Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Arild37 skrev (5 minutter siden):

Smått utrolig at dette først blir begynt å bli tatt på alvor nå. Nesten hele Norges befolkning har sett det, hvorfor i all verden har ikke politikere og politiet sett det?

Enten er de alle stokkdumme, eller så har de valgt å ikke se det med vilje, legger en knapp på sistnevnte 

Det er jo fremdeles temmelig mange nordmenn som fremdeles velger å stemme på for eksempel Arbeiderpartiet da. 

Alle sammen burde vel være klar over hva slags holdninger de har til innvandring. Så man får den politikken man fortjener.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Arild37 skrev (15 minutter siden):

Smått utrolig at dette først blir begynt å bli tatt på alvor nå. Nesten hele Norges befolkning har sett det, hvorfor i all verden har ikke politikere og politiet sett det?

Enten er de alle stokkdumme, eller så har de valgt å ikke se det med vilje, legger en knapp på sistnevnte 

Det må jo være sistenevnte. Jeg kan heller ikke begripe det! Dette er villet politikk og de har vist nøyaktig hva de har gjort. Selv med utallige volds episoder, voldtekter, ran, drap! Skiller proppet med muslimer så norske tradisjoner blir utvasket, ikke lov med julegudstjeneste, ikke lov med det ene og det andre. Kyllingpølser til alle mann på 17 mai feiringer i skoler.. dette er vårt land, og dette er et kristent land! Det skulle verken vært lov med moskeer eller «koran skoler « 

Alt vi har måttet føye oss etter pga muslimene forventer spesial behandling. Her kommer de og produserer unger på unger på statens (våres ) regning mens de drar tilbake til landene de liksom rømte fra ! 
Er det rart man blir forbanna ? Man blir særlig forbanna for det er meningen politikerne skal beskytte oss. Istedenfor har de gitt oss en virkelighet der vi ikke kan beskytte oss. Der vi etnisk norske ikke kan gå på julemarked uten muslimer som står fornærmet på sidelinjen. 

norske får beskjed om å føde flere barn, mens de sliter ræven av seg for å få tid til dem og ha god nok råd. Det gjør meg inderlig forbanna. Dét er så urettferdig. 

Enten så stopper denne invasjonen av muslimer, eller så er det på tide at vi alle som er interessert i å bevare vårt fedreland og alt det gode vi står for kommer på banen og begynner og kjempe tilbake. Det STARTER med hvem dere stemmer på. Alikavel, gang på gang et venstre helvete av en regjering!! 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Hakkespett1 skrev (17 minutter siden):

Det er jo fremdeles temmelig mange nordmenn som fremdeles velger å stemme på for eksempel Arbeiderpartiet da. 

Alle sammen burde vel være klar over hva slags holdninger de har til innvandring. Så man får den politikken man fortjener.

Jepp!! Helt håpløst å se at folk gir faen i hvem som kommer inn i landet. Må være greit og bo i et hvitt område så de ikke legger merke til jævelskapen som foregår.. lett å stemme AP da. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Adiladi skrev (14 timer siden):

Siterer meg selv: og ikke en eneste av norsk media skriver om hvordan land med muslimsk innvandring sliter nå i julen og med feiring av julen pga mange muslimske går og ødelegger jule markeder og ja… som vanlig så tolerere ikke muslimene at vestlige kristne verdier og tradisjoner får holde på! Men dette holdes skjult for befolkningen, norske aviser tør ikke nevne dette , anbefaler dere alle og se hva som foregår i europeiske land ! Se med deres egne øyne både demonstranter mot muslimsk innvandring og se hvordan muslimene ødelegger tradisjoner med bråk og jævelskap. 

Las om her i Norge at et tre vart hugd ned og ett ribbet for lys. 

• Liker 2
Skrevet
Pilleville skrev (7 minutter siden):

Jepp! Og selvfølgelig er det muslimer (men det skal ties ihjel om) for da er man plutselig rasistisk. Fy f. Det finnes ingen som er så rasistiske som muslimene ! All den tid de går rundt og Raner og voldtar, de generelt hater ALT vi «hvite poteter « som de liker å kalle oss , står for! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pilleville skrev (10 minutter siden):

Det samme skjer i Tyskland og Storbritannia og! 

Skrevet
Sudden_Yam_1630 skrev (3 timer siden):

Fra alle andre steder enn MENA-land. Indere og folk fra øst-asia er arbeidsomme og tilpasser seg stedet de kommer til, gjør det lettere for de å komme hit. Og vi har fortsatt svenskene og øst europeerne

Indere tar med seg forsøplings mentaliteten fra hjemmlandet. Kaster søppel i gata, ol. 

Skrevet

https://www.i24news.tv/en/news/international/europe/artc-pro-free-speech-anti-islam-rally-draws-massive-crowd-in-london

Det er enda håp. Vi snakker flere hundre tusen briter i demonstasjoner mot muslimer! 
Det beste er at i de demonstrasjonene så er det også muslimer og andre utenlandske , selv de har sett seg lei av dette her. 
for det finnes faktisk gode mennesker og selv om de er muslimer, det er bare så forbanna synd at de er et såpass mindretall at de omtrent ikke synes! 

Vil anbefale dere og sjekke ut hva som foregår nå i Europa, folk er lei nå. YouTube har mange gode nyhetsinnslag som er ganske ok og se på. Vi snakker borgerkrig om kort stund om ikke dette blir gjort noe med. 

Kjære Trump! Han mente alvor når han sa at Amerika skal komme først. Allerede er kriminaliteten gått ned. Våger dop smuglerne seg inn så er det kuler som møter de på veien. Trump stiller hardt mot hardt, og Amerika skal prise seg lykkelig over at de fikk han som president. Klin kokkos ja, men ting har gått så langt at man trenger klin kokkos for å ordne opp i dette! 

Skrevet (endret)

Hvis jeg husker kan dem ikke ha juleparaden i tyskland i år pga trusler om terrorangrep. Og usa har fått masse terrortrusler fra midtøsten i mangen år nå og enda verre nå om at cellegrupper er i hver eneste delstat og er klar til å  angripe  hvis dem ikke er med på dems muslimske  agenda. I new york står masse muslimer og trakkaserer og demonstrerer mot kirkene folkene som skal inn der. og det begynner nå å bli mer moskeer enn kirker i alle delstater i usa. Det mest sjokkerende er at i 5 delstater er lederen over delstaten  muslimsk. Det at muslimene skal ta over europa sende inn terrorister og infiltrere politikk  var ikke tull. Det har dem fått til nå. Og usa er med på dems agenda, hvorfor? Pågrunn av at dem nå ikke har noe valg hvis dem ikke lyer nå blir det angrep fra cellegrupper i alle delstater. Vi er jo fader ikke rasister mot muslimer! Men å være bekymra  for terroristene dem sender inn i  landene våres og dems infiltrasjons agenda  er reelt! Hvis det blir som tyskland i norge om noen år  skal jeg ikke se meg bort fra å holde meg borte fra store julefeiringer og kirken i jula fremmover. Hvorfor? Fordi det har begynt å bli et problem med trusler mot sånne sammenkomster og kirkene og flere angrep.... og ja det har blitt verre for hvert år nå i år er det verre enn noen gang . Det lille jeg har fått med meg er gale nok... politikerne må ta ansvar her i norge nå vi har forstatt håp om å ikke ende opp som tyskland... hvis det ender opp sånn flytter jeg til bygda for barna sin skyld .... gode gamle trygge norge farvell! Det var godt jeg vokste opp på 90 tallet da vi enda kunne være frie høns og stole på fremmede og ferdes trygt og ikke vær redd for kriminalitet. Nå går  det mot et mørkere land...

Endret av Selis
  • Liker 2
Skrevet
Selis skrev (9 minutter siden):

Hvis jeg husker kan dem ikke ha juleparaden i tyskland i år pga trusler om terrorangrep. Og usa har fått masse terrortrusler fra midtøsten i mangen år nå og enda verre nå om at cellegrupper er i hver eneste delstat og er klar til å  angripe  hvis dem ikke er med på dems muslimske  agenda. I new york står masse muslimer og trakkaserer og demonstrerer mot kirkene folkene som skal inn der. og det begynner nå å bli mer moskeer enn kirker i alle delstater i usa. Det mest sjokkerende er at i 5 delstater er lederen over delstaten  muslimsk. Det at muslimene skal ta over europa sende inn terrorister og infiltrere politikk  var ikke tull. Det har dem fått til nå. Og usa er med på dems agenda, hvorfor? Pågrunn av at dem nå ikke har noe valg hvis dem ikke lyer nå blir det angrep fra cellegrupper i alle delstater. Vi er jo fader ikke rasister mot muslimer! Men å være bekymra  for terroristene dem sender inn i  landene våres og dems infiltrasjons agenda  er reelt! Hvis det blir som tyskland i norge om noen år  skal jeg ikke se meg bort fra å hoøde meg borte fra store julefeiringer og kirken i jula fremmover. Hvorfor? Fordi det har begynt å bli et problem med trusler mot dånne sammenkomster og kirkene og flere angrep.... og ja det har blitt verre for hvert år nå i år er det verre enn noen gang . Det lille jeg har fått med meg er gale nok... politikerne må ta ansvar her i norge nå vi har forstatt håp om å ikke ende opp som tyskland... hvis det ender opp sånn flytter jeg til bygda for barna sin skyld ....

Det er så sant ! Heldigvis massive demonstrasjoner mot muslimsk innvandring! 
Men det som er merkelig er at ikke en eneste kjæft av avisene våre nevner dette med et eneste ord ! For jeg tror at hadde avisene skrevet om hvor forbanna folk er på muslimske lykkejegere så hadde vi i Norge og blitt motivert til å rope høyt at nok er nok! 

• Liker 2
Skrevet
Selis skrev (12 minutter siden):

Hvis jeg husker kan dem ikke ha juleparaden i tyskland i år pga trusler om terrorangrep. Og usa har fått masse terrortrusler fra midtøsten i mangen år nå og enda verre nå om at cellegrupper er i hver eneste delstat og er klar til å  angripe  hvis dem ikke er med på dems muslimske  agenda. I new york står masse muslimer og trakkaserer og demonstrerer mot kirkene folkene som skal inn der. og det begynner nå å bli mer moskeer enn kirker i alle delstater i usa. Det mest sjokkerende er at i 5 delstater er lederen over delstaten  muslimsk. Det at muslimene skal ta over europa sende inn terrorister og infiltrere politikk  var ikke tull. Det har dem fått til nå. Og usa er med på dems agenda, hvorfor? Pågrunn av at dem nå ikke har noe valg hvis dem ikke lyer nå blir det angrep fra cellegrupper i alle delstater. Vi er jo fader ikke rasister mot muslimer! Men å være bekymra  for terroristene dem sender inn i  landene våres og dems infiltrasjons agenda  er reelt! Hvis det blir som tyskland i norge om noen år  skal jeg ikke se meg bort fra å hoøde meg borte fra store julefeiringer og kirken i jula fremmover. Hvorfor? Fordi det har begynt å bli et problem med trusler mot dånne sammenkomster og kirkene og flere angrep.... og ja det har blitt verre for hvert år nå i år er det verre enn noen gang . Det lille jeg har fått med meg er gale nok... politikerne må ta ansvar her i norge nå vi har forstatt håp om å ikke ende opp som tyskland... hvis det ender opp sånn flytter jeg til bygda for barna sin skyld ....

Det må være forferdelig for etnisk norske og generelt folk som kan oppføre seg og måtte bekymre seg for sine egne barn, pga politikere sin jævelskap av innvandrings lover ! 
Amerikanerne kan prise seg lykkelig over at Trump er president, nå skal han renske fullstendig opp. Og han har allerede startet masse deportasjon. Nå er det et Somalisk «samfunn» i en av statene som han går inn å rensker. En haug med somaliere som har svindlet til seg milliarder! 
jeg trodde aldri jeg kom til å si dette. Men noen år med Trump som president hadde ikke vært så dumt. Han setter i det minste sitt eget folk høyt! Jeg tar heller mindre ytringsfrihet og strenge abortlover , for inni helvete det hadde vært to tusen ganger verre om muslimene får ta over! 

Skrevet
Adiladi skrev (Akkurat nå):

Det er så sant ! Heldigvis massive demonstrasjoner mot muslimsk innvandring! 
Men det som er merkelig er at ikke en eneste kjæft av avisene våre nevner dette med et eneste ord ! For jeg tror at hadde avisene skrevet om hvor forbanna folk er på muslimske lykkejegere så hadde vi i Norge og blitt motivert til å rope høyt at nok er nok! 

Vi skal ikke utelukke at politikerne her i norge og kan ha blitt truet om terrorangrep og andre personlige trusler som i usa. Det er min eneste forklaring til hvorfor politikerne har hengt seg på disse agendaene og ikke gjort noe. Det henger ikke på grep sosiale medier får det til å se ut som at fleste av norges befolkningen godtar dette men dem fleste jeg kjenner stemte frp og vil ikke støtte dette. Agenda er det både fra politikerne og mediaen. Korrupsjon må det være  for å kunne gå så imot hva befolkningen selv ønsker. Kan ikke fatte hvorfor frp enda ikke vant.

• Liker 2
Skrevet
Selis skrev (1 minutt siden):

Vi skal ikke utelukke at politikerne her i norge og kan ha blitt truet om terrorangrep og andre personlige trusler som i usa. Det er min eneste forklaring til hvorfor politikerne har hengt seg på disse agendaene og ikke gjort noe. Det henger ikke på grep sosiale medier får det til å se ut som at fleste av norges befolkningen godtar dette men dem fleste jeg kjenner stemte frp og vil ikke støtte dette. Agenda er det både fra politikerne og mediaen. Korrupsjon må det være  for å kunne gå så imot hva befolkningen selv ønsker. Kan ikke fatte hvorfor frp enda ikke vant.

Desverre har jeg mange venner som ikke stemte FRP. Det er så trist. Men, folk er begynt å rope høyere nå. Jeg håper og ber til gud om at neste gang er det FRP som står med makten. LISTHAUG som statsminister! 

De som er i mot streng innvandringspolitikk, for noen år siden ble et vennepar av meg sin gutt på 10 år (TI ÅR) angrepet , ranet og banket av 4 somalier ! De var mye eldre enn han. 
De fikk seg en tur innom barnevernet og rett ut igjen, fri som fuglen. Pga de var under den alderen de kunne straffes. 

Jeg håper de som fortatt ikke stemmer FrP aldri opplever noe sånn. Dette var egentlig i et ganske «hvitt område» så dette pakket var rett og slett i området for å skade og gjøre det samme som deres folkeslag gjør i hjemlandet!

jeg vil at oversikten over hvem det er som utfører mest vold, ran og vikstekter blir delt! Jeg vil ha åpenhet når det kommer nyheter om vold i samfunnet vårt, jeg vil vite om dette er pakket som er dratt inn i landet vårt eller etnisk norske ! For når det er norske er det plutselig lov å dele hudfarge. Men Neida, pakket skal beskyttes 

Skrevet
Selis skrev (4 minutter siden):

Det er også mange som ikke stemmer Frp som også har sett denne utviklingen lenge. Men for mange så holder det ikke å være enig med et parti med en ting, om de er uenig med resten, så da går stemmen et annet sted. Mange tenker nok at alle som ønsker innstramming i innvandring og at dette skal bli tatt på alvor de stemmer Frp, men det tror jeg er helt feil, det er mange flere enn som så 

• Liker 3
Skrevet
LeveMannen skrev (39 minutter siden):

Indere tar med seg forsøplings mentaliteten fra hjemmlandet. Kaster søppel i gata, ol. 

Er ikke så gale om de kaster søppel på bakken, de og resten av de som skader og holder vårt land for narr kan tvinges til å bli søppelplukkere eller så får de verken penger eller opphold! Så blir no de brukt til noe i det minste…

Skrevet
Hakkespett1 skrev (1 time siden):

Arbeiderpartiet har aldri vært spesielt liberale eller slepphendte på området. Hva tror du kommer til å endre seg med FrP? Sånt vås om å kaste folk ut av landet helt uten videre eller annet populistisk prat skjønner jo alle at ikke kan gjennomføres. 

Skrevet
KraKriAm skrev (8 minutter siden):

Arbeiderpartiet har aldri vært spesielt liberale eller slepphendte på området. Hva tror du kommer til å endre seg med FrP? Sånt vås om å kaste folk ut av landet helt uten videre eller annet populistisk prat skjønner jo alle at ikke kan gjennomføres. 

Hva prøver du å si her? Hadde Norges befolkning hørt på Carl i hagen den gangen han var tydelig på at denne type innvandring er skadelig. Tror du virkelig Norge hadde vært i denne situasjonen? Greit, de pælmes ikke ut med engang, men man må starte en plass. Ikke alle har en president som Trump som bare kjører hardt mot hardt! 

• Liker 2
Skrevet
Adiladi skrev (5 minutter siden):

Hva prøver du å si her? Hadde Norges befolkning hørt på Carl i hagen den gangen han var tydelig på at denne type innvandring er skadelig. Tror du virkelig Norge hadde vært i denne situasjonen? Greit, de pælmes ikke ut med engang, men man må starte en plass. Ikke alle har en president som Trump som bare kjører hardt mot hardt! 

Igjen, AP har aldri ukritisk tatt imot et høyere antall enn det vi er forpliktet til via avtaler, heller har de aldri uttrykt at de ønsker «fri flyt». Det er bare noe de som tror FrP er saliggjørende sier og de at alle problemer forsvinner og at ingen flere tas inn hvis de styrer. Det er feil. FrP må også forholde seg til internasjonale avtaler og kvotebestemmelser. Og de må følge norsk lovverk som alle andre partier. 

Skrevet

"enn det vi er forpliktet til via avtaler"

Så si opp avtalene da. Gjerne EØS også. Om Eu ikke vil kjøpe strøm og gass får de lage en kabel til usa. Alle er så feige i dette landet. 

• Liker 3
Skrevet
Anonym1002 skrev (6 minutter siden):

"enn det vi er forpliktet til via avtaler"

Så si opp avtalene da. Gjerne EØS også. Om Eu ikke vil kjøpe strøm og gass får de lage en kabel til usa. Alle er så feige i dette landet. 

Så lettvint er det ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...