AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #1 Skrevet 58 minutter siden Flere som tenker som meg? Anonymkode: 8680d...d92
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #2 Skrevet 56 minutter siden Jeg kjenner en som har litt dårlig skjeggvekst.. men det problemet er jo heldigvis løsbart. Anonymkode: 7c919...a0d 5
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #3 Skrevet 56 minutter siden Det er ekstremt sjeldent mennesker tar viktige avgjørelser som rammer meg, så må nok si nei. Har du noen eksempler på hva du mener? Anonymkode: 0265a...6e6 3
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #4 Skrevet 56 minutter siden skjønner hva du mener.. ubesluttsomhet kan være veldig frustrerende! Anonymkode: 7c919...a0d
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #5 Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ekstremt sjeldent mennesker tar viktige avgjørelser som rammer meg, så må nok si nei. Har du noen eksempler på hva du mener? Anonymkode: 0265a...6e6 Mennesker som må vente i det uendelige før de klarer og bestemme seg... Jeg får helt fnatt av det.. Kan de ikke bare bestemme seg? Hvorfor er det så mange mennesker som gjør ting vanskeligere for seg selv, enn det det trenger å være? Anonymkode: 8680d...d92
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #6 Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): skjønner hva du mener.. ubesluttsomhet kan være veldig frustrerende! Anonymkode: 7c919...a0d Takk! My point exactly! Anonymkode: 8680d...d92
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #7 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner en som har litt dårlig skjeggvekst.. men det problemet er jo heldigvis løsbart. Anonymkode: 7c919...a0d En løs bart kan hjelpe. Anonymkode: 8680d...d92
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #9 Skrevet 49 minutter siden Må innrømme at jeg bryr meg fint lite om hvilke avgjørelser mennesker tar og ikke tar for seg selv. Regner med at det er situasjoner som påvirker deg på ett vis du mener her, TS? Er det å gå i butikken med en venninne som bruker 30min. på å bestemme seg for hvilken sjokolade hun skal ha? Anonymkode: 0265a...6e6
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #10 Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må innrømme at jeg bryr meg fint lite om hvilke avgjørelser mennesker tar og ikke tar for seg selv. Regner med at det er situasjoner som påvirker deg på ett vis du mener her, TS? Er det å gå i butikken med en venninne som bruker 30min. på å bestemme seg for hvilken sjokolade hun skal ha? Anonymkode: 0265a...6e6 Nei. Har ingen utfordringer med damer. Dette gjelder ubesluttsomme menn. De er verst synes jeg. Det kan ta 100 år før de har bestemt seg. Det er til å bli gal av! Anonymkode: 8680d...d92
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #11 Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mennesker som må vente i det uendelige før de klarer og bestemme seg... Jeg får helt fnatt av det.. Kan de ikke bare bestemme seg? Hvorfor er det så mange mennesker som gjør ting vanskeligere for seg selv, enn det det trenger å være? Anonymkode: 8680d...d92 Det er jo et veldig vanlig symptom ved depresjon, cptsd, utbrenthet etc. Det å slite med å klare å ta valg. Hjernens kognitive evner blir påvirket. Anonymkode: 9284d...bba
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #12 Skrevet 44 minutter siden Du hadde blitt innlagt på psykriatrisk av å møte meg. Jeg er så ambivalent og ubesluttsom at det kvalifiseres til en diagnose. Anonymkode: 1319e...978 1
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #13 Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du hadde blitt innlagt på psykriatrisk av å møte meg. Jeg er så ambivalent og ubesluttsom at det kvalifiseres til en diagnose. Anonymkode: 1319e...978 Klarer du ikke å ta selvstendige avgjørelser? Hvordan klarer du deg i dette livet? Livet er jo fullt av små og store avgjørelser hele tiden... Anonymkode: 8680d...d92
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #14 Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Har ingen utfordringer med damer. Dette gjelder ubesluttsomme menn. De er verst synes jeg. Det kan ta 100 år før de har bestemt seg. Det er til å bli gal av! Anonymkode: 8680d...d92 Handler denne tråden egentlig om en mann som er usikker på om han vil binde seg? Da må du skrive det!! For her tror jeg mange har lignende erfaringer og råd og komme med. Anonymkode: 0265a...6e6
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #15 Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Handler denne tråden egentlig om en mann som er usikker på om han vil binde seg? Da må du skrive det!! For her tror jeg mange har lignende erfaringer og råd og komme med. Anonymkode: 0265a...6e6 Nei. Handler om mennesker som er ubesluttsomme i det store og det hele. Det er til å bli sprø av. Anonymkode: 8680d...d92
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #16 Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Handler denne tråden egentlig om en mann som er usikker på om han vil binde seg? Da må du skrive det!! For her tror jeg mange har lignende erfaringer og råd og komme med. Anonymkode: 0265a...6e6 Hvis det er tilfellet, så er jo ubesluttsomhet også et valg. Dessverre ikke det valget du helst ønsker, bare... Anonymkode: 9284d...bba
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #17 Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er tilfellet, så er jo ubesluttsomhet også et valg. Dessverre ikke det valget du helst ønsker, bare... Anonymkode: 9284d...bba Å ikke klare og ta et valg er et valg? Hvordan? Anonymkode: 8680d...d92
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #18 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Flere som tenker som meg? Anonymkode: 8680d...d92 Hvilke avgjørelser tar TS tatt da, leg en tråd på KG? Anonymkode: 007fe...65d 1
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #19 Skrevet 21 minutter siden Du kommer til å bli dypt ulykkelig dersom du lar andre mennesker påvirke deg slik, TS. Det er en kunst å la ting prelle av, men anbefales for et fint liv. Det finnes mennesker som er ubesluttsomme, men det finnes også mennesker som tar dumme valg hele tiden fordi de ikke bruker nok tid på å reflektere. Å la humøret sitt påvirkes av slike mennesker er også et valg... Anonymkode: 0265a...6e6
sekhmet369 Skrevet 17 minutter siden #20 Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å ikke klare og ta et valg er et valg? Hvordan? Anonymkode: 8680d...d92 Hvis det gjelder et "situationship", så er det jo som regel tilfellet at vedkommende ikke ØNSKER å forplikte seg. De sier de ikke er sikre, fordi de ikke ønsker å miste tilgang til sex, kos, kjærestegoder osv, men uten samme forpliktelse som når man blir kjærester. Å ikke ta et valg, betyr at vedkommende ikke velger deg fullt og helt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå