AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Med full kraft, som vi aldri sees igjen!😅🤣 Legger seg i fanget 2-3 ganger ca på en dag. Men nåde deg om du beveger deg. Anonymkode: 42705...e55
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden En helt vanlig katt med andre ord. Anonymkode: 2d7dd...b19 1 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Wow sitter din katt i det hele tatt på fanget, jøss😅 Min katt går unna når jeg kommer for nært. Men åpner jeg en pose tørrfisk er det ikke måte på hvor kosete han blir. Kos deg med kattepusen din😊 Anonymkode: bf664...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Nei, katten din er ikke sær - du beskriver helt normal katteatferd. Særlig hvis det er snakk om en hunnkatt. Hilsen en med både profesjonell og lang personlig erfaring med katter. Anonymkode: 52693...e77
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, katten din er ikke sær - du beskriver helt normal katteatferd. Særlig hvis det er snakk om en hunnkatt. Hilsen en med både profesjonell og lang personlig erfaring med katter. Anonymkode: 52693...e77 Hvorfor er slik sær oppførsel normalt for en katt? Anonymkode: 0a999...b68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå