Yme Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Kvinnen... En parasitt på faderjords sideflesk, eller en fødende ål, marinert i sukkerlake? Mars, 1985. Det er kaldt ute, vinden steiker i solkarmen. En kvinne ligger på fødebordet og hyler mens hun presser i seg en diiiiiger kyllingvinge fra prior. "Sjæms'n itt ut snjeeert??" gurgler hun ut av munnviken. Legen titter forskrekket opp på hu med sine blodsprengte øyne å sier "du hakke 500 kr til no hærroi... ehm... en kopp kaffe aah? Heeh? Du...?". Kvinnen veser og legger seg på magen. "NO SJÆÆÆÆM'N! NO SJÆÆÆÆM'N!!!!!" Hu tar et skikkelig godt åndedrag og presser til som en ekte polkagris! *SPJONK!!* sa det, så kom det en liten krabat ut, flyvende på en samejoik... Og dermed var værdens vakreste barn født... meg! ( Meg til høyre: http://raul05.galeogglobale.no/uploaded_im...aul1-746997.jpg ) For mange er dette et velkjent senario. For andre, ikke. I dette innlegget vil jeg ta for meg et stadig økende problem... Kvinner! Man finner dem ofte på storsentere eller i hjemmet sitt (også kjent som "kjøkken"). Hva er det de vil? Hvor kommer de fra? Hvorfor har de så små føtter? Livslange gåter og spørsmål ikke "kvinnet" en gang selv kan svare på... Bortsett fra det siste der... Et kvinn er utstyrt med mindre føtter for å kunne stå nærmere kjøkkenbenken, det har jeg sett! For å komme nærmere svaret på alle spørsmålene vi måtte ha, angående disse mystiske vesenene, syns jeg vi skal ta en nærmere titt på hvilke kvaliteter et kvinn har. Etter mange år med observering har jeg satt sammen en liste som jeg liker å kalle K&K (Kvinnets kvaliteter). ------------------------------------------------------------- K&K Listen Punkt nr. 1 De er pene å se på ------------------------------------------------------------- Alt dette er jo absolutt kvaliteter som kan yte godt i flere yrker, og lede dem fremover her i livet, men er det egentlig nok?? Tvilsomt. Jeg bestemte meg for å reise ut i verden for å søke svar på alle spørsmål og kvaler som suste rundt i det vakre, og ikke minst velformede, hodet mitt. Da jeg hadde nådd Rimi følte jeg at puslebitene hadde begynt å falle på plass. Det er faktisk ikke en ting her i verden som ikke menn kan gjøre bedre. Dessverre kom det en sint lesbe å banka meg og stjal alle de viktige dokumentene mine, så jeg kan dessverre ikke gå i detaljer, men jeg har et ganske godt eksempel som sier like mye som all forskningen min. Et Kvinn er underlegent i forhold til en mann, på alle områder, å her er beviset mitt (veldig forenkla): Alle verdensmestere er menn! Den eneste grunnen til at Kvinnerasen ikke har dødd ut, er fordi de er estetisk behagelige å se på, å derfor har vi, menn (fysiske og psykiske overlegene vesener), valgt å la dem fortsette å rave rundt i gatene våre. Det var en gang et ”klokt” kvinn som sa ”Mbloleehææh!! Hvis ikke kvinner hadde finnes, så hadde ikke menn finnes heller, for da hadde dere bare dødd ut!” Dette er absolutt det mest latterlige argumentet jeg har hørt noen gang, for hvis ikke kvinner hadde finnes, så hadde jo helt klart menn lagt egg! Med dette kan vi konkludere med at kvinner faktisk ikke er helt ubrukelige! De er viktige å ha, akkurat som kunst og andre ting som er pent å se på. På forhånd hjertelig hilsen Yme, Takk!
Gjest LoisLane Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Jeg hadde egentlig tenkt til å være enig, men på grunn av manglende evne til å komme til poenget, synes jeg menn er ubrukelige også. Dett var dett for menneskeheten.
Gjest King James II Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 jeg synnes alle menensker er ubrukelige jeg vel borset fra Jørgensen selfølgelig.
Gjest LoisLane Skrevet 2. april 2006 #6 Skrevet 2. april 2006 Nå kommer du med Jørgensen igjen! Erru ute etter å krangle, eller?
Gjest King James II Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 (endret) Selfølgelig Jørgensen det finnes jo ingen større person i helle unniverset en jørgensen. nei jeg er ikke ute etter krangel..kanskje det er du som er det Endret 2. april 2006 av King James
Gjest LoisLane Skrevet 2. april 2006 #8 Skrevet 2. april 2006 Selfølgelig Jørgensen det finnes jo ingen større person i helle unniverset en jørgensen. ← Forklar, forklar!
Gjest King James II Skrevet 2. april 2006 #9 Skrevet 2. april 2006 fordi Jørgensen er veldi opptat av Ufoer..Og han kjenner Valiant Thor mannen fra Venus. Og han har bare UFO bøker og bøker om det parasykologiske og han er i 80 årene,...Bare en virkelig stor mann kan ha slike bøker og ha møtt den store Valiant Thor.
Gjest King James II Skrevet 2. april 2006 #11 Skrevet 2. april 2006 (endret) ingenting Endret 2. april 2006 av King James
Gjest LoisLane Skrevet 2. april 2006 #12 Skrevet 2. april 2006 Kanskje det er det som er feilen her? Nå sporer vi av tråden. Synes du kvinner er ubrukelige, James?
Gjest King James II Skrevet 2. april 2006 #13 Skrevet 2. april 2006 (endret) ikke alle bare noen Endret 2. april 2006 av King James
Leo Skrevet 2. april 2006 #14 Skrevet 2. april 2006 Jeg hadde egentlig tenkt til å være enig, men på grunn av manglende evne til å komme til poenget, synes jeg menn er ubrukelige også. Fantastisk! Det sitatet skal jeg ha i signaturen min!
Gjest LoisLane Skrevet 3. april 2006 #16 Skrevet 3. april 2006 Fantastisk! Det sitatet skal jeg ha i signaturen min! ← SÅ digg!
Yme Skrevet 3. april 2006 Forfatter #17 Skrevet 3. april 2006 Vi har hull. ← Har sett det. Det fins sikkert no salve ellerno mot det, på apoteket??
Cata Skrevet 3. april 2006 #18 Skrevet 3. april 2006 Dette er absolutt det mest latterlige argumentet jeg har hørt noen gang, for hvis ikke kvinner hadde finnes, så hadde jo helt klart menn lagt egg! ← Kjære Yme, Jeg synes menn legger "egg" hele tiden, jeg. Stooooore egg!
Yme Skrevet 3. april 2006 Forfatter #19 Skrevet 3. april 2006 (endret) Kjære Yme, Jeg synes menn legger "egg" hele tiden, jeg. Stooooore egg! ← Jeg kan forstå at du tror menn legger egg, men i virkeligheten er det faktisk ikke vi som gjør det! Helt siden de tidligste menneskerasene har menn vært veldig voldelige og sinna. De har sloss for sin dominans å til og med utryddet andre primater for å være den beste! I 1000vis av år har det vært sånn, helt til en dag… Trolig 6000 år før Kristus, da kineserne temmet den første hanen ( på den tiden kjent som; Fuggel)! I over 4000 år brukte kineserne hanen som underholdning og utløp for sin aggresjon. Mennene hadde ingen grunn til å krangle mer, ettersom at de fikk ut frustrasjonen sin i disse kampene. De arrangerte mesterskap, hvor folk fra hele landet, kom for å vise at hanen dems var verdens sterkeste mann! Fra 2000 f.kr til cirka 42 e.kr hadde denne ”trenden” spredd seg fra Kina, til Russland og videre inn i Europa. Det er ingen dokumentasjon på når hanen skiftet navn fra ”fuggel” til ”hane”, men det er mange teorier angående hvorfor de endret det. Vitenskapsmenn verden over spekulerer på om kanskje ”hanen” fikk sitt navn etter ”hannen”, som da er det samme som en mann (det vil si det sterkere og generelt overlegne kjønn). Det er en plausibel teori i og med at menn på en måte blei bytta ut av hanene når det gjaldt dette med hanekampene. I ettertid har folk funnet ut at hanen faktisk ikke bare er en hane… De har kjærester også, å det er de som legger eggene, ikke hanen! Disse ble da kalt ”høner”, for å understreke at de ikke var like gode som hanene (fordi høner er hunnen, å generelt dårligere pga at gud liker menn bedre). De fleste intelligente mennesker (dvs. menn) veit at det er forskjell på høner, haner og hanner, men enkelte mindre begavede individer (Kvinner) har oppgjennom tidene alltid hatt problemer å skille disse 3 fra hverandre. Så da håper jeg, Cata, at jeg har greid å hjelpe deg å rydde opp i denne missforståelsen, så håper jeg du får en fryktelig fin dag med ditt nye syn på verden På forhånd hilsen takk, Yme. Endret 3. april 2006 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå