AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:27 #21 Skrevet tirsdag kl. 23:27 Jeg prøver å unngå BliVakker pga eieren og det han står for… Men synes det er en uting at de har innført minstepris, så lenge man betaler for frakten, så burde det være mulig å bestille for småbeløp også. Anonymkode: 93a69...36e 4 5
AnonymBruker Skrevet i går, 09:48 #22 Skrevet i går, 09:48 Dropper også Blivakker, men det er pga. elendig kundeservice. Lyko er uslåelige der, det er en trygghet å vite at de ordner opp dersom produktet lekker under forsendelse, forsvinner i posten, eller er defekt/dårlig. Man får alltid nytt produkt. På Blivakker får man ikke ny leppepomade om den er defekt engang... Anonymkode: 8eccc...4ff
AnonymBruker Skrevet i går, 20:35 #23 Skrevet i går, 20:35 AnonymBruker skrev (På 9.12.2025 den 16.00): Fyren bak BliVakker er en veldig godt kjent abort motstander,som bruker mye av inntektene sine fra BV til bl.a anti abort propaganda.. Anonymkode: 87d4d...ebb Har du kontroll på hva eiere av andre selskaper du handler fra, står for, og bruker pengene på? Anonymkode: e626c...2b0 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:39 #24 Skrevet i går, 20:39 Syns det er kjempebra . Lurt å få bort den småshoppinga og alle pakkene. Ikke lønnsomt i lengden å sende en maskara til 89,- Anonymkode: e0520...6be
Grønnsaksvaffel Skrevet i går, 20:42 #25 Skrevet i går, 20:42 Blivakker står på listen med butikker jeg ikke handler fra. Det er pga av eieren. 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:46 #26 Skrevet i går, 20:46 Kuttet ut blivakker for flere år siden. Bruk andre sider. Anonymkode: 68972...414 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Skrevet 3 timer siden Syns det er helt greit. Det fører kanskje til at folk bestiller flere varer i slengen istedenfor en og en vare. Bedre for miljøet. Anonymkode: d368a...8a1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.12.2025 den 9.08): Jeg la merke til det i går, hva er det for noe? Jeg måtte bestille noe mer for å overskride 399,-. Måtte bestille hos dem da ingen hadde samme tilbud og frakten kun 29,-. Anonymkode: 1e91c...9bf Dere som klager - dere har ikke sent noe i posten i det siste…? Det koster flesk! Om de kun tar 29 kr i porto, så er det tungt sponsa av nettbutikken og på ingen måte hva det reelt koster å sende noe. Det vil si, at med små forsendelser går de i tap på salget. Legger du til arbeidstiden som går med til å klargjøre, pakke og sende en liten pakke, som er ca like mye jobb som en større, så vil det koste bedriften enda mer. De tjener ikke penger på små salg. En kan gjerne late som om det handler om miljø eller noe, men det er ikke sannheten. Noen nettbutikker velger å ta tapet, og tar det som markedsføring eller strategisk satsing og håp om større salg senere. Men de tjener ikke penger på småsalg via nett. Anonymkode: 9a0da...852
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Skrevet 3 timer siden Har aldri kjøpt noe hos Blivakker, men likevel dukka det opp en E post for noen dager siden fra firmaet. Hvorfor jeg fikk den aner jeg ikke,har ikke klikka på noe reklame derfra, så vidt jeg vet. Anonymkode: 6d9e9...b3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå