AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:14 #21 Skrevet mandag kl. 23:14 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort! Anonymkode: ce4c6...9a2 😮 😅 !! Oj...den tror jeg slår alle rekorder over unike julegaver, men altså: Genialt og ti poeng til deg for kreativiteten. Og velfortjent for han å få det i fleisen. Anonymkode: 4fa17...e39 1
Maskinfører Skrevet mandag kl. 23:14 #22 Skrevet mandag kl. 23:14 Gogglebox skrev (1 time siden): Hørselvern med bluetooth så han kan høre på lydbok mens han holder på med hobby- og oppussingsprosjekter. Og to bokser med salt lakris fra kattene Da anbefaler jeg Peltor WS Alert XPI 1
Gogglebox Skrevet tirsdag kl. 10:20 #23 Skrevet tirsdag kl. 10:20 Maskinfører skrev (11 timer siden): Da anbefaler jeg Peltor WS Alert XPI Han jobber alene bare her i hjemmet, så han trenger ikke kommunikasjonsdel. men takk for tips 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:28 #24 Skrevet tirsdag kl. 10:28 Ek bok og klær. Så ønsker han seg skjeggolje, så får prøve å finne det Anonymkode: a90e0...d66
Maskinfører Skrevet tirsdag kl. 10:50 #25 Skrevet tirsdag kl. 10:50 Gogglebox skrev (28 minutter siden): Han jobber alene bare her i hjemmet, så han trenger ikke kommunikasjonsdel. men takk for tips Åja han jobber hjemme ja 😉 nei da trenger han jo ikke det bare koselig 😉
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:55 #26 Skrevet tirsdag kl. 10:55 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ah😂 Leste feil! Av meg får han legosett, Batmansokker og pynt til hjemmekontoret. Anonymkode: 97b9b...5ca Trodde du hadde lest feil en gang til - så nesten så jeg presiserte "mannen" ikke "sønnen" før jeg leste hjemmekontoret 😂 Anonymkode: ce19f...3c5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:55 #27 Skrevet tirsdag kl. 10:55 Han får en ny dykkeklokke og ei skjorte. Og drar vi 14 dager til Thailand jul/nyttår 🎅🏻 Anonymkode: 2af97...029
Irja Skrevet tirsdag kl. 10:57 #28 Skrevet tirsdag kl. 10:57 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort! Anonymkode: ce4c6...9a2 Kanskje du skal gi den gaven allerede i dag? Endret tirsdag kl. 10:57 av Irja
Eyr Skrevet tirsdag kl. 11:00 #31 Skrevet tirsdag kl. 11:00 Irja skrev (3 minutter siden): Kanskje du skal gi den gaven allerede i dag? Nei. Spar det😎 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:06 #32 Skrevet tirsdag kl. 11:06 Utstyr til hobbyen hans, som er å male Warhammer-figurer. Jepp, vi er nerder. Driver og bygger et hobbyhjørne som kan lukkes bort når han ikke maler for at det ikke skal ta helt overhånd på kontoret her! 😂 Anonymkode: 64f55...18a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:11 #33 Skrevet tirsdag kl. 11:11 Litt kjedelige gaver i år. Han får silkeslips, skinnbelte til dressbuksene og håndstrikkede strømper i ull. Anonymkode: 6a0e5...b3c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:43 #34 Skrevet tirsdag kl. 13:43 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort! Anonymkode: ce4c6...9a2 Jeg forstår det på et vis, men hvorfor vil du feire jul med hans familie slik han behandler deg? Er det ikke bedre å være med noen som vil deg godt? Anonymkode: 8ab92...b4f
Adiladi Skrevet tirsdag kl. 13:48 #35 Skrevet tirsdag kl. 13:48 Synes reisekonto høres supert ut. Jeg gir sko, pc veske, vinglass og vektvest. Samt en julepysjamas ❤️
Kålrota Skrevet tirsdag kl. 13:48 #36 Skrevet tirsdag kl. 13:48 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han skal få et STORT innrammet bilde med utskrifter av sms- og messengerkontakten han har hatt med elskerinnen sin. Vi skal feire julaften hos hans foreldre og søsken. Gleder meg stort! Anonymkode: ce4c6...9a2 Høres skikkelig trivelig ut. Min mann får billetter til en opplevelse jeg håper han deler med meg.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:56 #38 Skrevet tirsdag kl. 13:56 Han får et rått gamer headset. Faktisk kjøpte han et likt til meg som gave ut av det blå da vi bare hadde vært sammen noen måneder. Han har nektet å unne seg selv dette, så i år får han de av meg 🤭❣️ Anonymkode: da25e...53c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:59 #39 Skrevet tirsdag kl. 13:59 Vi gir ikke noe til hverandre. Heller ingenting i tilfelle den andre skulle gitt noe. Anonymkode: 0bdd3...d85
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:27 #40 Skrevet tirsdag kl. 14:27 Mannen min får det han ønsker seg, skjærefjøler og en god vinterjakke Anonymkode: 307b8...237
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå