AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Flere en meg som syns det føles ukomfortabelt å skulle ha doggy pga frykt for å prompe? Er litt redd for å ikke greie å holde meg hvis det klasker veldig under doggy… så greier nok ikke slappe helt av i den stillinga.. jeg syns også doggy generelt gir litt lite nytelse og føles litt ubehagelig men det kan jo ha sammenheng med at jeg anspenner rumpa litt for å ikke ende opp med å prompe🤣 Vær så snill si at noen kjenner seg igjen Anonymkode: 022fd...5c4 1
Cam03 Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Har aldri vært redd for å prompe. Det var mye annet jeg var bekymret for før, men ikke dette heldigvis. Doggy er en av favorittstillingene mine, både med spredte og samla ben. Rumpa til "værs", og hans never på hoftene mine. Hans hofter som treffer rumpa mi, ballene som treffer klitten. Utrolig deilig. Men jeg blir ikke stressa av denne stillingen og det har selvfølgelig mye å si for min nytelse. Hvis du ikke klarer å slappe av i doggy, så er det ikke så rart at denne stillingen ikke funker for deg. Har du prøvd flere varianter av doggy med samme følelse? 2
G1987 Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Prøvd å ta en tur på do først, når du forstår det kommer til å ende med puling? Har jeg noe luft på lur, får jeg det som oftest ut når jeg pisser, ihvertfall for en stund.. Ellers, som mann, med mindre det lukter død og veggmalingen begynner å boble så hadde jeg ikke brydd meg om det kom en fjert, snarere tvert imot. Det er jo helt naturlig. Om hun derimot var som en oppblåsbar prompepute hvor det gjevnlig putret og smalt så hadde jeg nok tenkt som jeg skrev innledningsvis, kansje lurt med en tur på do og få blødd ut trykket først...
late_argument Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Flere en meg som syns det føles ukomfortabelt å skulle ha doggy pga frykt for å prompe? Er litt redd for å ikke greie å holde meg hvis det klasker veldig under doggy… så greier nok ikke slappe helt av i den stillinga.. jeg syns også doggy generelt gir litt lite nytelse og føles litt ubehagelig men det kan jo ha sammenheng med at jeg anspenner rumpa litt for å ikke ende opp med å prompe🤣 Vær så snill si at noen kjenner seg igjen Anonymkode: 022fd...5c4 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Om du er ung så slutter man å bry seg om sånt etter hvert og bare ler av det. Men liker du ikke stillingen er det bare ikke gjøre det så mye. Jeg er heller ikke fan. Liker misjo så jeg kan se inn i min elskedes øyne 😍
Bamseklemmer Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Flere en meg som syns det føles ukomfortabelt å skulle ha doggy pga frykt for å prompe? Er litt redd for å ikke greie å holde meg hvis det klasker veldig under doggy… så greier nok ikke slappe helt av i den stillinga.. jeg syns også doggy generelt gir litt lite nytelse og føles litt ubehagelig men det kan jo ha sammenheng med at jeg anspenner rumpa litt for å ikke ende opp med å prompe🤣 Vær så snill si at noen kjenner seg igjen Anonymkode: 022fd...5c4 Er dette rompefis eller fittefis?🫡
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden En ekte mann tar et skikkelig magadrag hvis du promper i doggy. Anonymkode: a3393...235
PITTY Skrevet 58 minutter siden #7 Skrevet 58 minutter siden (endret) Nei nei, slapp helt av. Ligger det derimot en liten kjøttbolle igjen på lakenet er det verre... 😱 Endret 41 minutter siden av PITTY
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå