Pingleton Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden (endret) HeI! Var hos frisøren her om dagen for å farge tilnærmet mot min originale brunfarge, har hatt rødt hår en stund nå. Og det ble kjempemørkt, ser nærmest svart ut i mange lys. Synes ikke det er fint, og vil gjerne ha tips til hva jeg kan gjøre for å dempe det. Har prøvd med head and shoulders, og det fungerte litt tror jeg, men ikke mye. Andre tips? Eller vil fargen bli bedre ettervært? Endret 8 timer siden av Pingleton
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Pingleton skrev (2 minutter siden): HeI! Var hos frisøren her om dagen for å farge tilnærmet mot min originale brunfarge, har hatt rødt hår en stund nå. Og det ble kjempemørkt, ser nærmest svart ut i mange lys. Synes ikke det er fint, og vil gjerne ha tips til hva jeg kan gjøre for å dempe det. Har prøvd med head and shoulders, og det fungerte litt tror jeg, men ikke mye. Andre tips? Eller vil fargen bli bedre ettervært? Snakk med frisøren og si det ble for mørkt Anonymkode: 10d72...351 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Har hørt at Head and Shoulders kan vaske ut litt av fargen. Anonymkode: 6c21a...095
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Man går tilbake til frisøren og fremstiller, på en høflig måte, hva som ikke fungerer. Anonymkode: 143d2...39e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå