AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:30 #1 Skrevet tirsdag kl. 06:30 Hvor mange damer er det som klarer det? Hva er det som tipper dere over i orgasme? Anonymkode: 7ba6f...ea3
Fant80 Skrevet tirsdag kl. 06:32 #2 Skrevet tirsdag kl. 06:32 Aldri hørt om,aldri opplevd. Jaja,keep the jokes rolling in! Jeg er elendig i senga,må jo være det. Yada-yada-yada. 1
mommyaka Skrevet tirsdag kl. 06:33 #3 Skrevet tirsdag kl. 06:33 Det skjer aldri..da trur jeg du må lære om kvinne kroppen 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:04 #4 Skrevet tirsdag kl. 07:04 Det kalles faking på folkemunne. Anonymkode: 14568...98e 7 1 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:10 #5 Skrevet tirsdag kl. 07:10 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kalles faking på folkemunne. Eller også potensielt Oscarnominasjon 🤭 Anonymkode: 135d9...ad2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:20 #6 Skrevet tirsdag kl. 07:20 mommyaka skrev (46 minutter siden): Det skjer aldri..da trur jeg du må lære om kvinne kroppen Jeg er kvinne. Dette har jeg klart i mange år. Anonymkode: 7ba6f...ea3 1
mommyaka Skrevet tirsdag kl. 07:51 #7 Skrevet tirsdag kl. 07:51 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er kvinne. Dette har jeg klart i mange år. Anonymkode: 7ba6f...ea3 Så om jeg sier kom nå så kommer du ? 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:56 #8 Skrevet tirsdag kl. 07:56 mommyaka skrev (4 minutter siden): Så om jeg sier kom nå så kommer du ? Min kommando. Ikke din. Anonymkode: 7ba6f...ea3
mommyaka Skrevet tirsdag kl. 08:29 #9 Skrevet tirsdag kl. 08:29 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Min kommando. Ikke din. Anonymkode: 7ba6f...ea3 Ja men på kommando tenker jeg på at ar du sitter i sofaen nå og sier kom..om du selv sier det eller andre så får du ikke orgasme . 1
Hunmedham Skrevet tirsdag kl. 08:31 #10 Skrevet tirsdag kl. 08:31 Ikke på "kommando", men lett. Hvis jeg er kåt kan jeg komme når han trenger inn i meg, deretter gjentatte ganger gjennom bare vaginalt samleie. Jeg vet jo at vaginalorgasmer egentlig er indirekte klitorisstimuli gjennom nervebaner som tydeligvis ligger slik at det skjer. Det med G-punkt er litt diffust for meg. Men å få orgasmer av PIV er helt normalt. Å bruke vibrator på klitoris derimot, er ikke noe for meg. Det blir altfor direkte og gjør meg nummen og ute av stand til å komme. 1 1
Resignert Skrevet tirsdag kl. 09:22 #11 Skrevet tirsdag kl. 09:22 Hunmedham skrev (51 minutter siden): Ikke på "kommando", men lett. Hvis jeg er kåt kan jeg komme når han trenger inn i meg, deretter gjentatte ganger gjennom bare vaginalt samleie. Jeg vet jo at vaginalorgasmer egentlig er indirekte klitorisstimuli gjennom nervebaner som tydeligvis ligger slik at det skjer. Det med G-punkt er litt diffust for meg. Men å få orgasmer av PIV er helt normalt. Å bruke vibrator på klitoris derimot, er ikke noe for meg. Det blir altfor direkte og gjør meg nummen og ute av stand til å komme. Seksuelt sett en drømmedame. Ferdig snakka!
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 11:48 #12 Skrevet tirsdag kl. 11:48 Hunmedham skrev (3 timer siden): Ikke på "kommando", men lett. Hvis jeg er kåt kan jeg komme når han trenger inn i meg, deretter gjentatte ganger gjennom bare vaginalt samleie. Jeg vet jo at vaginalorgasmer egentlig er indirekte klitorisstimuli gjennom nervebaner som tydeligvis ligger slik at det skjer. Det med G-punkt er litt diffust for meg. Men å få orgasmer av PIV er helt normalt. Å bruke vibrator på klitoris derimot, er ikke noe for meg. Det blir altfor direkte og gjør meg nummen og ute av stand til å komme. Vibrator blir for direkte. Det er min opplevelse og.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:53 #13 Skrevet tirsdag kl. 11:53 Dette er jo klart et definisjonsspørsmål av hva som er kommando.... Om vi har sex, og begge er på kanten, kan jeg fint henge på kanten til han sier jeg skal komme også lystrer kroppen min han/jeg slipper løs når han sier det. Som noen andre beskriver over her, å sitte i sofaen og komme på kommando mens jeg ser på 21 nyhetene er helt utelukket. Enhver som påstår de kan det vil jeg påstå enten ikke har hatt en ordentlig orgasme eller de faker. Anonymkode: aea7d...99e
SlemUlv Skrevet tirsdag kl. 20:35 #14 Skrevet tirsdag kl. 20:35 Kjære klarer å få meg til å komme på kommando ja, ikke nårsomhelst seff men mens vi har sex. Er egentlig ganske morsomt 😃 Tidligere kunne han også få meg til å komme bare ved å leke med brystvortene mine, den er dessverre borte 😃
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:41 #15 Skrevet tirsdag kl. 20:41 På egenhånd så kan jeg komme på under ett minutt, når som helst ja. Så det blir jo på måte på min egen kommando da. Anonymkode: c4a54...5fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå