Gå til innhold

Sove med walker boot

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å sove med walker boot de første ukene, men sliter med å finne en  god posisjon og våkner stadig opp. Noen som har tips? Er det vanlig å måtte ha den på hele tiden?

Anonymkode: e609c...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det er best å sove på ryggen, med pute under boot-en. Og siden jeg har en tendens til å snu meg rundt og rundt i søvne hjelper det meg å legge puter og dyner rundt meg så jeg ikke tipper over, eller snur meg. Hvis du sliter med ryggsoving kan det hjelpe å ligge høyere med hodet også.

Er du sidesover må du ha noe mellom beina, en ekstra dyne eller noen puter. Men samme pakk-deg-inn-på-sidene-tipset gjelder, så du ligger så rolig som mulig.

Kaldt og mørkt rom, og kanskje alene, så du får mest mulig ro.

Anonymkode: e397f...c55

Skrevet

Takk for svar, skal forsøke å pakke med inn på sidene. Jeg synes faktisk det var mye enklere med søvn når foten var gipset. Kjenner egentlig at jeg savner den, men det blir forhåpentligvis bedre etterhvert.

Anonymkode: e609c...98c

Skrevet

Jeg og slet litt med det, foten fikk nesten klaustrofobi 😂 jeg kunne fint ligge på siden med den. Husker jeg løsnet litt på den før jeg skulle sove, å prøvde å legge meg i en god posisjon enten på siden eller på rygg med puter mellom bena😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...