AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:21 #1 Skrevet mandag kl. 21:21 Noen som kan forklare hvordan det fungerer? Får man opp folk fra vennelista si også? Kan vennene mine se det hvis jeg har facebook dating? Og velger man geografisk område sånn som på f.eks Tinder? Anonymkode: f8ab0...8b9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:54 #2 Skrevet mandag kl. 21:54 Så vidt jeg har skjønt det får du ikke opp folk på vennelisten din, og da kan ikke de se deg heller. Men du vil se det hvis du og personen som kommer opp har felles venner på Facebook. Jeg syntes det var veldig fint, sjekket med noen venninner angående kandidater som kom opp. Anonymkode: 11190...a41
Lorian Skrevet tirsdag kl. 06:58 #3 Skrevet tirsdag kl. 06:58 Jeg var en liten periode på Facebook dating. Så at jeg fikk opp personer som jeg hadde felles venner med, men ingen av mine venner kunne se profilen min. Stort pluss at tjenesten er gratis, men ikke så mange som bruker den.
Mardina Skrevet tirsdag kl. 10:53 #4 Skrevet tirsdag kl. 10:53 Venner kan ikke se at du bruker Facebook dating. Ikke det at jeg skjønner at det skal være så problematisk 🤔 Tror ikke man kan velge geografisk område. Jeg traff forøvrig kjæresten min der, så for meg har det vært et lykketreff. Har en venninne som også dater en derfra. Så jeg anbefaler siden. Stort pluss at den er gratis også. Den er kanskje ikke like "seriøs" som Tinder, men jeg har jo selv god erfaring med å bruke sånne gratis nettdating sider.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå