AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 05:59 #1 Skrevet onsdag kl. 05:59 Etter flere års opphold er jeg nå tilbake på et treningssenter. Og jeg må si jeg er overrasket over hvordan dette har utviklet seg til et rent "kjøttmarked". Treningsmoten overlater svært lite til fantasien, og for mange virker det være som det viktigste å få vist seg frem mest mulig. Jeg prøver la være kikke, men det er jaggu ikke lett å skjerme seg. Blyghet blir lagt igjen i garderoben. Og overraskende mange bare "henger rundt" apparatene og andre folk, som en sosial arena, hvor det viktigste virker være å se og bli sett. Anonymkode: 28b80...912 4 1
AdonisFFM Skrevet onsdag kl. 06:09 #2 Skrevet onsdag kl. 06:09 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Etter flere års opphold er jeg nå tilbake på et treningssenter. Og jeg må si jeg er overrasket over hvordan dette har utviklet seg til et rent "kjøttmarked". Treningsmoten overlater svært lite til fantasien, og for mange virker det være som det viktigste å få vist seg frem mest mulig. Jeg prøver la være kikke, men det er jaggu ikke lett å skjerme seg. Blyghet blir lagt igjen i garderoben. Og overraskende mange bare "henger rundt" apparatene og andre folk, som en sosial arena, hvor det viktigste virker være å se og bli sett. Anonymkode: 28b80...912 Jeg kunne tenkt meg å opprette et treningsstudio bare for menn. Det begynner nå å bli helt tragisk hvor mange jenter som alltid stiller seg rundt enten for å ta selfier eller få oppmerksomhet. I mange disipliner blir jo dette mindre mulig, som for. Eks Yoga, men det er det jo faktisk disiplin så en ikke ser folk som gjør seg til. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:56 #3 Skrevet onsdag kl. 08:56 Jeg møtte min kjæreste på treningssenter for 16 år siden, men mye har forandret seg siden da når det gjelder påkledning hos de som trener.. Dette var et treningssenter der mange skulle rehabilitere skader, så det var ikke mange små treningstopper å se og få som tok selfier. Det var heller ikke høy masete musikk som gjorde at man ikke kunne føre en vanlig samtale uten å heve stemmen. I dag hadde nok mange stått der med tightsen langt inn i rumpa og bar mage.. Anonymkode: 7348c...096
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:04 #4 Skrevet onsdag kl. 12:04 Jeg opplever at det er ganske store forskjeller mellom senterne. Jeg går på to ulike senter i to ulike kjeder. Det ene stedet er mer befolket av folk som bare henger rundt, tar selfier og som er kledd i antrekk som stort sett fremhever kropp og muskler mest mulig fordelaktig. På det andre stedet er det ikke sånn i det hele tatt. Anonymkode: 0824d...762
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:50 #5 Skrevet onsdag kl. 12:50 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg opplever at det er ganske store forskjeller mellom senterne. Jeg går på to ulike senter i to ulike kjeder. Det ene stedet er mer befolket av folk som bare henger rundt, tar selfier og som er kledd i antrekk som stort sett fremhever kropp og muskler mest mulig fordelaktig. På det andre stedet er det ikke sånn i det hele tatt. Anonymkode: 0824d...762 Treningsenteret jeg går på, så kler folk seg vanlig, folk er der for å trene. Nå er det alltids noen som står å tar selfie, men dette er ikke ett senter som er avhengig av kjede. Dagtid er det stort sett pensjonister, midt på dagen ungdom, ettermiddag mot kvelden de som er i jobb. Uansett hvilken tid på døgnet man er der (05.00-23.00), så er det hyggelig miljø. Anonymkode: e799c...518
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:58 #6 Skrevet onsdag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Etter flere års opphold er jeg nå tilbake på et treningssenter. Og jeg må si jeg er overrasket over hvordan dette har utviklet seg til et rent "kjøttmarked". Treningsmoten overlater svært lite til fantasien, og for mange virker det være som det viktigste å få vist seg frem mest mulig. Jeg prøver la være kikke, men det er jaggu ikke lett å skjerme seg. Blyghet blir lagt igjen i garderoben. Og overraskende mange bare "henger rundt" apparatene og andre folk, som en sosial arena, hvor det viktigste virker være å se og bli sett. Anonymkode: 28b80...912 Der jeg trener er som regel folk godt dekket til. Er ikke så mange som henger rundt, såfall henger de nede i sofaområde med inngangen. De fleste er der for å trene Anonymkode: e4a45...a0e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:20 #7 Skrevet onsdag kl. 13:20 Det varierer sikkert en del fra sted til sted. Jeg har sett både det ene og det andre.. har jo sett unge jenter kle seg i lite men, jeg klarer bare ikke å bry meg så veldig… og så er det bolehunksa som går i sånne snåle tanktops.. og sokkene laangt oppe på leggene og du kan se på lang vei at de digger å se på seg selv i speilet. Jeg er uansett ikke i ‘målgruppen’ for disse hovedsakelig unge folkene, så vi enser ikke hverandre, hehe. Heldigvis.. synes det er verre med de som hele tiden stirrer rundt seg for å sjekke ‘temperaturen’ på alle de stirrer på.. hehe.. hovedsakelig litt eldre folk som gjerne mangler litt selvinnsikt sikkert. Anonymkode: 23ccc...be0
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:34 #8 Skrevet onsdag kl. 13:34 Ikke min erfaring i det hele tatt. Men nå trener jeg på et lite treningssenter hvor alle går normalt kledd og er mer opptatt av seg selv og egen trening enn å se rundt på andre. Anonymkode: ff0e5...14b
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Mitt senter er ikke slik, bytt senter. Anonymkode: f5acc...6ef
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Mitt senter er heller ikke slik. Anonymkode: 308ae...39b
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden AdonisFFM skrev (På 10.12.2025 den 7.09): Jeg kunne tenkt meg å opprette et treningsstudio bare for menn. Det begynner nå å bli helt tragisk hvor mange jenter som alltid stiller seg rundt enten for å ta selfier eller få oppmerksomhet. I mange disipliner blir jo dette mindre mulig, som for. Eks Yoga, men det er det jo faktisk disiplin så en ikke ser folk som gjør seg til. For en glimrende idé. Når det finnes treningssentre for kun kvinner burde det vært kun for menn og. Når jeg trener liker jeg å ha 100% fokus på treningen. Da kan man miste fokus om en har instababes som går rundt og dasser på treningssenteret med trutmunn, sminke og tightsen langt opp i rumpa, og opptar plass på apparatene. Filme skal de gjøre og. Anonymkode: d2b96...fe5 1
AdonisFFM Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Et slikt treningssenter tipper jeg raskt hadde blitt populært både for "seriøse" kroppsbyggere og powerlifters like mye som gutta som har god bro-split gående og ønsker å ta det til neste nivå. Det ville også skapt et genuint miljø iblant menn hvor mange andre ting som mann-helse og ernæring hadde vært godt tilbud. Kjæresten min driver forresten å setter i gang en liten hjemmeGym hvor hun kan trene kvinnelige klienter. Hun har utdannet seg tillegg som personlig trener og spesialisert seg på kvinner som vil finne fitness-form. Jeg tror kjønnsdelte treningsstudioet er framtiden. Da blir vi nok kvitt disse useriøse influenserne også.
Chantielle Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Ryddet for nedsettende innhold, samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Overhodet ikke vanlig...selv søker jeg ikke kontakt med det motsatte kjønn når jeg trener. Er der kun for å trene. Anonymkode: aad04...619
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå