AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hvilken shampoo og balsam og hårkur er bra mot slitt og tørt hår som brekker og knekker oppover? Helst noe billig på normal eller noe. Anonymkode: e7120...c0d
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Du kan ikke fikse slutte hårtupper, de må klippes. Anonymkode: 48e62...697
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke fikse slutte hårtupper, de må klippes. Anonymkode: 48e62...697 Men de har splittes oppover så får ikke klippe tuppene da? Da må jeg barbere hele håret. Anonymkode: e7120...c0d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men de har splittes oppover så får ikke klippe tuppene da? Da må jeg barbere hele håret. Anonymkode: e7120...c0d Du kan ikke fikse de tuppene som allerede er skadet. Du bør slutte med alt av farging, blekning, varme, uforsiktig børsting og vaske håret forsiktig. Bruk hårolje eller liknende i suppene, og kur jevnlig. Anonymkode: 48e62...697 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Hva betyr splittes eller knekker oppover? Er hårstrået splittet hele veien opp? Hvordan vet du at to deler pleide å være en? Kanskje du bare har fått tynnere hår? Anonymkode: ad7c0...375
Thyra Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men de har splittes oppover så får ikke klippe tuppene da? Da må jeg barbere hele håret. Anonymkode: e7120...c0d Hårstråene har vel ikke splittet helt til roten? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå