Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snok1 skrev (4 minutter siden):

Selvsagt er det det, men de mener ikke at innvandrings- og integreringspolitikken er feilslått slik det hevdes i HI.

Det er en begynnelsen! Og vi alle skjønner jo hva de egentlig mener! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snok1 skrev (34 minutter siden):

Selvsagt er det det, men de mener ikke at innvandrings- og integreringspolitikken er feilslått slik det hevdes i HI.

Når de sier at det er innvandrer miljøene som regjerer så er jo det omtrent det samme ! Hvorfor er du her for å kverulere? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det finnes mye som er mindre latterlig en Norsk politi. De klarer knapt å forhindre noen kriminalitet, men ville etterforsket enhver anklage om "rasisme" på samme nivå som de etterforsket de samleieløse sovevoldtektene til Marius. 

Faktum er at Norsk politi foretrekker å ta seg av etniske nordmenn for de vet at de er servile og ikke tar igjen. Videre kan de jo slå til hardt imot nordmenn uten å bli kalt "rasister".

Må jo gi honnør til mange av våre "nye landsmenn" for at de utnytter dette sånn som de gjør. 

• Liker 3
Skrevet
Snok1 skrev (54 minutter siden):

Men herregud da!!!!! De fleste oppegående skjønner jo at når politiet sier utlendingene er overrepresentert i kriminalitet så mener jo selvfølgelig de at innvandringspolitikken har slått feil! Er det mulig å være så kverulerende ! Er du full eller ?? Kjeder deg? Nå har du fått så mange svar her. Snakk om kverulant. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AdonisFFM skrev (8 minutter siden):

Det finnes mye som er mindre latterlig en Norsk politi. De klarer knapt å forhindre noen kriminalitet, men ville etterforsket enhver anklage om "rasisme" på samme nivå som de etterforsket de samleieløse sovevoldtektene til Marius. 

Faktum er at Norsk politi foretrekker å ta seg av etniske nordmenn for de vet at de er servile og ikke tar igjen. Videre kan de jo slå til hardt imot nordmenn uten å bli kalt "rasister".

Må jo gi honnør til mange av våre "nye landsmenn" for at de utnytter dette sånn som de gjør. 

Det er sant, det er en tragedie og se norske få gjennomgå mens utlendinger få slippe billig. De får ikke engang etnisitet brettet ut i media ! 

Skrevet
Adiladi skrev (12 minutter siden):

Det er sant, det er en tragedie og se norske få gjennomgå mens utlendinger få slippe billig. De får ikke engang etnisitet brettet ut i media ! 

Dette kan neppe stoppes nå. Personlig har jeg gjort som mange andre Europeere gjort nå og etablert base et annet sted.

Feminister gav støtte til de politiske partiene som har jobbet mest for dette og liberalistene lot EU ødelegge resten.

Skrevet
AdonisFFM skrev (Akkurat nå):

Dette kan neppe stoppes nå. Personlig har jeg gjort som mange andre Europeere gjort nå og etablert base et annet sted.

Feminister gav støtte til de politiske partiene som har jobbet mest for dette og liberalistene lot EU ødelegge resten.

Ser flere nevner feministene? Blant mine venninner så er vi alle enige om at dette er folk vi verken ville datet eller hatt noe med å gjøre i det hele tatt. Forklar gjerne ? (Jeg dømmer deg ikke, dette er en debatt som alle skal få si sin mening uten å bli hudflettet) 

• Liker 1
Skrevet
Adiladi skrev (1 minutt siden):

Ser flere nevner feministene? Blant mine venninner så er vi alle enige om at dette er folk vi verken ville datet eller hatt noe med å gjøre i det hele tatt. Forklar gjerne ? (Jeg dømmer deg ikke, dette er en debatt som alle skal få si sin mening uten å bli hudflettet) 

Feministene går aldri etter overgrep fra disse folkene. De er mer interessert i å fortelle verden hvor forferdelig den etniske Norske mann er. Derfor fortsetter de å stemme på bevegelser som øker masseinnvandringen.

Det er vel også en av grunnene til at mange etniske Norske menn ikke ville brydd seg om de så et overgrep på gata. Ikke fordi de ikke kunne, men de ville jo risikert alt ifra "rasismeanklager" til hevnaksjoner om de vitnet i retten.

Feministbevegelsen har redd denne senga. Ikke BARE dem, men de har definitivt underastøttet dette.

Skrevet
Adiladi skrev (19 minutter siden):

Jeg klandrer ikke utlendingene engang. De skjønner bare hvordan systemet er og gjør det som tjener dem. 

Skrevet (endret)

Førsteposten skriver bare "Endelig  kommer sannheten frem på kor galt det går i Oslo. Politiet er nå ærlig." Kan noen linke til dette? Samt statistikk over kriminalitet i Oslo gjennom årene. Jeg sliter litt med å tru på det som ble påstått av TS.

All statistikk jeg har lest viste at det var mer kriminalitet i Oslo da jeg vokste opp på 90-/00-tallet enn det er i dag. Det var i hvert fall sant gjennom hele 10-tallet, og inn på 20-tallet. Har det endret seg nå nylig? Vet at det går opp og ned, men har det blitt så ille i Oslo? Jeg bor her, og kan ikke si jeg har merket noe. Det jeg merker er så og si bare positivt, og det er en bedre by nå enn noen gang tidligere.

Endret av Stonegiant
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
BBB12345 skrev (12 timer siden):

Helt riktig. 
ufattelig naive har hele Europa vært.

Se på Sverige og Tyskland, helt ødelagt allerede.. 

Men så lenge de holder seg i Oslo, så er vi andre trygg enn så lenge 

I deler av Oslo er vi nådd 40% med innvandrerbakgrunn. I enkelte skoler, 90%. Abid Raja har vært på befaring og er passe negativ til utviklingen. Fortsetter det slik er det bare å ta enveis billett med Hurtigruta til Nordkapp.

Jeg for min del liker butter chicken og hvitløk så jeg holder ut en stund til..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Stonegiant skrev (48 minutter siden):

Førsteposten skriver bare "Endelig  kommer sannheten frem på kor galt det går i Oslo. Politiet er nå ærlig." Kan noen linke til dette? Samt statistikk over kriminalitet i Oslo gjennom årene. Jeg sliter litt med å tru på det som ble påstått av TS.

All statistikk jeg har lest viste at det var mer kriminalitet i Oslo da jeg vokste opp på 90-/00-tallet enn det er i dag. Det var i hvert fall sant gjennom hele 10-tallet, og inn på 20-tallet. Har det endret seg nå nylig? Vet at det går opp og ned, men har det blitt så ille i Oslo? Jeg bor her, og kan ikke si jeg har merket noe. Det jeg merker er så og si bare positivt, og det er en bedre by nå enn noen gang tidligere.

Hvor skal man finne statistikk når alt holdes skjult for offentligheten??? Og om du nekter å innse hvordan tilstanden er blitt, så er jo du en av de som sørger for at det fortsetter! 

Skrevet

Det er godt en ikke bor i Oslo ja. Ikke bare for dette, men med boligpriser helt ute av kontroll og en umulig trafikksituasjon; samt selvsagt det at byen ikke lenger virker å være en del av Norge, så er valget enkelt. 

Statistikken blir jo manipulert og massert på alle måter. Samtidig er jo media veldig flinke til å ikke dekke alvorlig kriminalitet av frykt for å få folk til  tro at innvandring er alt annet enn 100% positivt. 

Kombinasjonen av EU/Schengen og en villet innvandringspolitikk samt asylsvindleriet (3% er vel ekte asylanter og rentes får opphold på "humanitært grunnlag"). 

Skrevet
PITTY skrev (1 time siden):

I deler av Oslo er vi nådd 40% med innvandrerbakgrunn. I enkelte skoler, 90%. Abid Raja har vært på befaring og er passe negativ til utviklingen. Fortsetter det slik er det bare å ta enveis billett med Hurtigruta til Nordkapp.

Jeg for min del liker butter chicken og hvitløk så jeg holder ut en stund til..

Abid Raja har jo selv skrytt av å ha en heller tvilsom ungdomstid og han er jo ihuga EU-medlem så han er ikke mye verdt i denne saken (heller).

Skrevet
Adiladi skrev (1 time siden):

Men herregud da!!!!! De fleste oppegående skjønner jo at når politiet sier utlendingene er overrepresentert i kriminalitet så mener jo selvfølgelig de at innvandringspolitikken har slått feil! Er det mulig å være så kverulerende ! Er du full eller ?? Kjeder deg? Nå har du fått så mange svar her. Snakk om kverulant. 

Det er implikasjonene av dette -som du lærte på ungdomsskolen- jeg har forsøkt å forklare deg:

https://snl.no/maktfordelingsprinsippet

Over og ut.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Adiladi skrev (1 time siden):

Hvor skal man finne statistikk når alt holdes skjult for offentligheten??? Og om du nekter å innse hvordan tilstanden er blitt, så er jo du en av de som sørger for at det fortsetter! 

Jeg må ha noe mer enn "trust me, bro!".

"Nekte å innse"? Hva nekter jeg å innse? Både det jeg ser når jeg titter ut av vinduet, og det jeg ser når jeg titter på statistikk sier at jeg har rett. Jeg endrer dog mening umiddelbart om jeg ser noe håndfast som viser noe annet.

Folk her inne påstår jo rett ut at byen (og landet) er ødelagt. Ødelagt, faktisk! 🤣For meg som jobber og bor her, så er det en ganske absurd påstand.

Endret av Stonegiant
  • Nyttig 2
Skrevet
AdonisFFM skrev (10 timer siden):

Kombinasjonen av EU/Schengen og en villet innvandringspolitikk samt asylsvindleriet (3% er vel ekte asylanter og rentes får opphold på "humanitært grunnlag"). 

Her startet det hele. EU. Den fantastiske idéen om fri flyt av folk og fe og som skal kunne bosette seg der de selv vil. Vil de jobbe så gjør de det, hvis ikke så er NAV utømmelig. Slik ble det uten tanker om konsekvenser. Men jeg tror ærlig talt få hadde sett for seg de tilstandene store deler av Europa sliter med i dag. Ja, nå strammes det riktignok inn, man skjønner at det må gjenvinnes oversikt og kontroll.

Men illegal innvandring ser jeg ikke hvordan man skal få bukt med.

Hadde det vært opp til Trump hadde han vel senket alt av båter med flyktinger og mener sikkert at vi i Europa skal gjøre nettopp det. Han om det. Så gale er vi tross alt ikke..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...