AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:49 #1 Skrevet tirsdag kl. 06:49 Blivakker har satt et minstebeløp på 399 kroner ved handel på nett Jeg oppdaget dette forleden dag selv og fant varen jeg skulle ha hos Lyco i stedenfor, tror dere dette fører til at folk handler mer eller vil du velge handle andre steder? Anonymkode: 42e52...cc1 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:08 #2 Skrevet tirsdag kl. 08:08 Jeg la merke til det i går, hva er det for noe? Jeg måtte bestille noe mer for å overskride 399,-. Måtte bestille hos dem da ingen hadde samme tilbud og frakten kun 29,-. Anonymkode: 1e91c...9bf 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:20 #3 Skrevet tirsdag kl. 08:20 Usigelig frekt. Jeg vil ikke handle i en butikk som forsøker å styre meg på den måten. Anonymkode: d42e2...b90 5 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:27 #4 Skrevet tirsdag kl. 08:27 Har pleid å handle en del der før. Sist for noen uker siden da de hadde tilbud på shampo, balsam og hårkur som jeg har hatt lyst til å prøve lenge. Men kommer til å handle andre steder nå, kanskje Lyko. Anonymkode: 56678...357 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:34 #6 Skrevet tirsdag kl. 08:34 Mange nettbutikker som har det. Til og med temu. Anonymkode: 0aec5...282
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:41 #7 Skrevet tirsdag kl. 08:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange nettbutikker som har det. Til og med temu. Anonymkode: 0aec5...282 kan til en hvis grad skjønne det med temu som er omtrent gratis men jeg kommer ikke til å handle der om jeg kan finne varen andre steder, samme gjelder for alle andre nettsteder hvis mål er å tvinge meg til å handle mer enn jeg hadde tenkt,, Tror det vilel blitt ramaskrik om for eksempel Rema1000 satte minstepris på handlekurven hos seg,, Anonymkode: 42e52...cc1 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:52 #8 Skrevet tirsdag kl. 08:52 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): kan til en hvis grad skjønne det med temu som er omtrent gratis men jeg kommer ikke til å handle der om jeg kan finne varen andre steder, samme gjelder for alle andre nettsteder hvis mål er å tvinge meg til å handle mer enn jeg hadde tenkt,, Tror det vilel blitt ramaskrik om for eksempel Rema1000 satte minstepris på handlekurven hos seg,, Anonymkode: 42e52...cc1 Hvis du skal sammenligne med mat, så er det jo minstesum for og få matvarer levert hjem. Hos meny, wolt , foodora. Rema 1000 sin partner Oda, har kanskje ikke det? Anonymkode: 5fde7...2fa
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:58 #9 Skrevet tirsdag kl. 08:58 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du skal sammenligne med mat, så er det jo minstesum for og få matvarer levert hjem. Hos meny, wolt , foodora. Rema 1000 sin partner Oda, har kanskje ikke det? Anonymkode: 5fde7...2fa Oda har tilleggsgebyr for liten bestilling. Anonymkode: 1b656...bf3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:24 #10 Skrevet tirsdag kl. 09:24 Det kunne ikke falle meg inn å bestille hos blivakker om det ikke står om liv. Religiøs fanatisme, mannsjåvinisme og rasisme skal ikke betale seg i min verden. Anonymkode: 0fa9e...883 8 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:31 #11 Skrevet tirsdag kl. 09:31 Flott med miljøhensyn, istedenfor å stadig bestille små bestillinger, må man heller tenkte igjennom hva man faktisk trenger og vil trenge litt frem i tid, og heller bestille samlet. Anonymkode: 6a5a8...6aa 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:36 #12 Skrevet tirsdag kl. 11:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kunne ikke falle meg inn å bestille hos blivakker om det ikke står om liv. Religiøs fanatisme, mannsjåvinisme og rasisme skal ikke betale seg i min verden. Anonymkode: 0fa9e...883 Her må du nesten utdype, for dette var nytt for meg. Hva har jeg misset angående Blivakker? Anonymkode: c64d8...150 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:37 #13 Skrevet tirsdag kl. 11:37 Sånn har det jo vært på blivakker ivertfall 2 år nå Anonymkode: 5018d...e7a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:53 #14 Skrevet tirsdag kl. 14:53 AnonymBruker skrev (6 timer siden): kan til en hvis grad skjønne det med temu som er omtrent gratis men jeg kommer ikke til å handle der om jeg kan finne varen andre steder, samme gjelder for alle andre nettsteder hvis mål er å tvinge meg til å handle mer enn jeg hadde tenkt,, Tror det vilel blitt ramaskrik om for eksempel Rema1000 satte minstepris på handlekurven hos seg,, Anonymkode: 42e52...cc1 Det er vel ikke det samme vel. Dette er en nettbutikk. Så klart dem har minstebeløp. Mange som har det. Ikke noe nytt fenomen dette Anonymkode: 0aec5...282
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:00 #15 Skrevet tirsdag kl. 15:00 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her må du nesten utdype, for dette var nytt for meg. Hva har jeg misset angående Blivakker? Anonymkode: c64d8...150 Fyren bak BliVakker er en veldig godt kjent abort motstander,som bruker mye av inntektene sine fra BV til bl.a anti abort propaganda.. Anonymkode: 87d4d...ebb 3 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:09 #16 Skrevet tirsdag kl. 22:09 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Flott med miljøhensyn, istedenfor å stadig bestille små bestillinger, må man heller tenkte igjennom hva man faktisk trenger og vil trenge litt frem i tid, og heller bestille samlet. Anonymkode: 6a5a8...6aa Miljøhensyn? Jeg tror faren er stor for at folk heller bestiller ting de ikke trenger/ prøver nye ting som ikke passer dem allikevel osv. Altså, det helt motsatte av å ta vare på miljøet. Anonymkode: d42e2...b90 3 2
Virrevirrevapp Skrevet tirsdag kl. 22:18 #17 Skrevet tirsdag kl. 22:18 Jeg har gått over til kun Lyco. 2
Capazitet Skrevet tirsdag kl. 23:21 #18 Skrevet tirsdag kl. 23:21 Minstepris er ein uting! Håpar dei sluttar med det snarast. Kjem nok til å handla mindre der framover no. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:24 #19 Skrevet tirsdag kl. 23:24 Helt i orden. 399 er ikke mye. Har stor sans for mannen bak firmaet. Anonymkode: 81628...821 1
Sirah Skrevet tirsdag kl. 23:26 #20 Skrevet tirsdag kl. 23:26 Dette blir mer og mer vanlig. Tenker ikke noe over det. Skal jeg handle for et mindre beløp velger jeg bare en annen aktør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå