Gå til innhold

Jeg føler meg helt flat, ikke lyst til noe, gleder meg ikke til jul, men er heller ikke deprimert.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaget her om dagen at jeg er faktisk helt flat, har ingen glede, føler ikke engang at jeg er glad i mannen min lenger, ikke lyst på sex, ikke gleder meg til jul, ferie eller tid med barna. Liker ikke å lese lenger eller strikke, ikke lyst til å gå ut i naturen eller noe. 
Jeg er liksom helt flat. Har en mistanke om at dette er fordi jeg har presset meg så langt at kroppen har koblet ut alt. 
Samtidig som jeg føler at jeg har sykdomsmessig blitt litt bedre i det siste, men samtidig mistet meg selv helt. 
Jeg tenkte først at jeg var deprimert, men det er jeg ikke. Jeg er ikke så tung i kroppen, eller så tunge tanker. Jeg er liksom ikke noe. 
Synes denne tilstanden minner litt om slik jeg var etter jeg mistet en person i nær familie, da var jeg litt tom, nummen eller flat er vel også en fin beskrivelse. Bare nå er det også inn i parforholdet, barna mine og alt som betyr alt for meg. 
Har du opplevd dette når kroppen har vært langvarig syk? Når ble du deg selv igjen? 
Jeg savner meg selv, savner nærheten til mannen, jeg savner å kjenne på glede. 

Anonymkode: c97a4...5c4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Depresjon kommer i forskjellige grader. Synes dette høres ut som depresjon, jeg. Ikke alvorlig, men kanskje mild til moderat.

Anonymkode: c480b...210

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener du at du ikke er deprimert? 

Det kan også være vitamin mangel, særskilt D vitamin. 

Anonymkode: 1726f...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...