Gå til innhold

Sézane og størrelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes de har så mye fint, men kvier meg litt for å bestille fra utlandet med tanke på returprosessen. Er det noen her som har noen erfaring med dem? Er de store eller små i størrelsen? Eller variable? Forskjell på bukser og topper med tanke på størrelse? Og så videre! Og er kvaliteten god?

Anonymkode: 4f713...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeans er veldig små. Jeg bruker 28 i alle andre jeans. De fra sezane i 28 får jeg ikke på. 

Anonymkode: 5ef4f...c18

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes de er normale. Størrelsesguiden deres stemmer veldig godt for meg i hvert fall, og det står også under hvert enkelt plagg om de anbefaler vanlig størrelse, eller om man bør gå opp eller ned - jeg har bestilt mye derfra og alt unntatt to ting har passet perfekt når jeg har fulgt størrelsesguide + anbefaling.

De sender med dhl, og jeg pleier å be dem levere til hentested når jeg får sms om at pakken er på vei. Får som regel det jeg har bestilt etter et par dager. Retur er veldig enkelt, du følger oppskriften på returguiden deres på nett, skriver ut returseddel og leverer pakken på et lokalt sted som tilbyr dhl-tjenester (jeg bruker som regel en lokal Narvesen-kiosk). Returen ankommer som regel Sézane etter et par dager, så jeg har fått pengene tilbake på konto en ukes tid etter at jeg leverte returen. 

Anbefaler å bruke Sézane-appen 👍🏻

Anonymkode: 992fe...2a0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kvaliteten er god, men sjekk materialet på det du skal kjøpe - noen av tingene inneholder polyester, og det synes jeg ikke er verdt prisen. Sézane er jo relativt dyrt. De tingene jeg har kjøpt fra dem i naturmaterialer er jeg veldig fornøyd med, og jeg opplever at det holder seg veldig godt!

Anonymkode: 992fe...2a0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...