AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Føler meg helt ubrukelig. Jobber ikke, men er helt kokt I hodet av oppfølging av flere barn, inkl 1 som har betydelige utfordringer. Har selv også store leddplager, så sliter endel med smerter, men kan ikke bruke medisin pga vil ikke være sløv rundt barna. Anonymkode: 04c62...f88
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Sånn blir det, når man får flere barn enn man har kapasitet til. Anonymkode: a910d...4d9 3 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånn blir det, når man får flere barn enn man har kapasitet til. Anonymkode: a910d...4d9 Dust. Noen ganger kommer faktisk plagene ETTER man har født barna! Man kan ha kapasitet til åtte unger og en mormor den ene dagen, for så å bli påkjørt av en bil neste dag! Eller få en autoimmun sykdom etter åtte! Eller i min svigermors tilfelle: få kreft og overleve men til hvilket liv i fatigue og smerter etterpå. Kommentaren din er ikke barem dum, den er også slem, korttenkt og FEIL. SLUTT!!!! Anonymkode: 685f6...347 7 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sånn blir det, når man får flere barn enn man har kapasitet til. Anonymkode: a910d...4d9 Tvil ikke på at jeg ikke tenker det samme hver dag. Men plagene kom etter yngste ble født. Og som du kanskje vet er det ingen angrefrist på barn. Ts Anonymkode: 04c62...f88 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Er du alene med barna? Når du funker redusert, på barnas andre forelder steppe inn mer Anonymkode: 4a792...13f
Nettrollet Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du alene med barna? Når du funker redusert, på barnas andre forelder steppe inn mer Anonymkode: 4a792...13f Barnas andre forelder er en tivoli-forelder
mommyaka Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Hva med å sykemeldt deg? Regner med at barna er i barnehagen /skole
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden kommentaren var kanskje tankeløs men ikke feil selv om problemene oppsto i ettertid. Er du alene med barna TS må du skaffe deg et nettverk som kan hjelpe deg. Anonymkode: 4c08f...419
Soft mann Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (7 minutter siden): Hva med å sykemeldt deg? Regner med at barna er i barnehagen /skole Sykemelding er når mennesker er syke. Ikke noe en bruker for å bruke det.
mommyaka Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Soft mann skrev (1 minutt siden): Sykemelding er når mennesker er syke. Ikke noe en bruker for å bruke det. Man er faktisk syk når man er utbrent. Du kan utvikle dette til å bli deprimerte og verre. Kanskje du ikke har vært det...men å være utbrent er helt jævli. Har selv vært der flere ganger...flere ganger håpet jeg at jeg skulle bli påkjørt til jobben..slik at jeg kunne komme meg og bli bedre. Og sykemelding er lege som gir.. ikke du
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden mommyaka skrev (11 minutter siden): Hva med å sykemeldt deg? Regner med at barna er i barnehagen /skole Sykemeldt fra hva? Det står i hi at ts ikke jobber. Anonymkode: 6845f...4d5 3
mommyaka Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sykemeldt fra hva? Det står i hi at ts ikke jobber. Anonymkode: 6845f...4d5 Lest fort.. trodde hun skrev at hun ikke klarte å jobbe
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tvil ikke på at jeg ikke tenker det samme hver dag. Men plagene kom etter yngste ble født. Og som du kanskje vet er det ingen angrefrist på barn. Ts Anonymkode: 04c62...f88 Nei det er ingen angrefrist på barn. Men regner med det heller ikke var noen som nektet deg å tenke at du skal orke de barna du får når helsen skranter. Anonymkode: a910d...4d9
mommyaka Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er ingen angrefrist på barn. Men regner med det heller ikke var noen som nektet deg å tenke at du skal orke de barna du får når helsen skranter. Anonymkode: a910d...4d9 Så hva skjer om du får kreft eller sykdom ette du fikk barn da? Levere de tilbake? Eller skal vi slutte å få barn..for vi må tenkte på at vi kan bli syke og dø 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (3 minutter siden): Så hva skjer om du får kreft eller sykdom ette du fikk barn da? Levere de tilbake? Eller skal vi slutte å få barn..for vi må tenkte på at vi kan bli syke og dø Det er derfor man velger en oppegående og stabil partner til sine barn, som igjen har oppegående og stabile foreldre. Og ellers jobber for å ha gode relasjoner til egen familie og øvrig nettverk. Brukeren dere siterer er litt sleivete. Men poenget er godt. Selv om livet kan skje er det veldig mange som tar dumme valg i dette livet. Og spesielt ille er det når man ikke har riggen som skal til for å sikre sine barn en god oppvekst. Anonymkode: 5ec20...9fb
Soft mann Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Man er faktisk syk når man er utbrent. Du kan utvikle dette til å bli deprimerte og verre. Kanskje du ikke har vært det...men å være utbrent er helt jævli. Har selv vært der flere ganger...flere ganger håpet jeg at jeg skulle bli påkjørt til jobben..slik at jeg kunne komme meg og bli bedre. Og sykemelding er lege som gir.. ikke du Ja i dag blir jo hvem som helst sykemeldt for utbrenthet. eg er nok den generasjonen som ikke bruker sykemelding for selvpåførte plager. Det var mye hardere i arbeidslivet før. Ex få gjekk og trente x antal timer i uken. joda eg kjenner flere som har vert sykemeldt på dagen ett år( da går lønnen ned så da er de friske) de er mennesker som tener godt har båt og hytte, flinke å reise og trene. Men fortsatt blir det utbrent. etter skilsmisse så har eg de trankt økonomisk, men eg er heldig og får litt overtid så de går akkurat rundt. Eg er på jobb så sitter eg hjemme. Får av og til besøk av kjæresten og barn. Men har ingen penger etter alt er trekt, kvir meg til bursdager og jul, kvir meg til å gå på jobb, men har ikke råd å sykemelde meg heller ikke vurdert de. det er mange som er dritt lei jobb men går på jobb fordeom
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (8 minutter siden): Så hva skjer om du får kreft eller sykdom ette du fikk barn da? Levere de tilbake? Eller skal vi slutte å få barn..for vi må tenkte på at vi kan bli syke og dø oppriktig talt, da finner man seg løsninger. Det er ikke slik at man som forelder kan "legge seg ned" og si "jeg er utbrendt" - livet fungerer ikke slik, om man ikke klarer rollen må man finne en løsning. Og i verste fall er den løsningen faktisk å gi fra seg ansvaret for barna ja, enten man liker det eller ikke. Det kan være barnas andre forelder som trpr til, det kan være familie, venner, bekjente eller frememde. Men man må selv finne den løsningen som fungerer for seg. Å innta en offerrolle fungerer ikke. Anonymkode: 4c08f...419
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg helt ubrukelig. Jobber ikke, men er helt kokt I hodet av oppfølging av flere barn, inkl 1 som har betydelige utfordringer. Har selv også store leddplager, så sliter endel med smerter, men kan ikke bruke medisin pga vil ikke være sløv rundt barna. Anonymkode: 04c62...f88 Det er godt barna har en far da. Anonymkode: ba8b6...cdb
mommyaka Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): oppriktig talt, da finner man seg løsninger. Det er ikke slik at man som forelder kan "legge seg ned" og si "jeg er utbrendt" - livet fungerer ikke slik, om man ikke klarer rollen må man finne en løsning. Og i verste fall er den løsningen faktisk å gi fra seg ansvaret for barna ja, enten man liker det eller ikke. Det kan være barnas andre forelder som trpr til, det kan være familie, venner, bekjente eller frememde. Men man må selv finne den løsningen som fungerer for seg. Å innta en offerrolle fungerer ikke. Anonymkode: 4c08f...419 Hvor mange barn har du? Nei Gud forby om en person får kreft og ikke klarer p gjøre noe...det er jo BARE og gi bort til andre i familien... Utbrent er helt jævli..enten har du aldri opplevd det ..eller så har du der men du var "stor og sterk" og kom deg igjennom det. Å finne en løsning passe ikke for alle.. ikke alle har familier eller venner. Og bare det at du bruker offerrollen for en person som er utbrent sier mye om deg som person
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (5 minutter siden): Hvor mange barn har du? Nei Gud forby om en person får kreft og ikke klarer p gjøre noe...det er jo BARE og gi bort til andre i familien... Utbrent er helt jævli..enten har du aldri opplevd det ..eller så har du der men du var "stor og sterk" og kom deg igjennom det. Å finne en løsning passe ikke for alle.. ikke alle har familier eller venner. Og bare det at du bruker offerrollen for en person som er utbrent sier mye om deg som person Uten nettverk, eller evne til å skaffe seg et nettverk, så bør man virkelig ikke få barn. Anonymkode: 5ec20...9fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå