Gå til innhold

Hvordan advarer jeg andre om en voldelig mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å advare andre i Norge om en voldelig mann, hvordan gjør jeg det? Jeg synes s å synd på de som må bruke tid på han! 

Anonymkode: e1627...4ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste må vel være å stille han til ansvar? Meld han til politiet. Skaff vitner og bevis først.

Du kan sannsynligvis ikke endre hans destruktive adferd ved å gi han dårlig rykte. 

Rettsvesenet baserer seg på å rehabilitere, så det beste både for han og omverdenen er at han blir straffet for dette. 

Anonymkode: 02517...9a2

• Liker 4
Skrevet

Heng lapp på torget med navn og bilde 

Anonymkode: 67a59...8ee

• Nyttig 2
Skrevet

Del det med dine venninner, og spesielt de single. Da har du gjort det du kan, uten å bryte loven. 

Anonymkode: 8d10e...58a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor mye er det lov å utlevere her på kvinneguiden mon tro?

Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 10202...529

Skrevet

You Tube? Husker det var en kar som filmet og la ut video av Baneheiamorderen ute på permisjon. 

Anonymkode: fe9ba...96c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har så lyst å advare andre i Norge om en voldelig mann, hvordan gjør jeg det? Jeg synes s å synd på de som må bruke tid på han! 

Er han dømt? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Da gjør du det. Print ut bilde og navn av han og heng det opp på alle tavlene du kommer over. 

Her har du en annen forretningside, opprett en URL www.voldeligmann.com - og så selger du inn navnet til andre som vil oute alle de voldelige mennene.. eks: www.jonhansen.voldeligmann.com

Anonymkode: 279cf...854

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2025 den 19.12):

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 10202...529

I slutten av 30åra...men på Tinder er han 27" liksom"...lyger som f.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2025 den 15.15):

Jeg er så redd min voldelige eks at jeg aldri hadde turt å gjøre noe slikt. Da tenker jeg ofte på de som er så frempå med å advare andre, hvor redd er du egentlig?

Anonymkode: 05a30...e96

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er så redd min voldelige eks at jeg aldri hadde turt å gjøre noe slikt. Da tenker jeg ofte på de som er så frempå med å advare andre, hvor redd er du egentlig?

Anonymkode: 05a30...e96

Det er fordi jeg tenker på ANDRE mennesker, jeg vil gjøre det på en måte slik at han ikke skjønner hvem som har advart da!! Selvfølgelig!

AnonymBruker
Skrevet

Har du meldt volden til politiet?

Anonymkode: 840a7...d66

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som andre har spurt; er han dømt? Og er han kjent voldelig, eller er det bare du som mener det? 

Anonymkode: bce4d...5bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du meldt volden til politiet?

Anonymkode: 840a7...d66

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Som andre har spurt; er han dømt? Og er han kjent voldelig, eller er det bare du som mener det? 

Jeg mener det ikke, jeg har opplevd hans dårlige gjerninger!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Offer-shaming. Dette er en av grunnene til at vold ikke blir anmeldt. Har man ingen bevis, så er man sjanseløs, og «ingen» tror deg. Å få voldelige mennesker dømt er nærmest umulig, også om man har lyd-, bilder og video av volden. 

Denne kommentaren er like stygg som å spørre «hva gjorde du, siden du ble slått/banket?»

Det riktige spørsmålet burde være ; har du opplevd volden selv, eller har du hørt han har vært voldelig mot andre?

Anonymkode: 8d10e...58a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det, det vil slå tilbake på deg selv, du kan sette livet ditt i livsfare. 

Anonymkode: 38055...cdf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2025 den 19.14):

You Tube? Husker det var en kar som filmet og la ut video av Baneheiamorderen ute på permisjon. 

Anonymkode: fe9ba...96c

Kamelen som gjorde det. Han fikk vel 20 000kr i bot for å legge ut vidoen

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

"eller er det bare du som mener du det". Er du dum? Vold er vold liksom, det er ikke noe man "mener" eller ikke. 

Anonymkode: 0f2a5...f40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...