AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #1 Skrevet 9. desember 2025 Jeg bruker stomi og jeg vil ikke at den skal vises når jeg er ute blandt folk. Derfor trenger jeg tips til noen klær som kan dekke over. Jeg har ikke noe ide om hva jeg skal kjøpe, og er redd for at dersom jeg ikke finner noe så er jeg redd for det blir mindre ut på byen og shoppe og treffe venninner. Ja det hemmer det mye dette. Er på jobb, og der går det greit siden vi bruker arbeidsantrekk. Litt fakta om meg: kvinne 38 år bruker l/xl og liker å gå det klassiske stilen når jeg er ute blandt folk, men hjemme kan jeg godt gå i treningsklær. Noe farger er liker jeg også Håper du kan hjelpe meg så jeg kan få litt ideer om hva jeg skal kjøpe. Mitt ønske er at jeg kan være enda mer ute blandt folk i 2026.. Tusen takk for at du ville lese dette her og at du vil hjelpe meg litt på vei...:) Anonymkode: 6c970...961
Sioux Skrevet 9. desember 2025 #2 Skrevet 9. desember 2025 Hvor høy er du? Går det greit med å bruke bukse eller bør plagget helst ikke ha noe knepping i livet?
sigrid106 Skrevet 9. desember 2025 #4 Skrevet 9. desember 2025 Sioux skrev (49 minutter siden): Hvor høy er du? Går det greit med å bruke bukse eller bør plagget helst ikke ha noe knepping i livet? Jeg er 1m 73 høy. Jeg vil helst slippe kneppong.
Sioux Skrevet 9. desember 2025 #5 Skrevet 9. desember 2025 sigrid106 skrev (35 minutter siden): Jeg er 1m 73 høy. Jeg vil helst slippe kneppong. Med din høyde kan du bruke både mini, knelengde og midi. Til vinter/vår ville jeg satset på litt (ikke for mye) oversized genserkjoler, gjerne med grovere struktur. Helst ikke oversized maxi for disse går for langt fra klassisk stil og mot gospel vibes. Ellers ville jeg gjort oversized blazere til mine signaturplagg. Lange ermer, korte ermer og uten ermer. Sammen med bukser med høyt liv og strikk. Du kan få virkelig fine blazere som både skjuler der du vil, og som samtidig gir en instant klassisk og elegant look. Hvis du har 3-4 i forskjellige farger og materialer, kan du skape mange smashing antrekk. Bygg gjerne opp i skuldre med skulderputer. For å beholde klassisk look slik at det ikke blir boho, unngå for lange ermer - disse kan legges opp. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #6 Skrevet 9. desember 2025 Mener Instagram har noen kontoer om stil med stomi. Ville også tenkt vide dressbukser eller midi-skjørt med genser nå på vinteren! Anonymkode: 96628...c87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå