AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Etter å ha gått nesten 1 år uten at noen menn fenger meg. Jeg har knapt vært på date og ikke følt noen ting ovenfor noen siden februar.. Har møtt mange menn på byen, sosiale treff og festivaler. Hadde en liten flørt i sommer som døde relativt fort - var en drittsekk. Så fikk jeg en snap forespørsel fra en tilfeldig fyr, godtok og han sendte bilde først - oh my lord. Drømmemann utseendemessig, var nesten kjærleik med første øyekast haha. Tenkte at han var noen år yngre enn meg, er 30 (kanskje 24-26). Neida, visste seg at han var 9!!!! år yngre og bor 100 mil vekke... Nå er jeg lettere deprimert.. Søt som han er når jeg sier dette er veldig ungt - sier han så fint - alder er bare et tall.. Eeh nei. Altså alt går, men oppskriften leder sjeldent til suksess med så stor differanse. Men samtidig er jeg litt sånn, hadde det vært en mann og en dame med så stor forskjell så hadde man aldri tenkt over det?! Så er jo litt urettferdig spør du meg. Bare for å mate egoet mitt, har dere noen solskinnshistorier der en så stor aldersforskjell har fungert i lange løp? Det er nok helt uaktuelt bare for å ha det på det rene... Men er jo ikke ulovlig å dagdrømme, samt flørte litt til jeg eventuelt finner en drømmemann på min egen alder, hehe Anonymkode: cb66c...054
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Men du skjønner at han er ute etter sex og ikke noe seriøst på lang sikt? Anonymkode: 3f28f...c0f 1
DesmondMiles Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Men samtidig er jeg litt sånn, hadde det vært en mann og en dame med så stor forskjell så hadde man aldri tenkt over det?! Så er jo litt urettferdig spør du meg. Anonymkode: cb66c...054 Folk reagerer absolutt på om en 30 år gammel mann er sammen med en 21 år gammel kvinne i mitt miljø. 2
Macro Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Ikke så mange solskinnshistorier, men mange svindelhistorier.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men du skjønner at han er ute etter sex og ikke noe seriøst på lang sikt? Anonymkode: 3f28f...c0f Hahaha jeg er jo ikke født i går 🤣 selvsagt… men det er jo det som gjør det enda mer typisk og Anonymkode: cb66c...054
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå