Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bilde av mannen min, som jeg har hatt siden han døde for noen år siden..🥰

Anonymkode: 01596...efa

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært aktuelt tror jeg i alle fall det ville vært et bilde av oss. Nå har jeg bilde av barna (ungdommene) eller hele familien litt vekselvis. 

Skrevet

Det er jo bare koselig. Min mannlige kollega på 56 har sin kone som bakgrunnsbilde, jeg synes det er søtt.

Anonymkode: c418e...ba2

• Liker 5
Skrevet

Det er helt vanlig? 
Jeg synes det er hyggelig. 

• Liker 4
Skrevet

Har ungene på låseskjermen og han på bakgrunn.

Han har det samme.

Hva andre måtte mene eller tenke bryr vi oss lite om.

Anonymkode: ed90d...bf7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er som regel snakk om nakenbilder i sånne tråder da...

Anonymkode: 1d8e0...785

Veldig rart at det var det første du antok når vi snakker om bakgrunnsbilde på mobilen. Hvem i alle dager bruker nakenbilder av noen som helst til dette. 

Anonymkode: 2fc28...7d3

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Klissete uansett alder. Men folk velger selv. Har bilde av barna på FB (ikke profil). Da vet folk at jeg har barn (har minimal info ellers) og potensielle kandidater vet at de får bonusbarn med på kjøpet om de vil prøve seg.

Anonymkode: 4327b...7a5

Skrevet (endret)

Jeg syns det bare er fint! Når kjæresten min på snart 40 "tilfeldigvis" viste meg skjermen sin med bilde av meg som bakgrunn ble det en slags bekreftelse på at nå er vi et par 😁 Så en veldig fin gest i mine øyne!

Endret av Gummiloppan
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg har bakgrunnsbilde av samboer og meg på låst skjerm og bilde av samboer og mitt barn sammen på hjemskjerm. 
Jeg synes det er fint, får liksom en hyggelig påminnelse hver gang jeg ser på klokka.

Tror han synes det er koselig. Jeg hadde blitt glad hvis han hadde det også, men han har bilde av noe annet og det er helt greit det også. 

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har av hverandre, ja :) 

Anonymkode: c0905...1b7

Skrevet

Mannen har et 15 år gammelt bilde av oss, der ingen klarer å fokusere på kameraet... 

Jeg satt det slik som spøk en gang han byttet telefon. Han vet ikke hvordan han endrer slikt. Og bryr seg heller ikke. Så etter å ha lest denne tråden tror jeg at jeg skal endre det til noe nøytralt.

For å svare på spørsmålet. Jeg synes det er litt kleint med voksne mennesker som har kjærestebilder. For min del strekker det seg til private bilder i det hele tatt, da telefonen også er jobbtelefon, og ofte ligger på bordet i møter og slik. 

Anonymkode: ae594...8e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det vanlig eller uvanlig av en mann i starten av 30-åra å ha kjæresten sin som bakgrunnsbilde? Vært sammen i et halvt år nå. Er det innafor eller kleint? 

Anonymkode: 53378...89e

Min kjæreste er midten av 40-årene og har i 3 år hatt samme bilde av meg som bakgrunn på de siste 2 telefonene sine. Det synes jeg er innmari hyggelig. 

Anonymkode: 940b7...97d

Skrevet

Mannen (41) har bilde av meg på låst skjerm og bilde av oss og barna som bakgrunn. Min bakgrunn bytter på hele tiden mellom alle bildene mine 😂 synes det er koselig ❤️ har kun bilder av de som betyr alt for meg.

Skrevet

Det er vel helt opp til enhver. Vil jeg ba bilde av kjæresten min så har jeg det og om noen mener noe om det så jaja, kunne ikle brydd meg mindre. 

Om kjæresten hadde synes det var kleint så tror jeg kanskje han hadde litt for selvhøytidlig for meg.

Gjest pinktulip
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Litt kleint hvis man tar opp telefonen når det er andre folk rundt da, når det er et nakenbilde av kjæreste...

Anonymkode: 1d8e0...785

Ingen har nakenbilde av kjæresten som bakgrunnsbilde på tlf. Det er åpenbart ikke dette det er snakk om.

Skrevet

Jeg bytter jevnlig, har bare bilde på låst skjerm. Akkurat nå har jeg et bilde av meg selv som klemmer meg selv som 4 åring, satt sammen av AI. Til vanlig har jeg bilde av ungene eller hunden eller et naturbilde. Har aldri hatt han som bakgrunn, men han popper opp på bilde når han ringer da. Han har aldri hatt bakgrunner annet enn standarder, slike med kruseduller og spiraler. 

Anonymkode: cb79f...750

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva med de som bombarderer fb på sosiale medier?

Anonymkode: 2b61c...378

Ja, hva med de og hva har de med dette å gjøre?

Anonymkode: ee8aa...ed4

• Liker 2
Skrevet

Det er vel verken vanlig eller uvanlig. Gjør det som føles rett for deg. Det spiller vel ingen rolle hva andre tenker om det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hva med de og hva har de med dette å gjøre?

Anonymkode: ee8aa...ed4

Never mind.

Anonymkode: 2b61c...378

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det vanlig eller uvanlig av en mann i starten av 30-åra å ha kjæresten sin som bakgrunnsbilde? Vært sammen i et halvt år nå. Er det innafor eller kleint? 

Anonymkode: 53378...89e

Jeg (31 år) og kjæresten (34 år) har bakgrunnsbilde av hverandre ❤️ Han var også den første av oss som gjorde det, bare 1 md. etter vi møttes første gang 🥰 han har samme bildet enda, jeg bytter med jevne mellomrom når jeg får nye fine bilder 😍

Anonymkode: 3d938...b0b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...