Snok1 Skrevet onsdag kl. 16:44 #121 Skrevet onsdag kl. 16:44 Pilleville skrev (På 9.12.2025 den 13.12): Innvandringen har vert for høg og integreringen har gått galt. Hvor har Politiet uttalt seg om innvandrings- og integreringspolitikken? Vis meg gjerne en troverdig kilde på dette, for dette har jeg ikke fått med meg. På forhånd takk.
Tiuren Skrevet onsdag kl. 16:47 #122 Skrevet onsdag kl. 16:47 Det har vært flere saker i det siste der "betydningsfulle personer" som har sittet tett på beslutninger angående immigrasjon og integrering har våget å snakke ut etter at de har blitt pensjonert eller byttet jobb. Det begynner å bli lov å snakke fritt, selv om det gjør vondt i starten. Forhåpentligvis kan vi redde oss før vårt vestlige demokrati og velferdssamfunn slites i stykker av indre spenninger. Ja til frie meninger og retten til å tale høyt der andre tier. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/700-prosent-hoyere-pa-krimstatistikkene/o/5-95-2768077 5
Tiuren Skrevet onsdag kl. 16:49 #123 Skrevet onsdag kl. 16:49 Snok1 skrev (3 minutter siden): Hvor har Politiet uttalt seg om innvandrings- og integreringspolitikken? Vis meg gjerne en troverdig kilde på dette, for dette har jeg ikke fått med meg. På forhånd takk. Det får du aldri, ikke med rene ord, i beste fall hadde det stoppet enhver karriere. Trolig ført til gapestokk og avskjedigelse. 2
Snok1 Skrevet onsdag kl. 17:05 #124 Skrevet onsdag kl. 17:05 Tiuren skrev (12 minutter siden): Det får du aldri, ikke med rene ord, i beste fall hadde det stoppet enhver karriere. Trolig ført til gapestokk og avskjedigelse. Sååååå……Politiet har ikke en mening om dette? Da er hele HI og hele denne tråden meningsløst bogus og løse påfunn. Tror dere virkelig på slikt piss? Politiet driver ikke med politikk. Politiet håndhever loven. Det er vanntette skott mellom de som lager lovene og de som håndhever lovene. Alle har lært dette på ungdomsskolen. Da er denne tråden avsluttet og alle kan gå hjem.
Tiuren Skrevet onsdag kl. 17:07 #125 Skrevet onsdag kl. 17:07 Snok1 skrev (1 minutt siden): Sååååå……Politiet har ikke en mening om dette? Da er hele HI og hele denne tråden meningsløst bogus og løse påfunn. Tror dere virkelig på slikt piss? Politiet driver ikke med politikk. Politiet håndhever loven. Det er vanntette skott mellom de som lager lovene og de som håndhever lovene. Alle har lært dette på ungdomsskolen. Da er denne tråden avsluttet og alle kan gå hjem. Er du blitt moderator? 1 2
Snok1 Skrevet onsdag kl. 17:08 #126 Skrevet onsdag kl. 17:08 Tiuren skrev (1 minutt siden): Er du blitt moderator? Nei. Jeg er den som gir faktiske svar og kunnskap. 1
Adiladi Skrevet onsdag kl. 17:17 #127 Skrevet onsdag kl. 17:17 Tiuren skrev (29 minutter siden): Det har vært flere saker i det siste der "betydningsfulle personer" som har sittet tett på beslutninger angående immigrasjon og integrering har våget å snakke ut etter at de har blitt pensjonert eller byttet jobb. Det begynner å bli lov å snakke fritt, selv om det gjør vondt i starten. Forhåpentligvis kan vi redde oss før vårt vestlige demokrati og velferdssamfunn slites i stykker av indre spenninger. Ja til frie meninger og retten til å tale høyt der andre tier. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/700-prosent-hoyere-pa-krimstatistikkene/o/5-95-2768077 Du skriver fantastisk godt ! Takk for meget gode innlegg!
Adiladi Skrevet onsdag kl. 17:24 #128 Skrevet onsdag kl. 17:24 Snok1 skrev (12 minutter siden): Nei. Jeg er den som gir faktiske svar og kunnskap. Jeg tenker at du har rett til din mening, men jeg synes også du skal respektere andres meningen. Din sannhet er ikke nødvendigvis andres sannhet. jeg synes denne tråden tar opp et viktig tema og vi begynner å bli mange som nå ser en utvikling som ikke er bærekraftig og heller rett ut farlig for landet og dets borgere. Det at du tenker at du bare kan «avslutte» en debatt og ha siste ordet. Det ble jeg direkte flau på dine vegne av. 1
heavyheart Skrevet onsdag kl. 17:25 #129 Skrevet onsdag kl. 17:25 Snok1 skrev (18 minutter siden): Sååååå……Politiet har ikke en mening om dette? Da er hele HI og hele denne tråden meningsløst bogus og løse påfunn. Tror dere virkelig på slikt piss? Politiet driver ikke med politikk. Politiet håndhever loven. Det er vanntette skott mellom de som lager lovene og de som håndhever lovene. Alle har lært dette på ungdomsskolen. Da er denne tråden avsluttet og alle kan gå hjem. Hva slags agenda har du siden du forsøker å beskylde HI for noe som ikke blir nevnt? Eller er det leseferdighetene det står på? 3
Kalkula Skrevet onsdag kl. 17:28 #130 Skrevet onsdag kl. 17:28 Dette kan vi ikke snu, er for sent. Norge er blitt et multikriminelt samfunn, et mekka for kriminelle. Så har du all korrupsjon og kameraderi i det offentlige. Uendelig pengesløsing i stat og kommune. Norge er ødelagt. 2
Snok1 Skrevet onsdag kl. 17:29 #131 Skrevet onsdag kl. 17:29 Adiladi skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at du har rett til din mening, men jeg synes også du skal respektere andres meningen. Din sannhet er ikke nødvendigvis andres sannhet. jeg synes denne tråden tar opp et viktig tema og vi begynner å bli mange som nå ser en utvikling som ikke er bærekraftig og heller rett ut farlig for landet og dets borgere. Det at du tenker at du bare kan «avslutte» en debatt og ha siste ordet. Det ble jeg direkte flau på dine vegne av. Innvandring og integrering er et uuttømmelig diskusjonstema, og jeg respekterer hele spekteret av legale meninger. Men premisset for tråden er at Politiet skal ha en mening om disse politikkområdene. Det har de selvsagt ikke. De er gir innspill gjennom høringer, men ut over det agerer de på den enhver tid gjeldende politikk. Å delta i denne diskusjonen er å godta et falskt grunnpremiss i HI. 1
Snok1 Skrevet onsdag kl. 17:30 #132 Skrevet onsdag kl. 17:30 heavyheart skrev (4 minutter siden): Hva slags agenda har du siden du forsøker å beskylde HI for noe som ikke blir nevnt? Eller er det leseferdighetene det står på? Jeg har ingen agenda ut over å peke på åpenbare feil i HI.
Adiladi Skrevet onsdag kl. 17:36 #133 Skrevet onsdag kl. 17:36 Snok1 skrev (5 minutter siden): Innvandring og integrering er et uuttømmelig diskusjonstema, og jeg respekterer hele spekteret av legale meninger. Men premisset for tråden er at Politiet skal ha en mening om disse politikkområdene. Det har de selvsagt ikke. De er gir innspill gjennom høringer, men ut over det agerer de på den enhver tid gjeldende politikk. Å delta i denne diskusjonen er å godta et falskt grunnpremiss i HI. Jeg tenker at uavhengig om hva din mening er så er dette er viktig debatt og ta. Jeg synes det er mange fine innlegg her. ironisk nok kommer du inn og prøver å kvele ytringsfriheten. Hmmm, det minner meg om noen ! 3 1
Snok1 Skrevet onsdag kl. 17:37 #134 Skrevet onsdag kl. 17:37 Adiladi skrev (Akkurat nå): ironisk nok kommer du inn og prøver å kvele ytringsfriheten. Det er 10538 tråder om innvandring og integrering på KG. Chill.
Adiladi Skrevet onsdag kl. 17:38 #135 Skrevet onsdag kl. 17:38 Kalkula skrev (8 minutter siden): Dette kan vi ikke snu, er for sent. Norge er blitt et multikriminelt samfunn, et mekka for kriminelle. Så har du all korrupsjon og kameraderi i det offentlige. Uendelig pengesløsing i stat og kommune. Norge er ødelagt. Ikke nødvendigvis. Jeg har enda et lite håp. En ting er sikkert, vi skal ikke gi oss enda. Vi må kjempe på. Noe sier meg at EU er også på riktig vei nå, og da måååå Norge følge etter! Vi får håpe på det beste. Men, det skal være helt klart. Jeg deler din frustrasjon! 2
Adiladi Skrevet onsdag kl. 17:39 #136 Skrevet onsdag kl. 17:39 Snok1 skrev (1 minutt siden): Det er 10538 tråder om innvandring og integrering på KG. Chill. Hva har det med saken og gjøre? Jeg diskuterer i denne saken jeg. Det er da opp til meg vel. 3
Athod Skrevet onsdag kl. 17:47 #137 Skrevet onsdag kl. 17:47 (endret) Vera skrev (På 9.12.2025 den 15.11): Hvor vil du importere arbeidskraften fra da? Hvor kommer denne naturloven om at vi hele tiden må importere ny arbeidskraft fra? Hvordan i alle dager klarer de seg i landene vi henter disse folka fra og derfor har en netto utvandring av arbeidskraft? Mtp at de gjennom sitt livsløp koster staten mer enn de gir er det uansett som å pisse seg i buksa for å holde seg varm. Endret onsdag kl. 17:54 av Athod 4
Adiladi Skrevet onsdag kl. 17:50 #138 Skrevet onsdag kl. 17:50 Athod skrev (3 minutter siden): Hvor kommer denne naturloven om at vi hele tiden må importere ny arbeidskraft fra? Hvordan i alle dager klarer de seg i landene vi henter disse folka fra derfor har en netto utvandring av arbeidskraft? Mtp at de gjennom sitt livsløp koster staten mer enn de gir er det uansett som å pisse seg i buksa for å holde seg varm. 👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼 JA
heavyheart Skrevet onsdag kl. 17:57 #139 Skrevet onsdag kl. 17:57 Snok1 skrev (24 minutter siden): Jeg har ingen agenda ut over å peke på åpenbare feil i HI. Det er jo ingen åpenbare feil. Oslopolitiet er bekymret for voldelig ungdomskonflikt i bydel alna, dette har de uttalt. 4
Snok1 Skrevet onsdag kl. 18:18 #140 Skrevet onsdag kl. 18:18 heavyheart skrev (20 minutter siden): Det er jo ingen åpenbare feil. Oslopolitiet er bekymret for voldelig ungdomskonflikt i bydel alna, dette har de uttalt. Selvsagt er det det, men de mener ikke at innvandrings- og integreringspolitikken er feilslått slik det hevdes i HI. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå