Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort!

Anonymkode: ce4c6...9a2

😮 😅 !! Oj...den tror jeg slår alle rekorder over unike julegaver, men altså: Genialt og ti poeng til deg for kreativiteten. Og velfortjent for han å få det i fleisen. 

Anonymkode: 4fa17...e39

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gogglebox skrev (1 time siden):

Hørselvern med bluetooth så han kan høre på lydbok mens han holder på med hobby- og oppussingsprosjekter. Og to bokser med salt lakris fra kattene 

Da anbefaler jeg Peltor WS Alert XPI 

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (11 timer siden):

Da anbefaler jeg Peltor WS Alert XPI 

Han jobber alene bare her i hjemmet, så han trenger ikke kommunikasjonsdel. men takk for tips :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Ek bok og klær. Så ønsker han seg skjeggolje, så får prøve å finne det 

Anonymkode: a90e0...d66

Skrevet
Gogglebox skrev (28 minutter siden):

Han jobber alene bare her i hjemmet, så han trenger ikke kommunikasjonsdel. men takk for tips :) 

Åja han jobber hjemme ja 😉 nei da trenger han jo ikke det bare koselig 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ah😂 Leste feil! Av meg får han legosett, Batmansokker og pynt til hjemmekontoret.

Anonymkode: 97b9b...5ca

Trodde du hadde lest feil en gang til - så nesten så jeg presiserte "mannen" ikke "sønnen" før jeg leste hjemmekontoret 😂

Anonymkode: ce19f...3c5

Skrevet

Han får en ny  dykkeklokke og ei skjorte. Og drar vi 14 dager til Thailand jul/nyttår 🎅🏻

Anonymkode: 2af97...029

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort!

Kanskje du skal gi den gaven allerede i dag?

Endret av Irja
Skrevet
Irja skrev (3 minutter siden):

Kanskje du skal gi den gaven allerede i dag?

Nei. Spar det😎

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Utstyr til hobbyen hans, som er å male Warhammer-figurer. Jepp, vi er nerder. Driver og bygger et hobbyhjørne som kan lukkes bort når han ikke maler for at det ikke skal ta helt overhånd på kontoret her! 😂

Anonymkode: 64f55...18a

Skrevet

Litt kjedelige gaver i år. Han får silkeslips, skinnbelte til dressbuksene og håndstrikkede strømper i ull. 

Anonymkode: 6a0e5...b3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg forstår det på et vis, men hvorfor vil du feire jul med hans familie slik han behandler deg? Er det ikke bedre å være med noen som vil deg godt?

Anonymkode: 8ab92...b4f

Skrevet

Synes reisekonto høres supert ut. Jeg gir sko, pc veske, vinglass og vektvest. Samt en julepysjamas ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Høres skikkelig trivelig ut. 

Min mann får billetter til en opplevelse jeg håper han deler med meg. :ler:

Skrevet

Han får et rått gamer headset.

Faktisk kjøpte han et likt til meg som gave ut av det blå da vi bare hadde vært sammen noen måneder.

Han har nektet å unne seg selv dette, så i år får han de av meg 🤭❣️

Anonymkode: da25e...53c

Skrevet

Vi gir ikke noe til hverandre. Heller ingenting i tilfelle den andre skulle gitt noe.

Anonymkode: 0bdd3...d85

Skrevet

Mannen min får det han ønsker seg, skjærefjøler og en god vinterjakke

Anonymkode: 307b8...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...