Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på sykehus, og vi har hemmelig nissevenn på avdelingen. Jeg har fått en kollega som er muslim. Hun er lege, veldig hyggelig, profesjonell og ganske ordentlig av seg. Jeg tør derfor ikke tulle for mye, men vil gjerne finne på noe som er litt morsomt – uten at det kan virke krenkende eller upassende.

Har noen gode idéer? Kom gjerne med både morsomme, men også fine og hyggelige forslag.

Anonymkode: 010f7...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun feirer jul ? 😀

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville prøvd å finne ut hva hun har av hobbyer. Da kan du kanskje kjøpe noe hun kan bruke. Ellers ville jeg gitt gode sjokolader dog uten alkohol i.

Anonymkode: 6c08a...37f

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si hva som er innafor, folk er forskjellig, men hos oss er det helt frivillig å være med, så om hun er med så vil jeg jo anta hun synes det er ok?:)

Jeg gav min en klementin her en dag, enkelt og greit. Hva med kort hvor du skriver et rim om hvordan hun er som kollega? Et lite rebusløp med gåter og en premie på slutten? Hva med å teipe et trollface eller noe under laseren på musa om du vil være rampete? Ta løs et noen taster på tastaturet og bytt dem om til å stå noe tull? Vi pakket HELE pulten til en kollega inn i julepapir :fnise:

Anonymkode: 8dbc8...481

AnonymBruker
Skrevet

Som muslim vil jeg si kjøp det du ville kjøpt til en ikke muslim. Bare husk ingen alkohol eller sexting. 

Anonymkode: 4e8cd...533

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som muslim vil jeg si kjøp det du ville kjøpt til en ikke muslim. Bare husk ingen alkohol eller sexting. 

Anonymkode: 4e8cd...533

Sexting gir man ikke i en arbeidssituasjon uansett hvilken religion man tilhører:laugh:

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...