AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:59 #1 Skrevet onsdag kl. 11:59 Hvilken shampoo og balsam og hårkur er bra mot slitt og tørt hår som brekker og knekker oppover? Helst noe billig på normal eller noe. Anonymkode: e7120...c0d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:01 #2 Skrevet onsdag kl. 12:01 Du kan ikke fikse slutte hårtupper, de må klippes. Anonymkode: 48e62...697 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:03 #3 Skrevet onsdag kl. 12:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke fikse slutte hårtupper, de må klippes. Anonymkode: 48e62...697 Men de har splittes oppover så får ikke klippe tuppene da? Da må jeg barbere hele håret. Anonymkode: e7120...c0d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:09 #4 Skrevet onsdag kl. 16:09 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men de har splittes oppover så får ikke klippe tuppene da? Da må jeg barbere hele håret. Anonymkode: e7120...c0d Du kan ikke fikse de tuppene som allerede er skadet. Du bør slutte med alt av farging, blekning, varme, uforsiktig børsting og vaske håret forsiktig. Bruk hårolje eller liknende i suppene, og kur jevnlig. Anonymkode: 48e62...697 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:16 #5 Skrevet onsdag kl. 16:16 Hva betyr splittes eller knekker oppover? Er hårstrået splittet hele veien opp? Hvordan vet du at to deler pleide å være en? Kanskje du bare har fått tynnere hår? Anonymkode: ad7c0...375
Thyra Skrevet onsdag kl. 16:17 #6 Skrevet onsdag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men de har splittes oppover så får ikke klippe tuppene da? Da må jeg barbere hele håret. Anonymkode: e7120...c0d Hårstråene har vel ikke splittet helt til roten? 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:46 #7 Skrevet onsdag kl. 20:46 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men de har splittes oppover så får ikke klippe tuppene da? Da må jeg barbere hele håret. Anonymkode: e7120...c0d Se for deg en negl. Hva skjer om du får ett hakk i den, og klipper bort alt som er skadet? Og hva skjer om du bare lar neglen ha hakket? Hår er akkurat som en negl. Når det først er skadet må det bort. Anonymkode: 45e19...c08 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden Forstår at du ikke vil barbere hodet, TS. Du må likevel: Slutte helt med bruk av varme på håret. Klippe tuppene så ofte som mulig fremover. Klipp det så kort som du er komfortabel med, de fleste kler en lang bob. Milde, fuktighetsgivende produkter, ingen sterk renseshampoo osv. Du kan kamuflere noe av det ødelagte håret med olje, f.eks. bonding repair olje fra Olaplex. Men det blir aldri fikset før det klippes av. Anonymkode: 4155d...d5e
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Aveda botanical repair serien ( den grønne ). Vegansk og du får tykkere og lengre hår. Men dyre . Anonymkode: c822b...69e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå