Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Når man har kjøpt noe over nettet åssen vet man da at man får det man skal å ikke bli lurt vis man tar postoppkrav,for da må jeg jo betale før jeg får pakken ut å det er jo ingen garanti for at jeg får det jeg skal ha??
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Nei, desverre så er det ikke det. Tviler for at posten lar deg åpne pakken før du betaler. Det er ikke så lenge siden det var noen saker om akkurat dette. Et par stk som hadde handla på QXL og fått kattesand, murstein mm. i stedet for det de skulle ha.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 kan man ikke åpne i postansatts nærvær og evt få bevitnet at man får/ikke får det man skal ha. Vedkommende kan jo da unnlate og overføre pengene
liv Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 kan man ikke åpne i postansatts nærvær og evt få bevitnet at man får/ikke får det man skal ha. Vedkommende kan jo da unnlate og overføre pengene ← Posten er ikke ansvarlig for innholdet, for alt hva posten vet så kan du ha betalt 1000 kr for en haug gamle aviser Så en må somregel betale før en får pakken. Det er i allefall det som er regelen.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Nei, desverre så er det ikke det. Tviler for at posten lar deg åpne pakken før du betaler. Det er ikke så lenge siden det var noen saker om akkurat dette. Et par stk som hadde handla på QXL og fått kattesand, murstein mm. i stedet for det de skulle ha. ← Det som hadde vært kjekt hadde vært hvis de i kassa på posthuset åpnet pakka for deg å vist deg hva det var oppi, for da kunne verken kunden stjelt pakka uten å betale å eller ventet til frista gikk ut å da blir den jo sendt automatisk tilbake der den kom fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå