Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Skal til London i vår. Noen som har noen tips til fine musicaler??? Hvordan og hvor bestille billetter på internett?? Hvor i London går det musicaler???
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Jeg kan anbefale Les Miserables på det varmeste. De fleste musikalene i London er i West End distriktet.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Du bør se Les Mis! Her er en side om musikalen i London: londonlesmis.co.uk
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Cats er veldig bra. ← Cats sluttet nok for noen år siden....
Nilma Skrevet 3. april 2006 #6 Skrevet 3. april 2006 Vi så "Phantom of the Opera" i fjor sommer, og var veldig fornøyde. Jeg må innrømme at jeg fryktet på forhånd at det skulle være litt cheezy, men ble utrolig positivt overrasket. Flott musikk, rørende historie og meget dyktige sangere / skuespillere. Det kan overhodet ikke sammenlignes med det elendige makkverket av en film.
Gjest HB Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 "The Lion King" er veldig bra! Min mor var skeptisk for hun så for seg et barnestykke, men hun ble veldig imponert. "Mama mia" er også veldig bra / morsom, spesielt for den som liker ABBA-musikk. Hilsen Lille meg
Girl-Next-Door Skrevet 3. april 2006 #9 Skrevet 3. april 2006 Jeg har sett det meste av West End musicaler de siste 10 årene, og jeg må bare si meg enig i at Les Miserable er fantastisk. MEN den er ikke så livlig som mange av de andre. Jeg ble veldig begeistret for Mary Poppins som jeg så ganske nylig. Den har masse dans, fantastiske kostymer/scenografi, kjent og flott musikk, og en historie de fleste har et forhold til Den har forresten også fått strålende kritikker.
Arkana Skrevet 3. april 2006 #11 Skrevet 3. april 2006 Cats sluttet nok for noen år siden.... ← Ja, det har du sannelig rett i. Er en stund siden jeg så den da, hadde ikke tenkt på at de kunne ha sluttet.
Lilith Skrevet 3. april 2006 #12 Skrevet 3. april 2006 Mamma og pappa så nettopp We wil rock you, og syntes den var fantastisk! Hvis man liker Queen, da ...
liv Skrevet 3. april 2006 #13 Skrevet 3. april 2006 Vi så Fame for et par uker siden, men den skal vist slutte å gå. Var en stor opplevelse da. Ellers så har jeg sett Les Mis. OG anbefaller den og på sitt høyeste. Har der flere kvelder som er aktuelle for å se musikalen dere bestemmer dere for så lønner det seg å kjøpe billetter ved Leicester Square. Der selges kveldens show til halv pris
-Fisken- Skrevet 3. april 2006 #14 Skrevet 3. april 2006 Mamma og pappa så nettopp We wil rock you, og syntes den var fantastisk! Hvis man liker Queen, da ... ← Den anbefaler jeg også! Så den med pappa, han på 47 og jeg på 18 - begge storkoste oss. Den var rett og slett fantastisk, den beste musicalen jeg har sett.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #16 Skrevet 3. april 2006 Har kun sett Lion King. Ble litt for barnslig for voksne synes nå jeg. Dessuten var det lite musikk, og den musikken som var, var gjort om på en måte jeg ikke kjente meg igjen i.
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #17 Skrevet 3. april 2006 "The Lion King" er veldig bra! Min mor var skeptisk for hun så for seg et barnestykke, men hun ble veldig imponert. "Mama mia" er også veldig bra / morsom, spesielt for den som liker ABBA-musikk. Hilsen Lille meg ← Så Lion King, og jeg syntes det var fantastisk. Hadde kjempegode plasser, og ble mektig imponert over produksjonen. Var litt skeptisk fordi jeg har sett filmen så mange ganger, men det gikk fint. Ikke enig med gjesten her som sier at det var for barnslig og for lite musikk. Syntes derimot det var ganske mye musikk og bare man har et åpent sinn og god fantasi så kan det bli en fin opplevelse for folk i alle aldere. Forresten, Les Miserables er og blir en flott musikal. Kan jo ikke slå feil, den.
Annie Skrevet 4. april 2006 #18 Skrevet 4. april 2006 Sitter og hører på Les Miserables på CD nå. Den er fantastisk flott og å ha sett den i London er et minne for livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå