms. Da tar de av de gamle, de kommer med sine materialer som de får billigere enn jeg gjør. Men fy, det var dyrt. Ingen andre har tatt kontakt enn de, på mitt anbud. 😕 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm, jeg tror at du har rett i det men jeg tenker at alt er blitt dyrere siden corona og bare blir dyrere.

Vi har hatt et firma i dag hos oss, og de sier det kommer på 60.000,- med moms. Da tar de av de gamle, de kommer med sine materialer som de får billigere enn jeg gjør. Men fy, det var dyrt. Ingen andre har tatt kontakt enn de, på mitt anbud. 😕 

Ts

Om det er dyrt spørs jo på antall kvm og hva som må til av arbeidstimer.

Anonymkode: 0f3f2...ec1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ts

De får det billigere, men hva tar de i påslag for å selge videre til deg? 

Anonymkode: 912ff...640

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ts

Du bør gjøre undersøkelser, og kontakte direkte selv. Å bruke den type sider betyr å få de som prøver å utnytte, eller de som ikke leverer i det hele tatt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du bør gjøre undersøkelser, og kontakte direkte selv. Å bruke den type sider betyr å få de som prøver å utnytte, eller de som ikke leverer i det hele tatt. 

Glemte nevne; de som har tid NÅ er de du absolutt ikke vil ha. Du finner de med best referanser - som har ok regnskapstall og stabil drift, ber om befaring. Er de gode så har de andre jobber, og man. må vente på tur. Har de åpning med en gang så er det bare å unngå det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2025 den 15.28):

Det er mild vinter, regn, men plussgrader. Vi tenkte å bygge ny terrasse på våren men tenker nå om dagene om vi ikke like så greit kan gjøre det nå.

Hva tenker dere?

Vi fikk beskjed om at det var lurest å vente til våren da vi hentet inn pristilbud fra 2-3 aktører. Alle sa det samme. Jeg bare husker ikke hvorfor de sa det, men du kan jo evt høre med fagfolk? 
Så vi venter i hvert fall til våren.

Anonymkode: bb37a...d1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har faktisk kontakt med en, de har gode anmeldelser og masse skryt. Så går for de, men ikke nå. Må ta kontakt i januar.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vi fikk beskjed om at det var lurest å vente til våren da vi hentet inn pristilbud fra 2-3 aktører. Alle sa det samme. Jeg bare husker ikke hvorfor de sa det, men du kan jo evt høre med fagfolk? 
Så vi venter i hvert fall til våren.

Anonymkode: bb37a...d1d

Venter vi også da. Får se om det blir i februar eller mars.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...