AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #1 Skrevet 9. desember 2025 Hei, vi har hatt første runden IVF nå pga veldig nedsatt sædkvalitet hos mannen. De har utført icsi. Han har mest sannsynlig en skade etter en operasjon for før hadde han normale verdier og vi har et barn fra før av. Fikk telefon i dag med beskjed om at kun to egg var blitt befrukte siden i går, jeg er så trist og lei meg fordi det kun er to og forventer nå at alt går til grunne før innsett på torsdag. spørsmålet mitt er når jeg kun har fått to stykk befruktet etter første dagen, kan jeg da bare regne med at resten går til grunne eller kan det fortsatt være noe håp?❤️ Anonymkode: 14d89...579
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #2 Skrevet 9. desember 2025 Det er fortsatt håp! Lykke til ❤️ Anonymkode: 1e7db...b41 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #3 Skrevet 9. desember 2025 Kun to av seks ble befruktet hos oss, det gikk fint. Jeg var mer engstelig for at det ikke skulle feste seg, men det gikk også fint. Fryktelig slitsomt med alle tankene, bekymringene og forventningene - nesten uutholdelig. Anonymkode: 09798...202 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #4 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kun to av seks ble befruktet hos oss, det gikk fint. Jeg var mer engstelig for at det ikke skulle feste seg, men det gikk også fint. Fryktelig slitsomt med alle tankene, bekymringene og forventningene - nesten uutholdelig. Anonymkode: 09798...202 Ja uutholdelig er rette ordet. Dette har trigget skikkelig angst i meg, ikke opplevd panikkangst på mange år men plutselig fått mange anfall nå. Det er jaggu ikke enkelt for psyken å stå i denne situasjonen. Det er utrolig tøft! Anonymkode: 14d89...579
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #5 Skrevet 9. desember 2025 Jeg pleide få 8-12 befruktede egg hver gang, gjennom flere forsøk. Alltid innsett. Aldri graviditet. Ei venninne hadde ett forsøk. To befruktede, begge dårlig kvalitet. Tvillinger. Anonymkode: ae88b...a95
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #6 Skrevet 10. desember 2025 Takk for svar. Det gir absolutt håp! Hvis de ikke ringer idag og alt er ok på dag 2, vet dere hva sjansen er da for at det stopper opp til i morgen? Eller er sjansene gode når det allerede har utviklet seg i 2 dager? Så redd for å få telefon i morgen tidlig rett før innsett med dårlig beskjed hvis jeg ikke hører noe i dag. Skal ha innsett kl 10 i morgen tidlig Anonymkode: 14d89...579
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå