AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:10 #61 Skrevet onsdag kl. 23:10 Jeg ble akkurat kjempeglad da jeg oppdaget at pakkeboksen er døgnåpen, noe som er midt i blinken, for da kan jeg hente på nattestid. Men nå er det siste spørsmålet mitt: Det stod et varsel om at det potensielt kan bli slik at hvis pakkeboksene er fulle, må jeg hente pakken på dag eller kveldstid i vanlig butikk. Det har jeg veldig lite lyst til, da muligheten til å hente på natta er en trygg løsning for meg. Er det mulig å enten ringe nettstedet jeg har bestilt fra og informere at det er viktig, eller må jeg direkte kontakte leveringsfirmaet? Jeg kan jo ikke akkurat si realiteten til leveringsfirmaet heller. Det er jo ikke krise om pakken eventuelt må hentes i butikk, men det hadde vært mye enklere for meg hvis den kommer i pakkeboksen. Altså, jeg risikerer jo å bli «ferska» på vei ut hvis noen hører døra på natta, men jeg føler at den risikoen er mer verdt enn å måtte informere alle om at jeg går ut på dagtid og Føle meg mer overvåket når jeg kommer tilbake. Anonymkode: 0aa12...7d2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:30 #62 Skrevet onsdag kl. 23:30 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ble akkurat kjempeglad da jeg oppdaget at pakkeboksen er døgnåpen, noe som er midt i blinken, for da kan jeg hente på nattestid. Men nå er det siste spørsmålet mitt: Det stod et varsel om at det potensielt kan bli slik at hvis pakkeboksene er fulle, må jeg hente pakken på dag eller kveldstid i vanlig butikk. Det har jeg veldig lite lyst til, da muligheten til å hente på natta er en trygg løsning for meg. Er det mulig å enten ringe nettstedet jeg har bestilt fra og informere at det er viktig, eller må jeg direkte kontakte leveringsfirmaet? Jeg kan jo ikke akkurat si realiteten til leveringsfirmaet heller. Det er jo ikke krise om pakken eventuelt må hentes i butikk, men det hadde vært mye enklere for meg hvis den kommer i pakkeboksen. Altså, jeg risikerer jo å bli «ferska» på vei ut hvis noen hører døra på natta, men jeg føler at den risikoen er mer verdt enn å måtte informere alle om at jeg går ut på dagtid og Føle meg mer overvåket når jeg kommer tilbake. Anonymkode: 0aa12...7d2 Er du ikke litt vel paranoid nå? Er du en mann? Anonymkode: a5ac7...380
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:59 #63 Skrevet onsdag kl. 23:59 Ok. Dustetrolletråd. Anonymkode: 48fc8...75a
Bamseklemmer Skrevet torsdag kl. 04:21 #64 Skrevet torsdag kl. 04:21 AnonymBruker skrev (På 9.12.2025 den 10.49): Alle tips tas imot med stor takk 🙈 Anonymkode: 0aa12...7d2 Utrolig nysgjærrig den familien din synes jeg.. Hvordan kan de få "dirty minds" av en pakke? er alle kåte i hodet eller?🙈 Vel å merke: Det står ikke på pakken, at det kommer fra en sexleketøybutikk.. de sender anonymt. For mere tips om hvordan de fleste pakker sendes: https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/anonymitet Ikke bry deg om de nysgjærrige, tenk heller på din egen nytelse❣️ Håper bare du ikke kjøper noe som bråker for mye.. med tanke på tynne vegger og de nysgjærrige skapningene🤭
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå