Gå til innhold

Beste menstruse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merke, modell, variant?

Str sammenlignet med din vanlige str?

Anonymkode: 7f2aa...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dame bokser holder bindet på plass

Anonymkode: 0fa0f...f61

Skrevet

Jeg så en reklame på Instagram for mensen-truse her for noen dager siden, og der ble det vist hvordan man bruker den. Man skal skylle av blod og guffe med kaldt vann i vasken (!!!) først, og så vaske den på 40 grader. Jeg trodde jeg skulle spy. Fy f*en, for noe uhygienisk svineri. Æsj!

Anonymkode: 10128...289

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg så en reklame på Instagram for mensen-truse her for noen dager siden, og der ble det vist hvordan man bruker den. Man skal skylle av blod og guffe med kaldt vann i vasken (!!!) først, og så vaske den på 40 grader. Jeg trodde jeg skulle spy. Fy f*en, for noe uhygienisk svineri. Æsj!

Sååå, når du har vært på do, og kanskje fått blod på fingrene etter innsett av tampong... Kanskje til og med vært uheldig og fått litt avføring på fingrene etter tørking, da vasker du ikke hendene dine i vasken? Du vet at vasken er til for å nettopp vaske, også mensblod 🤷‍♀️

Anonymkode: 88b85...a34

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Litt hysterisk? Det kommer blod på fingre også, og av og til på klær. 

Anonymkode: eb6df...dbb

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvilken smittsom sykdom har du? Siden du synes det er uhygienisk å vaske trusen i kaldt vann, for deretter å vaske på 40 grader. Bare med smittsom sykdom bør unngå dette. 

Anonymkode: 0dcc7...0f0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun fra Primark, men de er bra. Kjøper bestandig noen til når jeg er på Primark. Vanlig størrelse. 

Anonymkode: f4a2b...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...