Resignert Skrevet tirsdag kl. 02:38 #21 Skrevet tirsdag kl. 02:38 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun bestemmer - at vi ikke skal ha sex. Det begynte med at vi bare skulle ha sex etter kl 10, fordi hun er B menneske, men ikke etter kl 22, for da fikk hun ikke sove. De få gangene vi kunne hatt sex på dagtid var det bestandig noe annet som var viktigere, så mens vi hadde barn i barnehage eller skole ble det sex et par tre ganger i året. Etter hvert gikk det år i mellom før det døde helt. Hun har vært hjemmeværende de siste 25 årene, så hun burde ha overskudd hvis hun ville. Anonymkode: 583db...6f5 Så er hun flink med husholdningsbudsjett, matlaging og renhold? Hvis ikke burde du ha tatt ut skilsmisse for leeenge siden.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 03:09 #22 Skrevet tirsdag kl. 03:09 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvem i forholdet er det som bestemmer når dere har sex? Har dere sex på morgenen, ettermiddagen eller kvelden? Er dere fornøyd/misfornøyd? Om dere er misfornøyde. Hva er det som gjør at dere ikke prøver å få til en endring? Anonymkode: f11b4...2ff - Stort sett han. Jeg kan bli mer klåfingret når jeg ikke er edru. Ellers tar jeg en del på han i løpet av dagen 😍 - Vi har sex når vi selv ønsker det. Spiller ingen rolle når på dagen det er. - Jeg er i hvert fall veldig fornøyd 😍 Og det er nok han også, siden han vil ha meg ofte 😁 Anonymkode: af1bf...618 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 03:40 #23 Skrevet tirsdag kl. 03:40 Definitivt kjæresten min. Jeg kunne fint hatt sex flere ganger daglig men for henne holder det med 2-3 ganger i uka så da er det sånn det blir. Er vel som regel den med lavest sexlyst som "har makta" sånt sett. Anonymkode: 51900...833 2 1
Abra Skrevet tirsdag kl. 09:28 #24 Skrevet tirsdag kl. 09:28 Resignert skrev (6 timer siden): Så hvorfor har du sex da? Og vet partner/ partnere om at du har det sånn? Jeg slutter visst aldri å forundre meg over hvordan folk lever, når de vet at de lever bare en gang, og alderdom, sykdom og død er det som venter til slutt Ja, kona vet jeg er aseksuell. Jeg har sex når hun vil ha sex.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:31 #25 Skrevet tirsdag kl. 09:31 Mannen, fordi han har lav libido. Da er det han som bestemmer når han er in the mood. Helt ok for meg. Anonymkode: 25727...98f
Resignert Skrevet tirsdag kl. 09:57 #26 Skrevet tirsdag kl. 09:57 Abra skrev (28 minutter siden): Ja, kona vet jeg er aseksuell. Jeg har sex når hun vil ha sex. Siden vi lever i 2025, må jeg spørre om du er mann eller kvinne? 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:27 #27 Skrevet tirsdag kl. 10:27 Jeg (mann) tar aldri initiativ, og kunne like godt klart meg uten sex. Samtidig er jeg viril nok, og er i stand til å ha penetrerende sex når som helst og på kommando. Men det gir meg lite. På en måte kan vi vel si at jeg har den seksuelle makten forholdet, men jeg stiller stort sett opp når hun vil, og bruker aldri avvisning som et maktmiddel. Vi har forsåvidt ingen tidspreferanser når det gjelder sex. Anonymkode: 5dd94...f96 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:02 #28 Skrevet tirsdag kl. 11:02 Vi er 57 og 58 år og har ligget med hverandre i 40 år. Det blir stort sett en gang pr. uke, men oftere i ferier. Vi er så samkjørte at vi vet når det ikke passer, eller forstår når den andre ikke kan tenke seg, men vi vet også at vi skal ivareta seksualiteten slik at enkelte morgener er det garantert. F.eks. hvis uken har gått uten noe og det er søndag morgen, da vet begge at vi skal ligge sammen før vi står opp. Morgenen er gjerne tidspunktet, nesten aldri kvelden. Ettermiddagen er egentlig favorittidspunktet, men sjelden det er tid. Vi er ganske fornøyd, begge to. Han har alltid vært litt mer opptatt av sex enn henne, men kontrasten var tydeligere tidligere i livet. Vi kysser, kliner og tar mye på ellers i uken. Anonymkode: c8baf...1bd 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:14 #29 Skrevet tirsdag kl. 11:14 Ingen har makt over sexen, men siden han har lavere sexlyst enn meg så blir det til at han får det som han vil. Jeg ønsker ikke at han skal ha pliktsex med meg, da onanerer jeg heller oftere. Anonymkode: 5b9ab...605 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:12 #30 Skrevet tirsdag kl. 12:12 Resignert skrev (9 timer siden): Vet mannen at du "har aldri fått noe ut av å ha sex" ? Og er han fornøyd med en såpass stusselig tilværelse? Nei, det vet han ikke. Han sier han synes vi har god sex, og at han er fornøyd, så jeg tviler på at han synes det er en stusslig tilværelse. Anonymkode: 0367d...da1
Resignert Skrevet tirsdag kl. 12:38 #31 Skrevet tirsdag kl. 12:38 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, det vet han ikke. Han sier han synes vi har god sex, og at han er fornøyd, så jeg tviler på at han synes det er en stusslig tilværelse. Anonymkode: 0367d...da1 Så han er "lykkelig uvitende" om hvor elendig det står til? Hva med å være ærlig med den man lever med? Hva med i det minste gi stakkaren en liten mulighet til å faktisk oppleve ekte, god sex før han går i grava? Fy f....
Abra Skrevet tirsdag kl. 16:19 #32 Skrevet tirsdag kl. 16:19 Resignert skrev (6 timer siden): Siden vi lever i 2025, må jeg spørre om du er mann eller kvinne? Er mann ja😅
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:37 #33 Skrevet tirsdag kl. 16:37 Jeg (kvinnen) er nok den som flørter mest og gir muntlig inntrykk for å ha lyst på ham oftest, men vi har 3 barn i skolealder så det kan være utfordrende å finne tid og anledning. Så sexlivet vårt består stort sett av at jeg flørter litt på dagtid, og så kommer han inn på soverommet når jeg har lagt meg og så har vi sex, dersom han har lyst den dagen. Hvis han ikke kommer inn, så sovner jeg bare. Det er dessverre sånn at han har mye han driver med på kveldene og i en alder av 50+ er kanskje ikke sexlysten hans den største heller. Så vi har sex 1 gang i uka, noen ganger 1 gang annenhver uke, hvis det er mye som skjer. Jeg synes vi har god sex når vi først har det, han synes nok egentlig det samme men han har mye "problemer" med kroppen, og får plutselig krampe i beina eller vondt i ryggen eller noe sånt mens vi holder på, sånn er det vel når man kommer opp i årene.. Anonymkode: 03ae5...af9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:44 #34 Skrevet tirsdag kl. 16:44 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hun bestemmer - at vi ikke skal ha sex. Det begynte med at vi bare skulle ha sex etter kl 10, fordi hun er B menneske, men ikke etter kl 22, for da fikk hun ikke sove. De få gangene vi kunne hatt sex på dagtid var det bestandig noe annet som var viktigere, så mens vi hadde barn i barnehage eller skole ble det sex et par tre ganger i året. Etter hvert gikk det år i mellom før det døde helt. Hun har vært hjemmeværende de siste 25 årene, så hun burde ha overskudd hvis hun ville. Anonymkode: 583db...6f5 Hvorfor tenker du hun burde få overskudd av å dasse rundt hjemme i 25 år uten et sosialt liv eller intellektuell stimuli…? 😶 Anonymkode: 6d10f...ec8 1
Crazydoglady Skrevet tirsdag kl. 16:55 #35 Skrevet tirsdag kl. 16:55 Kvinne, har gjerne sex flere ganger om dagen.. den som "ikke vil" skal selvsagt bli respektert. Det hender selvsagt at man er sliten, føler seg uvell eller lignende og det går begge veier, men vil si det er på ett helt normalt nivå som man bare må forvente. Helt greit. I gode forhold er det gjerne sex daglig med unntak av perioder med sykdom, reise eller unormalt stor belastning ellers i livet. Har vært i ett par mindre gode og det man rett og slett ikke har lyst til å ha sex. Jeg er fortsatt kåt som faen, men ikke på vedkommende jeg er sammen med siden sexen har blitt en skuffelse. Ikke fordi det trenger å være så spennende eller fancy, men rett og slett fordi det er rein ego sex hvor man mer eller mindre føler seg oversett og misbrukt mer enn man føler at man har vært med på en parøvelse. Det funker ikke.
Detronisert Skrevet tirsdag kl. 18:09 #36 Skrevet tirsdag kl. 18:09 I de aller fleste forhold er det kvinnen som har makt over sexen. Unntakene er forhold der hun er hengiven overfor sin mann, som omhandler dyp beundring, sterk tiltrekning kombinert med egen høy libido. Sannsynligvis 5 til maks 10 prosent av alle forhold. Da holder jeg selvsagt alle dysfunksjonelle forhold der mannen utøver negativ makt for å få sex utenfor dette. De er nok dessverre altfor mange også. 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:27 #37 Skrevet tirsdag kl. 19:27 Resignert skrev (6 timer siden): Så han er "lykkelig uvitende" om hvor elendig det står til? Hva med å være ærlig med den man lever med? Hva med i det minste gi stakkaren en liten mulighet til å faktisk oppleve ekte, god sex før han går i grava? Fy f.... Han er jo fornøyd og synes vi har et fantastisk sexliv, så jeg synes ikke så synd på han altså. Vi har to små barn og vært sammen i over 15 år, og at vi da fremdeles har sex 2-3 ganger hver uke med det han måtte ønske av seksuelle aktiviteter er nok ikke så ille som du fremstiller det. Anonymkode: 0367d...da1 1
Fant80 Skrevet tirsdag kl. 19:37 #38 Skrevet tirsdag kl. 19:37 Dama bestemmer - alltid. Jeg sier riktignok aldri nei,men det står liksom aldri på meg. Tar jeg intiativ er det langt mer lotteri om det blir butikk,eller ei.
Snok1 Skrevet tirsdag kl. 20:00 #39 Skrevet tirsdag kl. 20:00 Jeg har aldri lurt på hvem som har makta, men hos oss har begge mulighetene.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:24 #40 Skrevet tirsdag kl. 20:24 Hvem i forholdet er det som bestemmer når dere har sex? Hun bestemte for 10 år siden at vi ikke lenger skal ha sex Har dere sex på morgenen, ettermiddagen eller kvelden? Ikke noe tidspunkt på døgnet. Er dere fornøyd/misfornøyd? Siden hun tok beslutningen om at vi ikke lenger skal ha sex så synes jeg det var vanskelig å bli avvist det første året, men så aksepterte jeg det i stillhet. Om dere er misfornøyde. Hva er det som gjør at dere ikke prøver å få til en endring? Jeg skal ikke være den personen som får på meg at jeg har presset noen person til å ha sex, og jeg skal heller ikke ha på meg at hun har hatt pliktsex. Anonymkode: f11b4...2ff For 7-8 år siden begynte jeg å søke seksuell oppmerksomhet på internett og har siden hatt flere elskerinner og sexpartnere så jeg skal ikke klage Anonymkode: 95ef3...ad5 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå