AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:50 #1 Skrevet mandag kl. 20:50 Er det vanlig eller uvanlig av en mann i starten av 30-åra å ha kjæresten sin som bakgrunnsbilde? Vært sammen i et halvt år nå. Er det innafor eller kleint? Anonymkode: 53378...89e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:21 #2 Skrevet mandag kl. 21:21 Jeg synes ikke det er kleint, hvorfor skulle det være det? Jeg takler ikke å ha noe annet enn ensfarget bakgrunn på mobilen, men hadde jeg klart det skulle jeg gjerne hatt ett fint bilde av meg og kjæresten. Anonymkode: 2ef46...6dc 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:29 #3 Skrevet mandag kl. 21:29 Bare hyggelig. Anonymkode: a3679...fd0 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:31 #4 Skrevet mandag kl. 21:31 Kun hyggelig. Å jevnlig se bilde av en av de personene i verden man blir mest glad for å se ansiktet på er da bare fint. Anonymkode: 0f3e4...1a5 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:35 #5 Skrevet mandag kl. 21:35 Det er noe av det mest harry som finnes. Anonymkode: 8f490...ab5 8 4
Mardina Skrevet mandag kl. 21:37 #7 Skrevet mandag kl. 21:37 (endret) Jeg har det, når jeg ikke er sammen med han 😍 Synes ikke det gjør noe jeg. Fint med noe behagelig å hvile øynene mine på, når jeg ikke er med han fysisk 😍 Han er, i motsetning til meg, veldig fotogen ❤️ Jeg er 46. Og jeg driter i om folk synes det er harry eller kleint. Min kjæreste, min tlf, mitt valg 😊 Endret mandag kl. 21:40 av Mardina 3 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:40 #8 Skrevet mandag kl. 21:40 Mardina skrev (2 minutter siden): Jeg har det, når jeg ikke er sammen med han 😍 Synes ikke det gjør noe jeg. Fint med noe behagelig å hvile øynene mine på, når jeg er med han fysisk 😍 Han er, i motsetning til meg, veldig fotogen ❤️ Jeg er 46. Og jeg driter i om folk synes det er harry eller kleint. Min kjæreste, min tlf, mitt valg 😊 Litt kleint hvis man tar opp telefonen når det er andre folk rundt da, når det er et nakenbilde av kjæreste... Anonymkode: 1d8e0...785
Mardina Skrevet mandag kl. 21:42 #10 Skrevet mandag kl. 21:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt kleint hvis man tar opp telefonen når det er andre folk rundt da, når det er et nakenbilde av kjæreste... Anonymkode: 1d8e0...785 Jeg har selvfølgelig ikke nakenbilde av han som bakgrunnsbilde 🙄 Han har aldri sendt det og jeg har aldri bedt om å få det. 7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:43 #11 Skrevet mandag kl. 21:43 Det er absolutt ikke noe for meg, jeg har ikke personer som bakgrunn. Men om andre liker å ha det bryr meg virkelig midt i ryggen, har ikke noe negative tanker rundt det. Anonymkode: 3f46f...b64
Grønnsaksvaffel Skrevet mandag kl. 21:43 #12 Skrevet mandag kl. 21:43 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt kleint hvis man tar opp telefonen når det er andre folk rundt da, når det er et nakenbilde av kjæreste... Anonymkode: 1d8e0...785 Har du bare nakenbilder av kjæresten din? 6 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:44 #13 Skrevet mandag kl. 21:44 Jeg skjønner ikke hva som er kleint eller harry med det. Mannen min har bilde av meg og jeg av oss. Begge bildene er bilder med mening for oss. Bilder fra reiser som gir oss et lite glimt av glede når vi ser de. Det er ingen andre som ser på telefonene våre enn oss så hvem er det liksom det er kleint for? Hvordan kan det være harry å gjøre noe såpass lite, enkelt og umerkelig for resten av verden som det faktisk er å velge bilder vi liker selv på noe bare vi ser uansett? Anonymkode: e3f79...1d0 2 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:47 #14 Skrevet mandag kl. 21:47 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Litt kleint hvis man tar opp telefonen når det er andre folk rundt da, når det er et nakenbilde av kjæreste... Anonymkode: 1d8e0...785 Hvem sa noe om nakenbilde? Anonymkode: 09eb6...ab6 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:49 #15 Skrevet mandag kl. 21:49 Mardina skrev (7 minutter siden): Jeg har selvfølgelig ikke nakenbilde av han som bakgrunnsbilde 🙄 Han har aldri sendt det og jeg har aldri bedt om å få det. Ah, ok. Tråden fremstod litt sånn 😄 Anonymkode: 1d8e0...785
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:49 #16 Skrevet mandag kl. 21:49 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kun hyggelig. Å jevnlig se bilde av en av de personene i verden man blir mest glad for å se ansiktet på er da bare fint. Anonymkode: 0f3e4...1a5 Hva med de som bombarderer fb på sosiale medier? Anonymkode: 2b61c...378
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:50 #17 Skrevet mandag kl. 21:50 Synes det er koselig, men ikke noe jeg eller kjæresten min er opptatt av. Jeg har et barnebilde av datteren min, og han har noe fra et spill han spiller. Han har derimot bilde av oss som profilbilde på sine SoMe-profiler. Jeg har ikke det. Anonymkode: bbdd4...e7d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:51 #18 Skrevet mandag kl. 21:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ah, ok. Tråden fremstod litt sånn 😄 Anonymkode: 1d8e0...785 Hvordan da? Anonymkode: 91234...f1f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:53 #19 Skrevet mandag kl. 21:53 Har ikke bytta fra orginal bakgrunn.. ever. Anonymkode: 2248a...93f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:23 #20 Skrevet mandag kl. 22:23 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvordan da? Anonymkode: 91234...f1f Er som regel snakk om nakenbilder i sånne tråder da... Anonymkode: 1d8e0...785
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå