Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonym1002 skrev (6 minutter siden):

"enn det vi er forpliktet til via avtaler"

Så si opp avtalene da. Gjerne EØS også. Om Eu ikke vil kjøpe strøm og gass får de lage en kabel til usa. Alle er så feige i dette landet. 

Jepp!!!! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KraKriAm skrev (11 minutter siden):

Igjen, AP har aldri ukritisk tatt imot et høyere antall enn det vi er forpliktet til via avtaler, heller har de aldri uttrykt at de ønsker «fri flyt». Det er bare noe de som tror FrP er saliggjørende sier og de at alle problemer forsvinner og at ingen flere tas inn hvis de styrer. Det er feil. FrP må også forholde seg til internasjonale avtaler og kvotebestemmelser. Og de må følge norsk lovverk som alle andre partier. 

Jeg er ganske overbevist om at FrP og listhaug hadde drevet en ganske anderledes innvandringspolitikk! En ting er kvoteflyktninger, en anne ting er å søren meg stille krav til disse menneskene når de kommer inn i landet vårt! Og det er absolutt ingenting som sier at Norge må fortsette med denne galskapen. Da får lovverket forandres og Norge melde seg ut av hva enn det er som gjør det Norge må noe som helst! Norge først! Dette hadde vært anderledes hadde FrP vært med makten den dagen Carl i Hagen sa det som det er. Det er ikke et eneste land i Europa som vil ha den utviklingen som er nå! Og det er i ferd med å forandre seg. Bare synd at det måtte gå så langt. 

• Nyttig 2
Skrevet
KraKriAm skrev (9 minutter siden):

Så lettvint er det ikke. 

Jo så lettvindt er det. Vi har et kjempekort på hånden med vår olje og gass. Andre EU land er helt nødt til å ha handel med oss, og vi kunne i praksis ha stillt nesten hvilken som helst krav tilbake og de måtte ha gått med på det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ønsker å si noe her! Sorry det blir langt! 

Jeg er veldig klar over at jeg er ganske tydelig i mine kommentarer her inne. Jeg legger ingenting i mellom, så jeg ønsker å oppklare noe. 

Jeg bryr meg ikke hvor innvandrerne er fra, jeg bryr meg ikke om hudfarge og jeg bryr meg nevneverdig om religion heller. 

MEN , jeg bryr meg og hvem vi tar inn i dette landet og hvordan de skal oppføre seg. Muslimer er problemet i innvandring, holdningene, hatet og kriminaliteten de gjør. Muslimene er overrepresentert i kriminelle handlinger i dette landet og de er et eneste stort pengesluk av skattepengene våre og statskassen. 

Hadde det vært sånn at muslimer flest integrerte seg, at muslimer flest oppførte seg og lot oss nordmenn bevare våre verdier og alt det gode Norge er bygget opp på så hadde denne diskusjonen ikke eksistert. 

Problemet er, at sånn er det ikke! Man kan gjerne argumentere for at: ikke alle muslimer er kriminelle, voldelige og bidragsløse! Men sannheten er at majoriteten er det! Og , hvor isåfall er disse muslimene som roper høyt om at de ikke står for hva kriminelle , fanatiske muslimer gjør ? Hvor er de muslimene som viser høylytt at de er motstandere av måten majoriteten av muslimer oppfører seg på! 
 Klart vi skal hjelpe og ta i mot flyktninger, men vi skal ha såpass respekt for de flyktningene at vi tar inn få om gangen, så vi sørger for at disse lar seg integrere , at vi gir de en sjangse til å være sammen med det norske folk og gi dem tid til å venne seg til en ny verden. Viser det seg at de ikke klarer det, så synes jeg heller ikke de skal få bli værende og ihvertfall ikke få dra meg seg fjorten onkler, kusiner , koner og unger og gudene vite ! 

Det er og viser seg stadig vekk at islam ikke er forenelig med vesten. 
Men ja, jeg står for at Norge er for nordmenn først. Det er vårt land, og nordmenn skal ikke bli skadet, redde eller truet for å leve den friheten forfedrene våre døde i krig for! Jeg ønsker alle mennesker velkommen, men ønsker du ikke å leve etter vårt levesett, så skal du ut av landet. Og du skal ihvertfall ut av landet om du til stadighet reiser tilbake til det landet du flyktet fra.

Europa har blitt en verre plass pga muslimsk innvandring. Og når man ser på Polen, så ser man hvor trygt det er der nettop fordi de har minimalt med muslimer, samtidig som de tok inn millioner av ukrainere. 
Ville bare presisere dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
LeveMannen skrev (5 minutter siden):

Jo så lettvindt er det. Vi har et kjempekort på hånden med vår olje og gass. Andre EU land er helt nødt til å ha handel med oss, og vi kunne i praksis ha stillt nesten hvilken som helst krav tilbake og de måtte ha gått med på det.

Det er helt sant!! Man kan si hva man vil om Amerika , den politikken Trump kjører nå mot innvandrere som skaper jævelskap kommer ene og alene til å gjøre usa til et bedre land for innfødte amerikanere og innvandrere som vet og oppføre seg. 

Usa kommer fremdeles ikke til å lide noen nød pga dette. USA  (enn så mye det fremstår som et u-land) er fremdeles en stormakt, og vi skal prise oss lykkelig for at vi enda har de i NATO! 

Skrevet
KraKriAm skrev (1 time siden):

Arbeiderpartiet har aldri vært spesielt liberale eller slepphendte på området. Hva tror du kommer til å endre seg med FrP? Sånt vås om å kaste folk ut av landet helt uten videre eller annet populistisk prat skjønner jo alle at ikke kan gjennomføres. 

Nei, det har vel ikke det...:

https://www.nettavisen.no/nyheter/vi-er-alle-minoriteter/s/12-95-2684556

Skrevet
Adiladi skrev (1 minutt siden):

Fy f! Det er til og grine av! Jeg bare mister totalt håpet! En statsminister som er mer opptatt av innvandrere enn sitt eget folk! Og lar oss leve i redsel og utrygghet. Jeg bare håper og ber om at etter han så er det listhaug! 

Setningen "skapelsen av et nytt multikulturelt Norge" sitter i meg enda. Jeg forstod ikke da og ikke nå hva dette skulle være så om og gjøre å oppnå. Jeg var godt fornøyd med Norge slik det var.

• Liker 2
Skrevet
TheOneLinePuncher skrev (4 minutter siden):

Setningen "skapelsen av et nytt multikulturelt Norge" sitter i meg enda. Jeg forstod ikke da og ikke nå hva dette skulle være så om og gjøre å oppnå. Jeg var godt fornøyd med Norge slik det var.

Det er skummelt, den setningen: skapelsen av et nytt Norge ! Han høres stormannsgal ut! Og denne skapelsen er ihvertfall ikke for folk flest skal ha det bra. Dette er Støre som vil ha flest mulig innvandrere så de kan stemme på han! AP: nå er det vanlige folks tur ! 
sier statsminister i en villa til 30 millioner i Holmenkollen , aldri trenger han kjøre sin egen bil, aldri trenger han betale sine egne klær eller lunsj ! Og ikke minst, aldri trenger han å forholde seg til en eneste utlending der han bor og oppholder seg! 

• Liker 2
Skrevet
TheOneLinePuncher skrev (3 minutter siden):

one-line puncher indeed. 

Men de må bare styre. Nå begynner venstresiden og gaule, og hele velferdssystemet faller rundt dem. Jeg driter i det. Jeg har privat helseforsikring, og ungene er sikret. Så de om det- De har virkelig jobbet for dette, så vær så god; Lev i det. Jeg har sluttet å bry meg. 

Hvor mange jævla tiår har man mast om konsekvensene? Gidd! Jeg har sluttet å bekymre meg om dette for 10 år siden. Jeg er sååå ferdig. "Ååå, hvorfor stemmer alle på ytre høyre i Europa??" ...nei, kan ikke forstå det? "Hvorfor fungerer ikke helsevesenet?"... nei, kan du forstå? "Hvorfor er det så få i jobb og på uføre og trygd?"...nei, det er et mysterie. "Hvorfor får lærere bank på skolen, og all leseferdighet har sunket?".. Hvorfor springer 13-16 åringer rundt og skyter hverandre og alle andre, mens landet fylles med narkotika og masse kriminalitet!! "Det var mer kriminalitet føøøør". 

Jeg gidder virkelig ikke.  Brenn! Det stopper jo aldri. De senker flyktninger og tar i mot 100 000 familiegjenforeninger ...og deretter sier det at vi tar bare så og så mange tusen flyktninger. Vel, det har vel lite å si hvis det kommer enorme mengder på andre måter. Det er bare løgn og tull med alt uansett. Jeg er sååå lei av de elendige politikere vi har i Europa. De har faan meg revet ned all pensjon, befolkning, industri, forsvar...og så sitter de der og sutrer om at de har bra verdier. De er jo ELENDIGE!! på alle fuckings områder. 

aaah... sorry meltdown. 

• Nyttig 2
Skrevet
Mooza skrev (Akkurat nå):

one-line puncher indeed. 

Men de må bare styre. Nå begynner venstresiden og gaule, og hele velferdssystemet faller rundt dem. Jeg driter i det. Jeg har privat helseforsikring, og ungene er sikret. Så de om det- De har virkelig jobbet for dette, så vær så god; Lev i det. Jeg har sluttet å bry meg. 

Hvor mange jævla tiår har man mast om konsekvensene? Gidd! Jeg har sluttet å bekymre meg om dette for 10 år siden. Jeg er sååå ferdig. "Ååå, hvorfor stemmer alle på ytre høyre i Europa??" ...nei, kan ikke forstå det? "Hvorfor fungerer ikke helsevesenet?"... nei, kan du forstå? "Hvorfor er det så få i jobb og på uføre og trygd?"...nei, det er et mysterie. "Hvorfor får lærere bank på skolen, og all leseferdighet har sunket?".. Hvorfor springer 13-16 åringer rundt og skyter hverandre og alle andre, mens landet fylles med narkotika og masse kriminalitet!! "Det var mer kriminalitet føøøør". 

Jeg gidder virkelig ikke.  Brenn! Det stopper jo aldri. De senker flyktninger og tar i mot 100 000 familiegjenforeninger ...og deretter sier det at vi tar bare så og så mange tusen flyktninger. Vel, det har vel lite å si hvis det kommer enorme mengder på andre måter. Det er bare løgn og tull med alt uansett. Jeg er sååå lei av de elendige politikere vi har i Europa. De har faan meg revet ned all pensjon, befolkning, industri, forsvar...og så sitter de der og sutrer om at de har bra verdier. De er jo ELENDIGE!! på alle fuckings områder. 

aaah... sorry meltdown. 

Denne blir aldri gammel:

https://www.friatider.se/reinfeldt-sverige-tillh-r-invandrarna-inte-svenskarna

Det er til dags dato komplett umulig å forstå slikt, men det er en klar parallell til den andre linken.

• Hjerte 2
Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/i/bOKa1A/stoere-om-retursentre-for-asylsoekere-vi-har-ikke-lukket-doeren

Næmmen! Binder Ghøre snur seg der vinden blåser ! Han merker vel at Norges folk er lei denne innvandringen og HELDIGVIS er EU drittlei av de der pøblene som skaper jævelskap i landene ! 

Men hadde det egentlig vært opp til Støre så hadde han fortsatt å rævkjøre fedrelandet sitt på egen vinning! Men, jeg tar det jeg får altså. Ikke de verste nyhetene dette. 

• Liker 2
Skrevet
TheOneLinePuncher skrev (3 minutter siden):

Denne blir aldri gammel:

https://www.friatider.se/reinfeldt-sverige-tillh-r-invandrarna-inte-svenskarna

Det er til dags dato komplett umulig å forstå slikt, men det er en klar parallell til den andre linken.

Dette kan da ikke stemme!! ?? Hvordan kommer sånne mennesker til politikken?? Det er helt sinnsykt å lese! Hjertet blør for det som en gang var et ferieparadis og et trygt og vakkert land som det Sverige en gang var. 

Skrevet
Adiladi skrev (Akkurat nå):

Dette kan da ikke stemme!! ?? Hvordan kommer sånne mennesker til politikken?? Det er helt sinnsykt å lese! Hjertet blør for det som en gang var et ferieparadis og et trygt og vakkert land som det Sverige en gang var. 

Joda dette stemmer det. Tipper Reinfeldt er happy nå, når han ser hvordan det gikk.

Skrevet
Mooza skrev (8 minutter siden):

one-line puncher indeed. 

aaah... sorry meltdown. 

Du kan godt kalle det meltdown, jeg for min del kaller det du kom med der for tidenes beste kommentar 👌🏼 respekt !! 

Skrevet
TheOneLinePuncher skrev (1 minutt siden):

Joda dette stemmer det. Tipper Reinfeldt er happy nå, når han ser hvordan det gikk.

Herlighet! Det er jo landsforræderi! 

Skrevet

Det var slik Stalin gjorde det. Flyttet folk rundt omkring og sørget for at ingen samlet opposisjon kom til makten. Eu har lært ganske mye av sovjet og følger politikken helt. Samme med et polit-bryå i Brussel som bestemmer hver miste detalj av livet ditt.

• Liker 2
Skrevet
Gliffy skrev (8 timer siden):

Jeg bare lurer på hvordan du tenker det skal foregå. Vi kan ikke stoppe alle som har vært i Sverige for å kjøpe godteri liksom, for å sjekke at ikke kriminelle kommer seg inn? Kan ikke se at det er praktisk mulig med en 100% grensekontroll

Gjør du deg dum eller prøver du å være morsom? 

Det handler selvfølgelig om å ikke støtte, gi opphold og statsborgerskap, til kriminelle som har valgt å flytte hit. Er man en dårlig gjest blir man ikke invitert, og oppfører man seg dårlig på festen blir man vist døra.

• Liker 3
Skrevet
Tiuren skrev (Akkurat nå):

Gjør du deg dum eller prøver du å være morsom? 

Det handler selvfølgelig om å ikke støtte, gi opphold og statsborgerskap, til kriminelle som har valgt å flytte hit. Er man en dårlig gjest blir man ikke invitert, og oppfører man seg dårlig på festen blir man vist døra.

Ingen av delene, det var et seriøst spørsmål til den som mente vi måtte stenge grensene for all innreise av kriminelle. Jeg skjønner ikke hvordan det skal se ut i praksis. Hadde vedkommende sagt "begrense innvandring" hadde jeg ikke spurt. 

Det er jo ganske mye problem med kriminelle som ikke har lovlig opphold, og da hjelper det ikke så mye å ikke gi de statsborgerskap og sånt siden de allerede ikke har det. Men så er det ikke så reelt å fysisk hindre de i å komme hit heller så det er litt vanskelig det der

Skrevet
Pilleville skrev (På 9.12.2025 den 13.12):

Endelig  kommer sannheten frem på kor galt det går i Oslo.

Hva ER denne sannheten som nå kommer fram?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...