Gå til innhold

Usikker på veien videre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg har møtt en fantastisk og flott fyr, og vi har truffet hverandre et par ganger i uken de siste to månedene. Vi har det veldig fint sammen, både når vi er ute og spiser middag og når vi møtes hjemme hos hverandre. Likevel kjenner jeg at jeg savner litt flere bekreftelser. Jeg er usikker på om han ser på meg som en venn, eller om han ønsker å ta dette videre – og kanskje er det egentlig jeg som er redd for å bli avvist. Samtidig lurer jeg på om det er for tidlig i datingfasen å lufte dette for ham.

Anonymkode: 7b19b...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok heller det at du er redd for å bli avvist. Dette er typisk for damer/jenter som trenger mye bekreftelse - de må liksom være 100 % sikker på at han liker henne før de tør å kaste seg uti det. 

Problemet er at du aldri kan bli 100% sikker på andres tanker og følelser. Men du kan bli 100 % sikker på dine egne tanker og følelser. Derfor er det bare dine følelser du burde styre etter - liker du ham? Eller liker du ham bare som venn? Ikke legg dette ansvaret over på noen andre enn deg selv - for det er bare ditt ansvar å finne ut om du vil være med ham eller ikke - ingen som skal overbevise deg om at du trygt kan like ham.

Anonymkode: 1e76d...066

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er nok heller det at du er redd for å bli avvist. Dette er typisk for damer/jenter som trenger mye bekreftelse - de må liksom være 100 % sikker på at han liker henne før de tør å kaste seg uti det. 

Problemet er at du aldri kan bli 100% sikker på andres tanker og følelser. Men du kan bli 100 % sikker på dine egne tanker og følelser. Derfor er det bare dine følelser du burde styre etter - liker du ham? Eller liker du ham bare som venn? Ikke legg dette ansvaret over på noen andre enn deg selv - for det er bare ditt ansvar å finne ut om du vil være med ham eller ikke - ingen som skal overbevise deg om at du trygt kan like ham.

Anonymkode: 1e76d...066

Ofte er det jo også at man kanskje ikke liker dem, eller er usikker nettopp fordi de ikke gir den bekreftelsen / oppmerksomheten du ønsker. Så da spørs det jo om man skal dumpe noen pga det mens de kanskje ellers har veldig mange fine egenskaper.

men jeg skjønner hva du mener TS. Er i samme situasjon og kjenner at jeg gjerne vil date en mann som er genuint interessert i meg og som viser at han vil ha meg. 

Anonymkode: 00f31...ecb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...