AnonymBruker Skrevet 8. desember #21 Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort! Anonymkode: ce4c6...9a2 😮 😅 !! Oj...den tror jeg slår alle rekorder over unike julegaver, men altså: Genialt og ti poeng til deg for kreativiteten. Og velfortjent for han å få det i fleisen. Anonymkode: 4fa17...e39 1
Maskinfører Skrevet 8. desember #22 Skrevet 8. desember Gogglebox skrev (1 time siden): Hørselvern med bluetooth så han kan høre på lydbok mens han holder på med hobby- og oppussingsprosjekter. Og to bokser med salt lakris fra kattene Da anbefaler jeg Peltor WS Alert XPI 1
Gogglebox Skrevet 9. desember #23 Skrevet 9. desember Maskinfører skrev (11 timer siden): Da anbefaler jeg Peltor WS Alert XPI Han jobber alene bare her i hjemmet, så han trenger ikke kommunikasjonsdel. men takk for tips 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember #24 Skrevet 9. desember Ek bok og klær. Så ønsker han seg skjeggolje, så får prøve å finne det Anonymkode: a90e0...d66
Maskinfører Skrevet 9. desember #25 Skrevet 9. desember Gogglebox skrev (28 minutter siden): Han jobber alene bare her i hjemmet, så han trenger ikke kommunikasjonsdel. men takk for tips Åja han jobber hjemme ja 😉 nei da trenger han jo ikke det bare koselig 😉
AnonymBruker Skrevet 9. desember #26 Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ah😂 Leste feil! Av meg får han legosett, Batmansokker og pynt til hjemmekontoret. Anonymkode: 97b9b...5ca Trodde du hadde lest feil en gang til - så nesten så jeg presiserte "mannen" ikke "sønnen" før jeg leste hjemmekontoret 😂 Anonymkode: ce19f...3c5
AnonymBruker Skrevet 9. desember #27 Skrevet 9. desember Han får en ny dykkeklokke og ei skjorte. Og drar vi 14 dager til Thailand jul/nyttår 🎅🏻 Anonymkode: 2af97...029
Irja Skrevet 9. desember #28 Skrevet 9. desember (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort! Anonymkode: ce4c6...9a2 Kanskje du skal gi den gaven allerede i dag? Endret 9. desember av Irja
Eyr Skrevet 9. desember #31 Skrevet 9. desember Irja skrev (3 minutter siden): Kanskje du skal gi den gaven allerede i dag? Nei. Spar det😎 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember #32 Skrevet 9. desember Utstyr til hobbyen hans, som er å male Warhammer-figurer. Jepp, vi er nerder. Driver og bygger et hobbyhjørne som kan lukkes bort når han ikke maler for at det ikke skal ta helt overhånd på kontoret her! 😂 Anonymkode: 64f55...18a
AnonymBruker Skrevet 9. desember #33 Skrevet 9. desember Litt kjedelige gaver i år. Han får silkeslips, skinnbelte til dressbuksene og håndstrikkede strømper i ull. Anonymkode: 6a0e5...b3c
AnonymBruker Skrevet 9. desember #34 Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort! Anonymkode: ce4c6...9a2 Jeg forstår det på et vis, men hvorfor vil du feire jul med hans familie slik han behandler deg? Er det ikke bedre å være med noen som vil deg godt? Anonymkode: 8ab92...b4f
Adiladi Skrevet 9. desember #35 Skrevet 9. desember Synes reisekonto høres supert ut. Jeg gir sko, pc veske, vinglass og vektvest. Samt en julepysjamas ❤️
Kålrota Skrevet 9. desember #36 Skrevet 9. desember AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort! Anonymkode: ce4c6...9a2 Høres skikkelig trivelig ut. Min mann får billetter til en opplevelse jeg håper han deler med meg.
AnonymBruker Skrevet 9. desember #38 Skrevet 9. desember Han får et rått gamer headset. Faktisk kjøpte han et likt til meg som gave ut av det blå da vi bare hadde vært sammen noen måneder. Han har nektet å unne seg selv dette, så i år får han de av meg 🤭❣️ Anonymkode: da25e...53c
AnonymBruker Skrevet 9. desember #39 Skrevet 9. desember Vi gir ikke noe til hverandre. Heller ingenting i tilfelle den andre skulle gitt noe. Anonymkode: 0bdd3...d85
AnonymBruker Skrevet 9. desember #40 Skrevet 9. desember Mannen min får det han ønsker seg, skjærefjøler og en god vinterjakke Anonymkode: 307b8...237
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå