AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:33 #1 Skrevet tirsdag kl. 16:33 Jeg har trent på Barry’s i mange år. I perioder nesten daglig og var i knallform. Under pandemien ble det stopp, og siden har jeg ikke vært der. Mot slutten av perioden jeg gikk der begynte jeg å få litt problemer med knær og skuldre. Jeg er 57 år. Nå føler jeg et enormt behov for å gjøre noe «drastisk» for å komme i form igjen. Har tenkt litt hjemme, på studio og gått turer. Jeg har så lyst til å begynne på Barry’s igjen jeg nå er knær og skuldre minst like ille som tidligere. Så jeg er redd det blir verre. Men jeg vet at andre vondter og synder stivheter kommer til å forsvinne hvis jeg kommer i form. Og jeg tenker at jeg kan jo tilpasse øvelsene etter mitt « nivå»? Eller er jeg for gammal og avdanka? Risikerer jeg å få alt for mange skader? Anonymkode: ce89e...856
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:34 #2 Skrevet tirsdag kl. 16:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har trent på Barry’s i mange år. I perioder nesten daglig og var i knallform. Under pandemien ble det stopp, og siden har jeg ikke vært der. Mot slutten av perioden jeg gikk der begynte jeg å få litt problemer med knær og skuldre. Jeg er 57 år. Nå føler jeg et enormt behov for å gjøre noe «drastisk» for å komme i form igjen. Har tenkt litt hjemme, på studio og gått turer. Jeg har så lyst til å begynne på Barry’s igjen jeg nå er knær og skuldre minst like ille som tidligere. Så jeg er redd det blir verre. Men jeg vet at andre vondter og synder stivheter kommer til å forsvinne hvis jeg kommer i form. Og jeg tenker at jeg kan jo tilpasse øvelsene etter mitt « nivå»? Eller er jeg for gammal og avdanka? Risikerer jeg å få alt for mange skader? Anonymkode: ce89e...856 Jeg ser jeg skrev 60- årene i overskriften. Jeg mente 50- årene, men kanskje noen over 60 også vurderer Barry’s? Anonymkode: ce89e...856
Saima Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Få litt starthjelp av fysioterapeut, slik at du ikke risikerer mer skade/vondter, kanskje er det lurt å trene opp litt mer støttemuskelatur så du tåler belastning bedre? Det finnes uansett garantert en treningsform som vil passe deg💪 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå