Gå til innhold

Utbrent mamma

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uten nettverk, eller evne til å skaffe seg et nettverk, så bør man virkelig ikke få barn. 

Anonymkode: 5ec20...9fb

Jeg har da nettverk, men ikke nettverk til å overta ansvaret for barna en stund.  Ts

Anonymkode: 04c62...f88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har da nettverk, men ikke nettverk til å overta ansvaret for barna en stund.  Ts

Anonymkode: 04c62...f88

Det var ikke deg jeg siterte. 

Anonymkode: 5ec20...9fb

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (1 time siden):

Hva med å sykemeldt deg? Regner med at barna er i barnehagen /skole 

Hva er greia med at mange tror sykmelding er løsningen på alt og at alle bare kan gå til legen for å sykmelde seg??

I slike tilfellet må det LIVSENDRINGER til, ikle sykmelding. Skal man lilsom over på aap og uføretrygd når sykmeldingen er over fordi ingen lwnger orker et liv med barn?? 

Anonymkode: 52cd4...4b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er greia med at mange tror sykmelding er løsningen på alt og at alle bare kan gå til legen for å sykmelde seg??

I slike tilfellet må det LIVSENDRINGER til, ikle sykmelding. Skal man lilsom over på aap og uføretrygd når sykmeldingen er over fordi ingen lwnger orker et liv med barn?? 

Anonymkode: 52cd4...4b7

Tom i hode? Ja de fleste går over til aap etter sykemelding...men ikke for at man ikke orker barn..men orker ikke livet... arbeidsevne er nedsatt..med sykdom kan det ofte være vanskelig p være den beste foreldre msn vil. Kroppen og hodet er ikke det den var før

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...