AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:11 #1 Skrevet tirsdag kl. 15:11 Venter mitt tredje barn og er i uke 39 nå. Har i 1-2 uker kjent på helt sinnsyke smerter i underlivet og nederst i magen. Det stikker og svir når lillemor beveger seg og hun er til tider ganske turbo. Har ikke opplevd dette i de to andre graviditetene, men leser på nettet at det er ganske vanlig. Føles som om hun skal ramle ut når som helst også. Er det noen med samme erfaring? Hvor lenge gikk det fra stikkingene begynte til du fødte? Skal til jordmor på fredag og har mest lyst til å be om både klyx og stripping for å prøve å få i gang fødselen for dette er helt uholdbart 😅 Anonymkode: 75d54...bf1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:28 #2 Skrevet tirsdag kl. 15:28 Hadde en del med nummer to fra rundt uke 35, fikk beskjed at det var pga måten han låg på og at han trykket på noen nerver. Føltes som noen stakk strikkepinner opp i underlivet 😂 men for deg nærmer det seg jo veldig nå da! Anonymkode: 5a1c3...3fe
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:35 #3 Skrevet tirsdag kl. 15:35 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde en del med nummer to fra rundt uke 35, fikk beskjed at det var pga måten han låg på og at han trykket på noen nerver. Føltes som noen stakk strikkepinner opp i underlivet 😂 men for deg nærmer det seg jo veldig nå da! Anonymkode: 5a1c3...3fe Ja. Det er akkurat sånn det kjennes, helt grusomt 🙈 Når fødte du i forhold til termin? Anonymkode: 75d54...bf1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:42 #4 Skrevet tirsdag kl. 15:42 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja. Det er akkurat sånn det kjennes, helt grusomt 🙈 Når fødte du i forhold til termin? Anonymkode: 75d54...bf1 Jeg tror det var 39+2 om jeg ikke tar feil rask fødsel. Anonymkode: 5a1c3...3fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå