AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #41 Skrevet 14. desember 2025 Cam03 skrev (På 10.12.2025 den 16.52): Fingres ofte: nei. Fingrer ofte: ja. Jeg har ikke vært sammen med noen som får til dette (på meg) dessverre, eller som har hatt tid. Men jeg nyter det absolutt på egenhånd. Samme her. Aldri blitt fingret av en mann som får det til. Og de blir dessverre fornærmet om man prøver å veilede de Anonymkode: a7054...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #42 Skrevet 14. desember 2025 Soft mann skrev (På 13.12.2025 den 9.23): Klarer du ikke å lære noen hvordan du ønsker de? De reagerer da med å bli fornærmet. Eller tar ikke til seg veiledning. Og når det fingres feil mister jeg tenning. Anonymkode: a7054...b4f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #43 Skrevet 14. desember 2025 Fingring er en viktig del av sexlivet vårt. Heldig som har en mann som er god til det. Har lært han noen triks. Anonymkode: 96f98...e37
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #44 Skrevet 14. desember 2025 Er singel, så fingrer meg selv til orgasme. Ville ikke tenkt at en mann skulle klart å fingre meg. Det blir feil i forhold til hvordan jeg liker det, vinkel og anatomi og slikt. Men jeg tenner veldig på å bare få en finger eller to inni meg som en slags tease. En kjapp liten runde hvor han sniker to fingre i meg mens vi enten bare spooner eller bare står et sted (ikke offentlig). Så rir jeg de litt og slikker fingrene rene etterpå 😋😇 Anonymkode: 6762b...87f 1 1
Hedonborealis Skrevet 15. desember 2025 #45 Skrevet 15. desember 2025 Fruen elsker å bli fingret av meg. Gjerne 2 fingre og i riktig vinkel, som masserer G-punktet. Klemme litt med den andre hånden på magen under navlen. Hun vrir seg og nyter, gjerne igjen og igjen, med penetrering av penis i mellom. Har blitt til en favoritt for min kjære❣️ 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #46 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 14.12.2025 den 23.22): Er singel, så fingrer meg selv til orgasme. Ville ikke tenkt at en mann skulle klart å fingre meg. Det blir feil i forhold til hvordan jeg liker det, vinkel og anatomi og slikt. Men jeg tenner veldig på å bare få en finger eller to inni meg som en slags tease. En kjapp liten runde hvor han sniker to fingre i meg mens vi enten bare spooner eller bare står et sted (ikke offentlig). Så rir jeg de litt og slikker fingrene rene etterpå 😋😇 Anonymkode: 6762b...87f Veldig ofte pleier vi å kysse og klemme f.eks. i gangen, han vet når jeg vil, så stryker han meg og finner opphissende for meg veien til klitorisen, vi står der og han fingrer meg til orgasmen. Det er så deilig. Vi tar det også i sengen mens han er inni meg, ikke vondt i det hele tatt for da er jeg kåt og våt. Må samle beina ofte da for da kommer jeg lettest. Har prøvd å sprike med beina mens han fingrer, men kommer ikke da. Vi har det så bra sammen og han gir seg aldri før han har fingret meg til orgasme. Anonymkode: 901f4...058 1
sexygardengnome Skrevet 26. desember 2025 #47 Skrevet 26. desember 2025 Synes det er alt for lite fingring, bring it back!! Med nyklipte negler og reine hender, pls. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå