AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:22 #1 Skrevet onsdag kl. 09:22 Etter å ha gått nesten 1 år uten at noen menn fenger meg. Jeg har knapt vært på date og ikke følt noen ting ovenfor noen siden februar.. Har møtt mange menn på byen, sosiale treff og festivaler. Hadde en liten flørt i sommer som døde relativt fort - var en drittsekk. Så fikk jeg en snap forespørsel fra en tilfeldig fyr, godtok og han sendte bilde først - oh my lord. Drømmemann utseendemessig, var nesten kjærleik med første øyekast haha. Tenkte at han var noen år yngre enn meg, er 30 (kanskje 24-26). Neida, visste seg at han var 9!!!! år yngre og bor 100 mil vekke... Nå er jeg lettere deprimert.. Søt som han er når jeg sier dette er veldig ungt - sier han så fint - alder er bare et tall.. Eeh nei. Altså alt går, men oppskriften leder sjeldent til suksess med så stor differanse. Men samtidig er jeg litt sånn, hadde det vært en mann og en dame med så stor forskjell så hadde man aldri tenkt over det?! Så er jo litt urettferdig spør du meg. Bare for å mate egoet mitt, har dere noen solskinnshistorier der en så stor aldersforskjell har fungert i lange løp? Det er nok helt uaktuelt bare for å ha det på det rene... Men er jo ikke ulovlig å dagdrømme, samt flørte litt til jeg eventuelt finner en drømmemann på min egen alder, hehe Anonymkode: cb66c...054
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:49 #2 Skrevet onsdag kl. 09:49 Men du skjønner at han er ute etter sex og ikke noe seriøst på lang sikt? Anonymkode: 3f28f...c0f 7 3
DesmondMiles Skrevet onsdag kl. 09:54 #3 Skrevet onsdag kl. 09:54 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Men samtidig er jeg litt sånn, hadde det vært en mann og en dame med så stor forskjell så hadde man aldri tenkt over det?! Så er jo litt urettferdig spør du meg. Anonymkode: cb66c...054 Folk reagerer absolutt på om en 30 år gammel mann er sammen med en 21 år gammel kvinne i mitt miljø. 8
Macro Skrevet onsdag kl. 10:00 #4 Skrevet onsdag kl. 10:00 Ikke så mange solskinnshistorier, men mange svindelhistorier. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:09 #5 Skrevet onsdag kl. 10:09 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men du skjønner at han er ute etter sex og ikke noe seriøst på lang sikt? Anonymkode: 3f28f...c0f Hahaha jeg er jo ikke født i går 🤣 selvsagt… men det er jo det som gjør det enda mer typisk og Anonymkode: cb66c...054
Strigiformes Skrevet onsdag kl. 14:25 #6 Skrevet onsdag kl. 14:25 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter å ha gått nesten 1 år uten at noen menn fenger meg. Jeg har knapt vært på date og ikke følt noen ting ovenfor noen siden februar.. Har møtt mange menn på byen, sosiale treff og festivaler. Hadde en liten flørt i sommer som døde relativt fort - var en drittsekk. Så fikk jeg en snap forespørsel fra en tilfeldig fyr, godtok og han sendte bilde først - oh my lord. Drømmemann utseendemessig, var nesten kjærleik med første øyekast haha. Tenkte at han var noen år yngre enn meg, er 30 (kanskje 24-26). Neida, visste seg at han var 9!!!! år yngre og bor 100 mil vekke... Nå er jeg lettere deprimert.. Søt som han er når jeg sier dette er veldig ungt - sier han så fint - alder er bare et tall.. Eeh nei. Altså alt går, men oppskriften leder sjeldent til suksess med så stor differanse. Men samtidig er jeg litt sånn, hadde det vært en mann og en dame med så stor forskjell så hadde man aldri tenkt over det?! Så er jo litt urettferdig spør du meg. Bare for å mate egoet mitt, har dere noen solskinnshistorier der en så stor aldersforskjell har fungert i lange løp? Det er nok helt uaktuelt bare for å ha det på det rene... Men er jo ikke ulovlig å dagdrømme, samt flørte litt til jeg eventuelt finner en drømmemann på min egen alder, hehe Anonymkode: cb66c...054 Den geografiske avstanden er verre enn tallet 😂
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:31 #7 Skrevet onsdag kl. 14:31 Strigiformes skrev (5 minutter siden): Den geografiske avstanden er verre enn tallet 😂 Er jo akkurat det!!! Alt var feil og han var sååå kjekk… smålig irritert ja 🤣 Anonymkode: cb66c...054
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:39 #8 Skrevet onsdag kl. 14:39 Du tror han er drømmemannen pga han er kjekk? Herregud, er ikke rart så mange kvinner velger feil menn Anonymkode: 04490...d64 9 1
Tvist Skrevet onsdag kl. 14:49 #9 Skrevet onsdag kl. 14:49 Synes ikke 9 år i seg selv er en veldig stor forskjell, men i deres alder er det en del. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:30 #10 Skrevet torsdag kl. 09:30 DesmondMiles skrev (23 timer siden): Folk reagerer absolutt på om en 30 år gammel mann er sammen med en 21 år gammel kvinne i mitt miljø. Hva slags miljø er dette? Gammelpietistene? Anonymkode: 855fe...e2f 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:07 #11 Skrevet torsdag kl. 14:07 Så du falt for utseendet hans? Han har nok en bedriten oppførsel, siden han må finne random damer på snapchat… Anonymkode: d7156...753 4
astridb1982 Skrevet torsdag kl. 14:18 #12 Skrevet torsdag kl. 14:18 On 12/10/2025 at 10:49 AM, AnonymBruker said: Men du skjønner at han er ute etter sex og ikke noe seriøst på lang sikt? Anonymkode: 3f28f...c0f Kan jeg tillate meg å spørre hvorfor du drar den slutningen? 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:40 #13 Skrevet torsdag kl. 15:40 astridb1982 skrev (1 time siden): Kan jeg tillate meg å spørre hvorfor du drar den slutningen? Fordi han er 21år gammel, 100km unna, og legger til random hunnkjønn på snap. Anonymkode: 58273...09e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:12 #14 Skrevet torsdag kl. 17:12 astridb1982 skrev (2 timer siden): Kan jeg tillate meg å spørre hvorfor du drar den slutningen? Som nevt over meg: han er 21 år gammel, bor langt unna og la henne til på snap tilfeldig - og han bryr seg ikke om alder. Dette med tilfeldige folk på snap er en egen sjekkemetode blant de unge nå til dags. Dere vet jo mentaliteten om "hvis du prøver deg på 100 jenter, så vil du få napp før eller siden"? På snap gjøres dette sykt mye mer enkelt, pluss at man ikke blir utsatt for avvisning på ubehagelig vis på samme måte. Mange ganger finner de folk som, om ikke er villig til å møtes, så i det minste bilder, videoer, sexting etc. Og ikke minst validering gjennom vanlig chatting og flørting. Anonymkode: 3f28f...c0f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:22 #15 Skrevet torsdag kl. 17:22 astridb1982 skrev (3 timer siden): Kan jeg tillate meg å spørre hvorfor du drar den slutningen? Konteksten. M21 legger til helt ukjent K30 på Snap. VS Kåre 21 år som treffer Kari 30 år fordi hun er søstra til kompisen hans, og blir forelsket i henne. Anonymkode: fc5c9...7f6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:25 #16 Skrevet torsdag kl. 17:25 Jeg er i slutten av 30-årene og dater en som er i slutten av 20-årene. Funker greit det, men vi har kun datet i to måneder, så det er jo litt for tidlig å si noe om hvor bra dette blir. Anonymkode: 7f8f5...e84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå