AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:23 #21 Skrevet onsdag kl. 17:23 Fingring har blitt min nye sex-favoritt etter at jeg oppdaget hvor deilig det er når han stryker opp og ned mellom de indre kjønnsleppene. Helst når jeg ligger med bena litt samlet. Må bli skikkelig våt og erigert først - og når han så begynner med det sendes jeg rett til himmels. «Vanlig» fingring med fingre inn og ut av skjeden gir meg ikke så mye, da vil jeg heller ha ekte vare. Anonymkode: ace76...a96
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:33 #22 Skrevet onsdag kl. 18:33 AnonymBruker skrev (21 timer siden): (Nesten) hver gang vi ser på serier/film sammen på soverommet, så fingres jeg av min mann. Vi ligger da nakne i skje. Vi har holdt på sånn i snart 20 år😇 Hvor vanlig er dette egentlig? Hvorfor ønsker man eventuelt ikke å gjøre det? Anonymkode: 10ed7...8c8 Fingres du til orgasme, eller er det forspill til det som kommer etter. Anonymkode: aa202...c9e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:59 #23 Skrevet onsdag kl. 18:59 Jeg har bare møtt en mann som har fingret meg, og han var for hardhendt. Kunne absolutt tenke meg å bli fingret, men menn er stort sett ikke interessert i å gjøre det. Anonymkode: 26af7...240
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:20 #24 Skrevet onsdag kl. 20:20 AnonymBruker skrev (22 timer siden): (Nesten) hver gang vi ser på serier/film sammen på soverommet, så fingres jeg av min mann. Vi ligger da nakne i skje. Vi har holdt på sånn i snart 20 år😇 Hvor vanlig er dette egentlig? Hvorfor ønsker man eventuelt ikke å gjøre det? Anonymkode: 10ed7...8c8 Typen er veldig god på dette med meg. Han gjør det ofte. Han klarer alltid å få meg til å sprute, og det er så innmari godt. Det tar ikke så mye arbeid heller. Anonymkode: 0a636...3b2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:29 #25 Skrevet onsdag kl. 20:29 Soft mann skrev (10 timer siden): Musen er så mye mer enn klitoris. Så eg tror at å leke med den, så vil mange få seg en overraskelse hvor mye godt det er der Saft? Anonymkode: ad573...ec0
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:34 #26 Skrevet onsdag kl. 20:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fingres du til orgasme, eller er det forspill til det som kommer etter. Anonymkode: aa202...c9e Det er forspill, men intenst godt🔥😊 Anonymkode: 10ed7...8c8 1
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl. 02:13 #27 Skrevet torsdag kl. 02:13 AnonymBruker skrev (På 9.12.2025 den 22.26): (Nesten) hver gang vi ser på serier/film sammen på soverommet, så fingres jeg av min mann. Vi ligger da nakne i skje. Vi har holdt på sånn i snart 20 år😇 Hvor vanlig er dette egentlig? Hvorfor ønsker man eventuelt ikke å gjøre det? Anonymkode: 10ed7...8c8 Som 22 åring fikk jeg en utrolig bra muntlig innføring i: Hvordan fingre en kvinne? og som også passet til de fleste kvinner. Jeg lærte også hva jeg ikke skulle gjøre med kvinner.. den hadde størst betydning for min fremtid. Hun var tross alt 50 år, og var flink med seg selv.. men hun hadde også opplevd voksne menn, som var helt elendig. Fingring handler om samarbeid med kvinnen, eller lytte etter nytelses lyder.. lese kroppspråk, vise hensyn og hygiene, sa hun. Samarbeid og positiv innstilling er Alfa&Omega.. Humor og humør er også viktig, det kan knekke kleine stillheter. Det gir trygghet.. fordi munterheten smitter over på den andre🥰 Hun brukte "finger-fører" teknikken.. Altså.. hun brukte min finger til å fingre seg selv med, så måtte jeg huske det hun stønnet av. Kopieringen var smart, pirrende og en god del mestringsfølelse.. Når jeg skulle fingre alene, så skulle hun stønne.. og motsatt: traff jeg ikke, ga hun heller ingen lyd. Dette var utrolig lærerikt og spennende.. dette ga meg superask lærdom👏 Etterhvert utviklet hun meg til å bli tålmodig og pirrende.. "Intervall onanering". Altså å stimulere i noen sekunder, så pause i noen sekunder. Hun forklarte at kroppen og kåtheten reagerer enormt på intervaller, fordi hun ventet på det deilige skulle skje igjen, og igjen. En fin måte å holde på ereksjonen.. for dette bygget henne stigende oppover, til orgasmebegeret var fullt. Kaaabang💣⚡Hun lugget meg i håret! Jeg trodde jeg gjorde noe galt.. Nå idag med erfaring, elsker jeg den lugginga🥰 Hun likte også oralen.. men først måtte jeg lære meg å kysse.. Hun var en flink kysser.. hun kysset alltid med våte lepper, med litt sugende vakuum som ga lyd. Tunga danset så lekende rundt i hverandre munn, varmt vått og ømt.. Så vi brukte over ei uke bare med kyssing.. Siden den gang har jeg elsket å kysse.. Kyssing, fingring og oralen er svært tilknyttet hverandre, for kyssingen har gjordt meg mere trygg på kvinner❣️ I dag betrakter jeg også dette, som en del av "Orgasmeloven". Altså.. ting man gjør for at orgasmen kan oppleves.. Mye av garantien er forståelsen av det jeg skriver.. Likevel.. dette er ikke en fasit, men en nøkkelen som lukter suksess❣️ 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 02:33 #28 Skrevet torsdag kl. 02:33 Jeg tror omtrent alle sexpartnere jeg har hatt har fingret meg ifb med forspill. De fleste uten at jeg har bedt om det. Jeg er sinnsykt responsiv på det, så mannen skal være jævlig klønete for at det ikke gir meg noe. Uten denne oppvarmingen er jeg gjerne ikke kåt nok til penetrering, så det blir smertefullt. Jeg er overrasket over at enkelte skriver menn ikke gjør det, i mine verden er det nesten like selvfølgelig som å kysse. Anonymkode: 51719...6ea 2
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl. 02:34 #29 Skrevet torsdag kl. 02:34 Soft mann skrev (15 timer siden): Musen er så mye mer enn klitoris. Så eg tror at å leke med den, så vil mange få seg en overraskelse hvor mye godt det er der Nettopp👏 Klitorisen trenger også små pauser, ellers vil jo ereksjonen avta med konstant stimuli.. Men hva annet kan fingrene brukes til? Jo.. det er jo nettopp det å kjenne etter, om kvinnen har konstant ereksjon. Den invendige strukturen i vaginaen, gir en hærlig følelse på fingertuppene.. Altså.. jeg tenker ikke ut og inn, for det gir jo ingen nytelse.. Jeg tenker på kombinasjonen av fingerdansen på G-punktet, med tommel eller tunga på klitthodet.. Ingen kvinner trenger å fornekte at de ikke liker dette, nytelseslydene tar sjelden en hvit løgn.. Fingringen er jo ikke bare forbeholdt fingrene.. Jeg kombinerer det nesten alltid med kyssing og slikking, fordi jeg også elsker smaken av kvinnen.. Litt synd hvis de hærlige dråpene, renner usmaket nedover i rumpesprekka🤫😅 1
Soft mann Skrevet torsdag kl. 03:46 #30 Skrevet torsdag kl. 03:46 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Saft? Anonymkode: ad573...ec0 Mye mer😉
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 04:21 #31 Skrevet torsdag kl. 04:21 AnonymBruker skrev (På 9.12.2025 den 23.21): Hvor vanlig det er? Nei, tror ikke det er så vanlig å ha TV på soverommet, egentlig. Anonymkode: 3c5c2...1c5 I 2025 er det veldig vanlig. Anonymkode: 364af...c0e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:27 #32 Skrevet torsdag kl. 08:27 AnonymBruker skrev (På 9.12.2025 den 22.28): Fingring var noe vi drev på med i ungdommen. Greit nok når man er ung og "dum". De færreste menn er gode på dette, så nei takk. Anonymkode: 61673...912 De færreste menn er gode på det? Eller bare de svært få du har blitt fingret av? Tviler på du har blitt fingret av et representativt utvalg. Og siden vi er her på kvinneguiden så har du nok neppe blitt fingret av menn særlig høyt opp på kvalitetstigen. Anonymkode: aac29...940
erok Skrevet fredag kl. 11:19 #33 Skrevet fredag kl. 11:19 Cam03 skrev (På 10.12.2025 den 16.52): Fingres ofte: nei. Fingrer ofte: ja. Jeg har ikke vært sammen med noen som får til dette (på meg) dessverre, eller som har hatt tid. Men jeg nyter det absolutt på egenhånd. Da er vi to som nyter alene
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:47 #34 Skrevet fredag kl. 11:47 Blir fingret ofte og får det mest intense orgasmer av det, hvis det gjøres riktig. Ikke for hard, innvendige kjønnslepper og klitoris må stimuleres. Da er jeg i skyene. Anonymkode: aa202...c9e
Comfy Pysjamas Skrevet fredag kl. 12:10 #35 Skrevet fredag kl. 12:10 Så hyggelig at dere gjør det etter så lang tid ❣️ Personlig så fingrer jeg meg selv aldri. Ikke fordi jeg ikke vil, men jeg har sykt problemer med kroppsvæsker. Spesielt fra egen kropp av en eller annen merkelig grunn. Så det avstår jeg fra av ren disgust over meg selv 😂
AnonymBruker Skrevet i går, 05:58 #36 Skrevet i går, 05:58 AnonymBruker skrev (På 10.12.2025 den 21.20): Typen er veldig god på dette med meg. Han gjør det ofte. Han klarer alltid å få meg til å sprute, og det er så innmari godt. Det tar ikke så mye arbeid heller. Anonymkode: 0a636...3b2 Har du tips, eller fremgangsmåte for å få til dette for første gang? Jeg og kona ble enige om at vi skulle gp litt inn for å få henne sprute. Har kun fått til at det renner litt ekstra av henne i det hun kommer i en kraftig orgasme av g-punkt og klitorisstimulanse. 😁 Anonymkode: 2f44c...c34
Soft mann Skrevet i går, 08:23 #37 Skrevet i går, 08:23 Cam03 skrev (På 10.12.2025 den 16.52): Fingres ofte: nei. Fingrer ofte: ja. Jeg har ikke vært sammen med noen som får til dette (på meg) dessverre, eller som har hatt tid. Men jeg nyter det absolutt på egenhånd. Klarer du ikke å lære noen hvordan du ønsker de?
Cam03 Skrevet 1 time siden #38 Skrevet 1 time siden Soft mann skrev (På 13.12.2025 den 9.23): Klarer du ikke å lære noen hvordan du ønsker de? Interessen og lysten må være tilstede hos begge to, så da pusher jeg ikke på noe som partneren viser tydelig at han ikke ønsker. Da nyter jeg det heller på egenhånd.
Soft mann Skrevet 1 time siden #39 Skrevet 1 time siden Cam03 skrev (7 minutter siden): Interessen og lysten må være tilstede hos begge to, så da pusher jeg ikke på noe som partneren viser tydelig at han ikke ønsker. Da nyter jeg det heller på egenhånd. Eg føler alltid eg får for lite tilbakemelding. Som oftest så blir de litt prat etterpå hva som var veldig godt, godt, og kanskje ikke helt nødvendig🙈 men hadde vert greit å få beskjeden tidligere
Cam03 Skrevet 7 minutter siden #40 Skrevet 7 minutter siden Soft mann skrev (1 time siden): Eg føler alltid eg får for lite tilbakemelding. Som oftest så blir de litt prat etterpå hva som var veldig godt, godt, og kanskje ikke helt nødvendig🙈 men hadde vert greit å få beskjeden tidligere Ja, det skjønner jeg godt. Vanskelig å få gjort noe med det der og da når du ikke får noen tilbakemelding.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå