AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:32 #1 Skrevet tirsdag kl. 13:32 Er 11 dager dpo. Fikk «mensen» igår på syklus dag 24, som er helt uvanlig for meg da jeg alltid har 28 dager lang syklus. Altså mensen kommer på dag «29» eller dag 1 da. fikk en bitteliten rosa blødning igår. Og det er der fortsatt, snart 24t senere. Pleier aldri å ha mellomblødning før mens, kommer som en foss med en gang, med store smerter. Har ingen smerter nå, ikke en eneste krampe. Har også vondt i puppene. negativ test idag. Aldri vært gravid før og kan ingenting om dette. Kan festeblødning vare så lenge? Blodet kommer kun på dopapiret, er så lite at det ikke farger av toalettvannet, og kommer bare noen få lyserosa dråper på bindet. Når bør jeg teste igjen? Skjønner ikke om dette er mens eller ikke!!! Anonymkode: afd80...1b5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:35 #2 Skrevet tirsdag kl. 13:35 Vanskelig å si. Test igjen på ikm du Anonymkode: a3473...d28
mommyaka Skrevet tirsdag kl. 13:36 #3 Skrevet tirsdag kl. 13:36 11 dpo er nok litt seint med festeblødning. Men test om 3 -4 dager.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:37 #4 Skrevet tirsdag kl. 13:37 mommyaka skrev (1 minutt siden): 11 dpo er nok litt seint med festeblødning. Men test om 3 -4 dager. Hvorfor er det sent? Begynte å blø igår, 10dpo. Hørt at festeblødning er mellom dag 6-12? Ts Anonymkode: afd80...1b5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:38 #5 Skrevet tirsdag kl. 13:38 Sjekket premom nå, igår var 9dpo, idag 10 Anonymkode: afd80...1b5 1
Sniff76 Skrevet tirsdag kl. 13:40 #6 Skrevet tirsdag kl. 13:40 (endret) Hvor sikker er du på eggløsningsdatoen? 😊 Brukte du eggløsningstester eller tar du temperaturen for å sjekke at eggløsning har skjedd? Vet ikke hva du legger i at den appen sier at du er 9 dpo, derfor jeg spør 😊 Endret tirsdag kl. 13:41 av Sniff76 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:43 #7 Skrevet tirsdag kl. 13:43 Sniff76 skrev (1 minutt siden): Hvor sikker er du på eggløsningsdatoen? 😊 Brukte du eggløsningstester eller tar du temperaturen for å sjekke at eggløsning har skjedd? Vet ikke hva du legger i at den appen sier at du er 9 dpo, derfor jeg spør 😊 Fikk positiv test ja, testet fra dag 9-15 og fikk positiv test på dag 14. i tillegg til eggeløsningsmerter samme kvelden Anonymkode: afd80...1b5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:44 #8 Skrevet tirsdag kl. 13:44 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk positiv test ja, testet fra dag 9-15 og fikk positiv test på dag 14. i tillegg til eggeløsningsmerter samme kvelden Anonymkode: afd80...1b5 Men testen var ikke like sterk som forrige syklus så tror jeg misset lh toppen. Den var sterk nok til at den var positiv men steg raskt ned igjen etter noen timer. Så tror egget slapp den dagen Anonymkode: afd80...1b5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:46 #9 Skrevet tirsdag kl. 13:46 Dag 14 kl 13 måler premom 1.33 (topp). Testa dagen før kl 19 og ikke igjen før dag 14 kl 13. Senere på dag 14 kl 17 var testen på 0.9. Anonymkode: afd80...1b5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:47 #10 Skrevet tirsdag kl. 13:47 Da kunne jo kanskje el vært den natten? Vet ikke er helt ny på dette med prøving så kan ikke så mye😅 Anonymkode: afd80...1b5
Sniff76 Skrevet tirsdag kl. 13:47 #11 Skrevet tirsdag kl. 13:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men testen var ikke like sterk som forrige syklus så tror jeg misset lh toppen. Den var sterk nok til at den var positiv men steg raskt ned igjen etter noen timer. Så tror egget slapp den dagen Anonymkode: afd80...1b5 👍 Tror det går noen dager etter evt festeblødning før testen blir positiv. Enig med den over her som skrev kanskje 3-4 dager. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:07 #12 Skrevet onsdag kl. 20:07 Jeg spottet i én uke fra ca 10dpo. Fikk positiv samme dag som jeg spottet. Det var nok ikke festeblødning. Er 7 uker nå. Spottet med mitt andre barn også. Anonymkode: eb0a3...01b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå