AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Uten nettverk, eller evne til å skaffe seg et nettverk, så bør man virkelig ikke få barn. Anonymkode: 5ec20...9fb Jeg har da nettverk, men ikke nettverk til å overta ansvaret for barna en stund. Ts Anonymkode: 04c62...f88
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har da nettverk, men ikke nettverk til å overta ansvaret for barna en stund. Ts Anonymkode: 04c62...f88 Det var ikke deg jeg siterte. Anonymkode: 5ec20...9fb
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Skrevet 7 timer siden mommyaka skrev (1 time siden): Hva med å sykemeldt deg? Regner med at barna er i barnehagen /skole Hva er greia med at mange tror sykmelding er løsningen på alt og at alle bare kan gå til legen for å sykmelde seg?? I slike tilfellet må det LIVSENDRINGER til, ikle sykmelding. Skal man lilsom over på aap og uføretrygd når sykmeldingen er over fordi ingen lwnger orker et liv med barn?? Anonymkode: 52cd4...4b7
mommyaka Skrevet 4 timer siden #24 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er greia med at mange tror sykmelding er løsningen på alt og at alle bare kan gå til legen for å sykmelde seg?? I slike tilfellet må det LIVSENDRINGER til, ikle sykmelding. Skal man lilsom over på aap og uføretrygd når sykmeldingen er over fordi ingen lwnger orker et liv med barn?? Anonymkode: 52cd4...4b7 Tom i hode? Ja de fleste går over til aap etter sykemelding...men ikke for at man ikke orker barn..men orker ikke livet... arbeidsevne er nedsatt..med sykdom kan det ofte være vanskelig p være den beste foreldre msn vil. Kroppen og hodet er ikke det den var før 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå