AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Har en veninne som er arbeidsledig, som kjeder seg og er deppa pga situasjonen hun er i. Jeg har det travelt, har noen dager mange henvendelser og er ikke alltid så flink til å ringe, men jeg sender som oftest sms eller lydmeldinger istedenfor å ringe fordi det tar kortere tid, men da er hun ikke alltid oppe (hun sover utover dagen) og tar ikke tlf. Jeg ser ofte at hun har sett meldingen min men svarer ikke på den, og det gir meg dårlig samvittighet og jeg tenker at hun er sur fordi jeg ikke svarer de gangene hun ringer. Skjønner ikke hvorfor hun leser meldingen, men ikke kan svare meg. Anonymkode: b8d0f...139
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Selv om hun er arbeidsledig, så kan det jo hende at hun har ting å drive med. Anonymkode: d5605...fbd 9 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden At du tror hun er sur går jo på DEG og din egen psyke. Man er ikke pliktig å svare. Anonymkode: ba6d2...d47 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Det er stress å hele tiden måtte svare med en gang... nei slapp av og ikke tenk på det. Anonymkode: 0e183...03d 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Hvis hun depper har hun gjerne lavt initiativ. Støtt uten press på å svare i slike situasjoner Anonymkode: 9515c...18c 3 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Har du noen gang spurt om hvordan det står til med henne? Om hun har det bra? Og vært åpne for å være der for henne? 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Du svarer ikke når hun ringer. Hun svarer ikke når du tekster/sender melding. Dere er begge sure fordi den andre ikke svarer, ifølge deg. Og sånn går no’ dagan.. Anonymkode: 7f538...7d2 4 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Jeg kan få en sms mens jeg er opptatt med noe. F.eks. rydde, spise osv. Kan lese meldingen, og tenker at det er ikke viktig så kan svare senere. Og plutselig, etter flere timer så kommer jeg på at jeg burde svare på den 🫣 Og jeg tror vi er mange som er sånn. Anonymkode: cd611...9ea 3 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Spør ALLTID hvordan hun har det på melding/lydmeldinger, men får ikke svar. Har ikke tid til lange samtaler på 50 min ++ som det ofte blir med henne, derfor tekster jeg eller sender lydmeldinger ofte. Har sagt til henne at hun må begynne å sende lydmeldinger, for da kan jeg høre mens jeg er på farta, men det gjør hun ikke. Ts Anonymkode: b8d0f...139
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du svarer ikke når hun ringer. Hun svarer ikke når du tekster/sender melding. Dere er begge sure fordi den andre ikke svarer, ifølge deg. Og sånn går no’ dagan.. Anonymkode: 7f538...7d2 Jeg kan ikke alltid svare når hun ringer, men sender alltid sms eller lydmelding tilbake. Hun gjør det ikke Ts Anonymkode: b8d0f...139
Sirah Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Lydmeldinger er det værste som finnes TS, det burde du virkelig slutte med 🫣 Hilsen gamla 10
Runnah Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv om hun er arbeidsledig, så kan det jo hende at hun har ting å drive med. Anonymkode: d5605...fbd Dumt å vise at man har lest meldingen uansett og de som verken jobber eller studerer har ofte mye tid til å svare på meldinger. Jeg har en ufør kompis som liksom skal være så travel og alltid bruker flere timer på å svare selv om jeg vet at han er våken, kan gjerne være midt på dagen. Helt merkelig, jeg vet jo at han ikke er så travel. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Runnah skrev (10 minutter siden): Dumt å vise at man har lest meldingen uansett og de som verken jobber eller studerer har ofte mye tid til å svare på meldinger. Jeg har en ufør kompis som liksom skal være så travel og alltid bruker flere timer på å svare selv om jeg vet at han er våken, kan gjerne være midt på dagen. Helt merkelig, jeg vet jo at han ikke er så travel. Men hvis man alltid er ledig blir det og feil. Anonymkode: 5e048...7f2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Runnah skrev (11 minutter siden): Dumt å vise at man har lest meldingen uansett og de som verken jobber eller studerer har ofte mye tid til å svare på meldinger. Jeg har en ufør kompis som liksom skal være så travel og alltid bruker flere timer på å svare selv om jeg vet at han er våken, kan gjerne være midt på dagen. Helt merkelig, jeg vet jo at han ikke er så travel. Man kan jo ikke bestemme når folk svarer. Jeg svarer når det passer meg, og bryr meg ikke om avsender ser at jeg har åpnet meldingen. Anonymkode: d5605...fbd 1 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (16 minutter siden): Lydmeldinger er det værste som finnes TS, det burde du virkelig slutte med 🫣 Hilsen gamla Hvorfor er det det verste som finnes? ts Anonymkode: b8d0f...139
Runnah Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvis man alltid er ledig blir det og feil. Anonymkode: 5e048...7f2 Det er kanskje det han er opptatt av, han vil fremstå som travel og tror kanskje at dette øker hans "verdi", men det er bare noe vi andre snakker om og han fremstår som en tosk på dette området. Kan ikke huske at han har svart i løpet av en halvtime utenom tilfeller der vi allerede har en dialog gående.
Runnah Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan jo ikke bestemme når folk svarer. Jeg svarer når det passer meg, og bryr meg ikke om avsender ser at jeg har åpnet meldingen. Anonymkode: d5605...fbd Det er isåfall en tabbe av deg og det må du tåle at folk har meninger om.
Sirah Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det det verste som finnes? ts Anonymkode: b8d0f...139 Dette er min personlige mening og mange er helt sikkert uenige med meg Jeg hater lydmeldinger! Ofte sjekker jeg kanskje meldinger mens jeg venter på et offentlig sted. F.eks et kjøpesenter, legekontoret, bussen osv. Da kan man jo ikke sitte å høre på en venninne fjase om alt og ingenting. Jeg går derfor ut av meldingen igjen og glemmer kanskje hele meldingen. Enten får man ta opp telefonen å ringe eller så får man sende en sms. Å skulle sitte å høre på lydmeldinger er jo fullstendig drepen! Men der er jeg sikkert 84 år gammel. 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden Runnah skrev (1 minutt siden): Det er isåfall en tabbe av deg og det må du tåle at folk har meninger om. Jeg vil vel heller si at det er en tabbe av deg at du tror at du kan bestemme når folk skal svare på meldingene dine. Det må du tåle at folk har meninger om. Anonymkode: d5605...fbd 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Spør ALLTID hvordan hun har det på melding/lydmeldinger, men får ikke svar. Har ikke tid til lange samtaler på 50 min ++ som det ofte blir med henne, derfor tekster jeg eller sender lydmeldinger ofte. Har sagt til henne at hun må begynne å sende lydmeldinger, for da kan jeg høre mens jeg er på farta, men det gjør hun ikke. Ts Anonymkode: b8d0f...139 Hvorfor må hun bruke din kommunikasjonsform? Her virker du ekstremt rigid. Du kan ikke kreve svar. Høres ut som du ikke vet hvordan hun har det og hva hun står i. Anonymkode: 65d20...e82 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå