AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:00 #1 Skrevet tirsdag kl. 22:00 M38 og frivillig barnløs. Typ som i at jeg heller ikke ønsker å treffe noen som har barn fra før. Jeg sliter veldig med å finne arenaer å møte likesinnede på. Om jeg skriver at jeg ikke ønsker barn i appene så blir det mest sannsynlig ingen matcher. Jeg vet ikke om dette er en filleting, men jeg liker ikke friluftsliv. Det virker som om sistnevnte er litt dealbreaker for mange, barn eller ikke. Men ja, om noen har noen tips med tanke på arenaer hadde jeg satt pris på det. Jeg har vært inne på tanken om Smingel-konseptet, men jeg ser ikke helt poenget med å delta dersom jeg ikke vet om det er noen som deler mitt standpunkt der. Anonymkode: 2e8f2...caf
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:03 #2 Skrevet tirsdag kl. 22:03 Er det gaming som er din ting siden du ikke liker friluftsliv? Anonymkode: 2bd61...d3f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:06 #3 Skrevet tirsdag kl. 22:06 Istedenfor å skrive hva du ikke liker - hva med å skrive om det du liker og dine interesser. Da kan det hende at du fanger flere? Anonymkode: 0af67...160 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:19 #4 Skrevet tirsdag kl. 22:19 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det gaming som er din ting siden du ikke liker friluftsliv? Anonymkode: 2bd61...d3f Nei. Jeg er mer på dette med konserter og andre kulturelle opplevelser. Når jeg sier friluftsliv så mener jeg som i typ fjellturer, camping osv. En kortere tur ute i ny og ne gjør meg ingenting. Anonymkode: 2e8f2...caf
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:20 #5 Skrevet tirsdag kl. 22:20 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): M38 og frivillig barnløs. Typ som i at jeg heller ikke ønsker å treffe noen som har barn fra før. Jeg sliter veldig med å finne arenaer å møte likesinnede på. Om jeg skriver at jeg ikke ønsker barn i appene så blir det mest sannsynlig ingen matcher. Jeg vet ikke om dette er en filleting, men jeg liker ikke friluftsliv. Det virker som om sistnevnte er litt dealbreaker for mange, barn eller ikke. Men ja, om noen har noen tips med tanke på arenaer hadde jeg satt pris på det. Jeg har vært inne på tanken om Smingel-konseptet, men jeg ser ikke helt poenget med å delta dersom jeg ikke vet om det er noen som deler mitt standpunkt der. Anonymkode: 2e8f2...caf DnB Arena? Anonymkode: 9f9c7...1a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå