AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:37 #1 Skrevet mandag kl. 19:37 arnefar har samvær annenhver helg og har nå bestemt seg for å flytte sammen med sin søster og hennes barn. Barna er i barnehagealder. Barnefar og denne søsteren har en lang historie med turbulent forhold og store konflikter seg i mellom (har vært sånn siden før jeg ble kjent med han for 6 år siden). I tillegg har denne søsteren en litt uheldig tilnærming til det å ta nye menn inn i livet, og dermed også sin bolig. Hennes eks viste seg å være narkoman, og til tross for et kort forhold dem i mellom og at bf og søsteren ikke bodde sammen, ble barna våres desverre veldig involvert med denne mannen, og utrolig såret når han plutselig ikke var i tante's liv mer, fullt forståelig. Barnefar har selv hatt noen damer etter bruddet, som han har introdusert barna for kjapt, også har det vært utrolig sårt for barna når forholdene tar slutt - igjen, veldig vondt for barna å måtte stå i. Med all denne bakgrunnen så sliter jeg veldig med å se hvordan denne ordningen med å bo sammen med sin søster styrker våre barns beste, for selv om de "bare" er der annenhver helg, så tenker jeg at man så absolutt bør sette deres behov først. Regner med det er lite å få gjort eller sagt i en slik situasjon, men jeg kjenner det tynger veldig at far alltid setter barna i siste rekke ved alle livets store beslutninger. Har jeg noe jeg skulle sagt eller bør jeg bare håpe det ikke ender i store krangler og skriking mellom to voksne søsken, i fars samværshelger? 🤔 Hva denne mannen gjør, hvem han er med, bor med osv når våre felles barn ikke er tilstede - er meg revnende likegyldig for ordens skyld 😅 Jeg ønsker bare ikke at barna skal havne midt opp i andre voksne's potensielle konflikter, da jeg selv har vært vitne til hvor høylytt og opprivende det kan bli ved den minste konflikt mellom disse søsknene.. Anonymkode: 6c9e9...eac
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:31 #2 Skrevet mandag kl. 22:31 dessverre har du vel ikke så mye du skulle sagt før det eventuelt skjer noe voldsomt som gjør at barna ikke kan være der. Har du sagt det til han? Anonymkode: 33af2...33f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 02:05 #3 Skrevet i går, 02:05 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med all denne bakgrunnen så sliter jeg veldig med å se hvordan denne ordningen med å bo sammen med sin søster styrker våre barns beste, for selv om de "bare" er der annenhver helg, så tenker jeg at man så absolutt bør sette deres behov først. Anonymkode: 6c9e9...eac Det er da ingen som får seg ny partner for barnas beste, de som går seg ny partner og absolutt må flytte sammen mens de har hjemmeboende gjør det selvsagt kun av egoistiske grunner. Anonymkode: a88e1...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er da ingen som får seg ny partner for barnas beste, de som går seg ny partner og absolutt må flytte sammen mens de har hjemmeboende gjør det selvsagt kun av egoistiske grunner. Anonymkode: a88e1...6d2 Det er snakk om en søster og en bror, ikke partnere… Anonymkode: b881c...759 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Disse partnerne til tanten og faren er i alle fall snille med barna siden «det vært utrolig sårt for barna når forholdene tar slutt» Det er sikkert sårt for barn når en ansatt i barnehagen slutter også. Anonymkode: 4fa01...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Det virker ikke som forholdet de i mellom kan være så dårlig når de begge går med på en sånn løsning 🤔 Anonymkode: 6a8e4...ee6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå