AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Heisann! Kva prevansjon bruker dere? ☺️ Har blitt gravid på cerazette 2 ganger no, har harr hormonspiral tidligere, men sist gang reagerte eg veldig følelsesmessig på den. Hadde null kontroll på hormonene, var sint og lei heila tio 🥵 så både minipiller og hormonspiral er ikkje heilt aktuell nett no. Har lurt litt på kobberspiral, kanskje den ballerine, men er det nokon som har erfaring med den? ☺️ Anonymkode: d56d4...b88
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Har brukt alskens slags p-piller; cerazette, yasmin, microgynon, qlaira og zoely. Likte godt qlaira og zoely, men de er dyre da. Qlaira er flerfase hvis man ikke tar bare de midterste pillene og det er en del greier med det, men jeg har brukt de begge i flere år. Jeg fikk eggløsning på microgynon (bekreftet på ultralyd), så tydeligvis var det for lite hormoner i de pillene med lav dose hormoner for meg. Måtte slutte med zoely og qlaira hver sin gang pga legemiddelmangel, og da brukte jeg p-ring i et par år. Var litt vanskelig i starten å venne meg til p-ring; trodde den holdt på å falle ut når jeg gikk fordi det kjente sånn ut osv, men så gikk det helt fint etterhvert. Anonymkode: 8956b...2bd
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Jeg har hormonspiral. Vet ikke om jeg anbefaler det. Sexlysten min er 0 og vekta har økt. Anonymkode: 0b12e...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå