AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg har første time på St. Olavs, IVF, 17. desember. Det er video konsultasjon. Har noen erfaring fra IVF på St. Olavs? Når kan vi være i gang på ordentlig? Med egguttak… Hvor lang tid tar det å komme i gang etter videotimen? Må man ta flere prøver før man kan starte? Vi er allerede utredet. Anonymkode: 98840...b8e
HeleneHS Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Vi var også allerede utredet da vi fikk videotime. I timen gikk vi gjennom resultatene og fikk en anbefaling å starte med IVF. Fikk så et brev (i posten tror jeg), med tilbud om behandling, med en frist på noen måneder. Så måtte vi igjen ta kontakt (ringe callback) for å få behandlingsplan - det tok vel ca 2 uker fra vi ringte til vi fikk telefon time hvor vi fikk forklart behandlingsplanen. Så var det bare å melde inn starten på mens og starte med sprøyter etter behandlingsplanen. Så det tar vanligvis ikke lang tid mellom videotime og du er i gang! Kommer jo selvfølgelig an på hva utredningen sier, hva de anbefaler av behandling og hvordan syklusen din er - mulig at vi fikk litt prioritet pga min veldig lav AMH (under 2, som 32 åring). Lykke til!!
Amber_91 Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden (endret) HeleneHS skrev (5 minutter siden): Vi var også allerede utredet da vi fikk videotime. I timen gikk vi gjennom resultatene og fikk en anbefaling å starte med IVF. Fikk så et brev (i posten tror jeg), med tilbud om behandling, med en frist på noen måneder. Så måtte vi igjen ta kontakt (ringe callback) for å få behandlingsplan - det tok vel ca 2 uker fra vi ringte til vi fikk telefon time hvor vi fikk forklart behandlingsplanen. Så var det bare å melde inn starten på mens og starte med sprøyter etter behandlingsplanen. Så det tar vanligvis ikke lang tid mellom videotime og du er i gang! Kommer jo selvfølgelig an på hva utredningen sier, hva de anbefaler av behandling og hvordan syklusen din er - mulig at vi fikk litt prioritet pga min veldig lav AMH (under 2, som 32 åring). Lykke til!! Tusen takk for svar, fint å lese om andre i lignende situasjon og hvordan det foregår! Endret 8 timer siden av Amber_91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå