Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjer om man aldri klipper håret? Håret mitt knekker lett.

Anonymkode: 497f2...6c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tåler det godt, men min søsters knekker. Jeg vet ikke om det i hennes tilfelle er mye bleking. Jeg har alltid hatt min farge.

Anonymkode: 8556d...1bc

Skrevet

Mitt hår er ikke farget og jeg tar godt vare på det med produkter tilpasset mitt hår. Jeg klipper håret fordi det blir så langt ikke fordi det er slitt.

Vet ikke om det en dag ville begynt å knekke hvis jeg aldri klippet det men jeg måtte kun klippe håret for å få vekk splitte tupper og slitasje den gangen jeg hadde fargebehandlet hår. 

Anonymkode: 9af04...c36

Skrevet

Jeg farger det ikke. Men det knekker uansett. Har mange korte hår som aldri blir lange. Kan jeg ta noen vitaminer? Ketamin ? B vitamin ?

Skrevet

Hvis du aldri klipper det, vil det mest sannsynlig ikke se så pent ut etter hvert.

Anonymkode: 710ec...8cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg farger det ikke. Men det knekker uansett. Har mange korte hår som aldri blir lange. Kan jeg ta noen vitaminer? Ketamin ? B vitamin ?

B vitaminer hjelper mye! 

Ketamin absolutt ikke. 

Anonymkode: 278c4...44c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

B vitaminer hjelper mye! 

Ketamin absolutt ikke. 

Absolutt ikke ketamin.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan får jeg håret til å bli langt og tykt og ikke knekker? Prøver å spare til langt hår.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan får jeg håret til å bli langt og tykt og ikke knekker? Prøver å spare til langt hår.

Internett er fullt av gode råd for dette, men du må gjøre litt innsats selv og finne frem til informasjonen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ha gode gener, bra kosthold, og ta godt vare på håret ditt. 

Det som fikk mitt hår fra å aldri bli lengre enn skuldrene, til å nå ned til midja var å slutte vaske det så ofte, aldri gre det utenom i dusjen, tilføre nok fuktighet, droppe omtrent alt av styling, og b-vitaminer med ølgjær.

Har ellers ett balansert kosthold, og farger aldri håret, og aldri varmebehandling. Stusser det når det blir slitt i tuppene, 3-6 ganger i året. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...